Дали става?
Ако е еднаква ,дали и конструктивно може да се сложи?
Благодаря!
Ламбда-сонда от Г3 ,ABF,на Пасат,ABS.Става ли?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мммне тедо-в грешка си.
подгрева трябва в 2 случая:
ако искаш да влезе много бързо сондата
ако сондата е далече от главата
като е далече от главата (по важния аргумент) сондата загрява само ако се съскаш и щом се кротнеш-изстива и изключва.
така че обратния вариант не е удачен...
но ако е близо (в случаите с еднокабелна сонда) мотора си я поддържа топла и няма яд ако не й бачка подгрева. просто е по скъпо да си купиш такава с подгрев и да не го ползваш.
но тука май не е точно такъв случая...
подгрева трябва в 2 случая:
ако искаш да влезе много бързо сондата
ако сондата е далече от главата
като е далече от главата (по важния аргумент) сондата загрява само ако се съскаш и щом се кротнеш-изстива и изключва.
така че обратния вариант не е удачен...
но ако е близо (в случаите с еднокабелна сонда) мотора си я поддържа топла и няма яд ако не й бачка подгрева. просто е по скъпо да си купиш такава с подгрев и да не го ползваш.
но тука май не е точно такъв случая...

-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ламбда-сонда от Г3 ,ABF,на Пасат,ABS.Става ли?
Iavor написа:Дали става?
Ако е еднаква ,дали и конструктивно може да се сложи?
Благодаря!
Колега,тя че става-става,но помисли малко за проблемите които ще трябва да решиш:
-различна дължина на кабела/кабелите-може да се наложи рязане и снаждане...
-различен куплунг-ще трябва да преправяш куплунга или да ползваш стария,пак рязане ,снадки,изолиране...
-главата на самата сонда най-вероятно е различна(отворите),зависи от това къде е монтирана при различните двигатели , от това дали е предназначена за работа с оловен бензин,от това дали е за работа с катализатор или без,различни работни температури и др.фактори..което според мен ще доведе до по-различна работа на сондата...
-подгряването има голямо значение-не го пренебрегвай
Моя съвет е:
Така и така ше даваш пари,вземи си оригинална за твоя двигател.
Ако ти е без пари-взимай преправяй -ще стане но друг е въпроса как ще работи.
И при мен случая е такъв,платих си за оригинална,но сложиха друга(за 16 клапанов мотор) понеже нямали в момента,правиха сума снадки по кабелите(без да запояват естествено),разколачиха куплунгите понеже не пасват.....и в крайна сметка не успяха да докарат нормата на изгорелите газове до нармални стойности...за мен останаха съмненията в работоспособността на сондата,повишения разход на гориво(малко но дразни) и проблеми с прегледите пред КАТ

Успех!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: schnapps и 25 госта