Значи моята кола е VW Vento 2.0i (пълна инжекция) - каква газова уредба трябва да се сложи ? Обикновенна или по-специална ?
И другия ми въпрос. След като паля на бензин работи ми малко и превключвам на газ ще ми гори ли повече газ заради студа ?
Каква газова ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
"работи ми малко" е изключително неясно понятие
ако "малко" е времето,за което колата загрява до работна температура отговора на въпроса ти е - не,няма да гори повече газ заради студа ама ще гори тонове бензин.
ако "малко" е колкото да запали и поработи минута-две отговора е - да,ще гори повече заради студа.
Така или иначе докато двигателя не загрее до работна температура има по-ниско КПД т.е. значително по-висок разход на гориво за една и съща работа.Отделно работи и на малко по-високи обороти и по-богата горивна смес за да загрее по-бързо.
Вече дали ще го загряваш на бензин или на газ си е лично твой избор.Хубаво е да палиш първо на бензин защото пали по-лесно а и ако изпарителя е студен (при обикновенна газова уредба говоря) се износва многократно по-бързо (вътре има гумени мембрани).При газовя инжекцион мисля,че важи същото правило.
Иначе по повод обикновенна или ГИ определено е по-добре да си с ГИ - по-малък разход,по-добър вървеж и е по-полезно за двигателя като цяло.Обаче ако не ти се инвестира в ГИ можеш да си сложиш обикновенна и комп-а да се лъже че всичко му е както трябва (в днешно време за тези лъжи има изключително много джаджи и системи макар че рано или късно комп-а се усеща че черното не е бяло и се възпротивява силно на тези гаври с него.Не,че при газовия инжекцион не е така ама е много по-рядко да има издънки).
Успех!

ако "малко" е времето,за което колата загрява до работна температура отговора на въпроса ти е - не,няма да гори повече газ заради студа ама ще гори тонове бензин.
ако "малко" е колкото да запали и поработи минута-две отговора е - да,ще гори повече заради студа.
Така или иначе докато двигателя не загрее до работна температура има по-ниско КПД т.е. значително по-висок разход на гориво за една и съща работа.Отделно работи и на малко по-високи обороти и по-богата горивна смес за да загрее по-бързо.
Вече дали ще го загряваш на бензин или на газ си е лично твой избор.Хубаво е да палиш първо на бензин защото пали по-лесно а и ако изпарителя е студен (при обикновенна газова уредба говоря) се износва многократно по-бързо (вътре има гумени мембрани).При газовя инжекцион мисля,че важи същото правило.
Иначе по повод обикновенна или ГИ определено е по-добре да си с ГИ - по-малък разход,по-добър вървеж и е по-полезно за двигателя като цяло.Обаче ако не ти се инвестира в ГИ можеш да си сложиш обикновенна и комп-а да се лъже че всичко му е както трябва (в днешно време за тези лъжи има изключително много джаджи и системи макар че рано или късно комп-а се усеща че черното не е бяло и се възпротивява силно на тези гаври с него.Не,че при газовия инжекцион не е така ама е много по-рядко да има издънки).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е...той не е много изчерпателен ама съм изключително слаб в познанията си за газовия инжекцион като устройство и чаркове.
знам само,че ако ГИ е като хората и е настроен добре разхода в литри на 100км е колкото на бензин (да кажем 10/100) а вървежа е същия или в някои случаи по-добър понеже газта е по-калорична ама обикновенните газови я дозират много неточно и не може да си развие пълноценно качествата.
Чувал съм за ранзи детунации и съм имал случай да ми гръмне колектора на едно Поло както го карах ама там вече колегите дето разбират да кажат причини,начини да се пазим от това ако се случи и как се избягва да се случва.
Успех!
знам само,че ако ГИ е като хората и е настроен добре разхода в литри на 100км е колкото на бензин (да кажем 10/100) а вървежа е същия или в някои случаи по-добър понеже газта е по-калорична ама обикновенните газови я дозират много неточно и не може да си развие пълноценно качествата.
Чувал съм за ранзи детунации и съм имал случай да ми гръмне колектора на едно Поло както го карах ама там вече колегите дето разбират да кажат причини,начини да се пазим от това ако се случи и как се избягва да се случва.
Успех!
zfa159 написа:знам само,че ако ГИ е като хората и е настроен добре разхода в литри на 100км е колкото на бензин (да кажем 10/100) а вървежа е същия или в някои случаи по-добър понеже газта е по-калорична ама обикновенните газови я дозират много неточно и не може да си развие пълноценно качествата.
Успех!
Не е верно първо с газов инжекцион пак колата гори повече от колкото на бензин (при изправен двигател) но с не повече от 10%. За това по калорична обясни повече що е то по калорична???? не точно така как си го премерил че е така?????? дори и да е така при работа с двигателиа нещата са савсем други така че шанса да подкараш колата да варви повече на газ е малак.
И още бензиновиа компютър е изчислен и настройван само за дадениа модел двигател докасто като сложиш ГИ ти слагаш ниакакав комп наливаш уж софтуер на дадения автомобил и калибрираш ако нестава настрйваш ръчно така че никой нвможе да каче че един двигател ще работи по добре наГаз с ГИ отколкото на бензин.
Но като цяло ГИ е класи напред пред старите уредби и аз препоръчвам всеки които може да си позволи да си го поставя
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта