Tinko написа:Ами на мен пък други майстори ми казаха, че главата ако не е крива и ако пасва идеално няма нужда от шлайф. И другото което е, от ауспуха не хварля вода на 15см пробвах го и на газ и на бензин с хартия. бутнах единя клапан да остане леко отворен на капачката. Всичко си е нормално маркучите са си меки и всичко е тип топ даже мисля, че не яде от водата така. Когато сложа капачката и всичките и клапи са затворени след 30 мин каране маркучите стават корави не много но не и нормално. Днес налях до горе антифриз, качих я на един баир да изкара въздуха от радиатора на парното и всичко си работи. Забравих да поясня, че когато станат твърди маркучите незнам май се образува налягане и термостата не отваря оттам не включва и перката, когато отворя капачката и всичко тръгва.
За сега сам го оставил така да си издиша по-малко въздух да видим дали ше има ефект от към загуба на антифриз. Относно антифриза вече купувам за 3 пат на агиат мисля, че беше немски от 15лв. 1.5л концентрат на -80.
Капачката е менте, кой може да ми намери оригинална?
бреее я кажи кои са тея майстори дет с просто око могат да измерят 2-3 десети от мм и да кажат че главата пасва идеално че и аз при тях да ходя.

мен лично ме съмнява в капачката да ти е проблема.иначе аз мойта като я изгубих си зех ена от моргата за 5 лв и немам проблем вече 2 години.за мен тия резки промени в температурата на мотора са от гарнитурата.нормално е кат си махнал капачката да не се втвърдяват маркучите щот системата е разхерметизирана.а пък за темостата се лъжеш щот налягането на помпата действа точно по посока на отваряне на термостата.
личен съвет иди да я тестват и със сигурност да знаеш дали ти надува.
а пък ся дали ше шлайваш или не то си е твоя работа на твойта сметка се пише
