Кое от тея е въпросния байпас който се маха и парното духа Сахара
Кое от тея е въпросния байпас
На мене май трябва най дълго да ми се обяснява.
Значи ако правилно съм разбрал трябва да махна металното нещо и другото дето прилича на него, но е пластмасово и сигурно и маркуча, който ги свързва нали. Просто слагам тръбички на мястото на тези камбанки и не ги свързвам помежду им както са сега с това маркученце
Значи ако правилно съм разбрал трябва да махна металното нещо и другото дето прилича на него, но е пластмасово и сигурно и маркуча, който ги свързва нали. Просто слагам тръбички на мястото на тези камбанки и не ги свързвам помежду им както са сега с това маркученце

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:55, променено общо 1 път.
Продължение на одисеята
Значи пичове проблема явно не е в байпаса
Загрях сега хубаво двигателя и всички маркучета са еднакво топли
преди и след байпаса. И този който свързва двете камбанки металната и пластмасовата. Вътре стрелката показва добра температура а духа студено
от парното.
Това нали значи че байпаса си работи щом през него преминава циркулира топлия антифриз и значи и че термостата е добри.
Какво остава тогава клапите ли в тях ли е магията на топлото
Загрях сега хубаво двигателя и всички маркучета са еднакво топли
преди и след байпаса. И този който свързва двете камбанки металната и пластмасовата. Вътре стрелката показва добра температура а духа студено


Това нали значи че байпаса си работи щом през него преминава циркулира топлия антифриз и значи и че термостата е добри.
Какво остава тогава клапите ли в тях ли е магията на топлото

-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
Re: Продължение на одисеята
sexov написа: клапите ли в тях ли е магията на топлото

То явно че от тея байпаси ще се тръгне първо след като опита с подмяната им с тръбички и доста по лесен и май е редно да се тръгва от по лесния възможен проблем към по трудния
И по метода на изключването
И ако няма промяна минаваме на разколачване на табло и всичко дето пречи до достигането на тея клапи

И по метода на изключването
И ако няма промяна минаваме на разколачване на табло и всичко дето пречи до достигането на тея клапи

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Хвърчали са ама аз си помислих че са от тея покривала на говорителите на таблото. Хвърчаха едни малки черни парченца незнам дунапрен ли ша е.
Мислех да пробвам да ги махна тея клапани и да видя нещо ще се промени ли и ако няма промяна да разколачвам таблото да търся клапите защото съм убеден че поне част от проблема е там
Иначе да се похваля вчера си занесох колата да я газифицират реших се и аз
И като си я взех и брех парно да та изгори
освен газифицирането и още един голям плюс
Викам си тея пичове са ми махнали тези камбанки-байпаси и си отворих капака гледам точно така е
Та сега имам парно и добре че се оказаха байпасните клапани че иначе в тея снегове и студове как се разколачва таблото
Пък на лято ще направя една профилактика и на клапите като се стопли
Благодаря на всички за саветите и мненията
Мислех да пробвам да ги махна тея клапани и да видя нещо ще се промени ли и ако няма промяна да разколачвам таблото да търся клапите защото съм убеден че поне част от проблема е там

Иначе да се похваля вчера си занесох колата да я газифицират реших се и аз

И като си я взех и брех парно да та изгори


Викам си тея пичове са ми махнали тези камбанки-байпаси и си отворих капака гледам точно така е



Та сега имам парно и добре че се оказаха байпасните клапани че иначе в тея снегове и студове как се разколачва таблото

Пък на лято ще направя една профилактика и на клапите като се стопли
Благодаря на всички за саветите и мненията

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта