Ситуацията е че имам сериозен проблем с газовата в момента.
Изпълнена е с ламбда контрол и ТАП.В момента имам ядове с настройката на системата (още незнам дали изпарителя не е в ред или ламбда контрола не е в ред макар че е нов де) обаче питането ми е в друга насока :
-единия изход от ситуацията е,че всичко си тръгва нормално след настройка на изпарителя и преобучение на ламбда контрола и тогава нямам проблеми.
-другия изход обаче е по-лошия - излиза,че изпарителя не може да работи и да се разбере с ламбда контрола или ламбда контрола не може да се разбере с останалите чаркове по колата - ТПС,алмбда сонда.Този извод води до едно единствено нещо - тотално премахване на ламбда контрола и превръщането на системата в обикновенна АГУ.Затова искам да попитам има ли смисъл и ако има смисъл откъде да си набавя емулатор на ламбда сонда понеже за момента той ми се намира в модула на ламбда контрола...
Благодаря!
Емулатор за ламбда сонда на 1.8 ABS?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
IVD написа:Колега отиди при някои газаджия който разбира да ти оправи ламбда контрола!! Добре тръгна с проекта по газификация сега отстъпваш назад недей така. Мога да ти препоръчам колегата qnis3, той монтира и тап-а и ламбда контрола ми, нямам никакви ядове. Човека пекан и разбира какво прави.
Много ми е далеч за съжаление...иначе отдавна да съм отшъл да го видим какви ги дроби тая кола.
Общо взето аз много сигурно заложих,че центровката на бензин ми е наред преди да набутам газова.Сега се замислям,че и на бензин имам аномалии и може центровката да не ми е като хората (като запали няма грижи,като загрее 10-тина минути и започва да задържа оборотите и на бензин ама много по-малко).Също така харчи доста (към 12-14/100 без клима лятото градско) и на върви кой знае колко много.Алтернативите за проблем са ми две :
-или ТПС
-или центровка
Което и от двете да е ще си го оправя.След това обаче ако проблема ми остане трябва да си намеря решение....
-засега решението е да направя една центровка на бензин отново на друго място,да им покажа проблема на хората да видят за какво говоря.
-след това следва опит за реглаж на газ и т.н.
Обшо взето събирам информация какво да правя ако все пак стигна до вариант да премахна ламбда контрола (което е една много крайна мярка доста далеч във времето ама не е невъзможна).
Иначе прокета наистина много време го мислих и го правих малко по малко и доста внимателно и гледам да го завърша положително.Засега имам кола,която не работи нито на бензин нито на газ

Благодаря за подкрепата!
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега погледни я тая центровка..
като направя на по-голямо предварение мотора така се задържат оборотите ми и падат бавно.
другото е ако от изпарителя обогатя много сместта - същото се получава.
според мене не може да е от ТПС. - ако има прекъсване на тпс в тоя диапазон на бензин няма да набира и ще прекъсва..
като направя на по-голямо предварение мотора така се задържат оборотите ми и падат бавно.
другото е ако от изпарителя обогатя много сместта - същото се получава.
според мене не може да е от ТПС. - ако има прекъсване на тпс в тоя диапазон на бензин няма да набира и ще прекъсва..
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Общо взето мисля че проблема е че си монтирал всичко накуп, и сега е трудно да разбереш откъде идват проблемите. По-разумно е нещата да се правят едно по едно.
1. Убеди се че на бензин всичко ти е наред, и чак тогава се занимавай с АГУто. Това е важен момент.
2. Махни ТАП-а и ламбда контролера временно и си подкарай АГУто като обикновена уредба така че да работи прилично (и без емулатор и без по-голямо изпреварване може да работи прилично), за да си сигурен че всичко в самата уредба си е наред.
3. Добави ТАП-а, и виж дали нещата ще се запазят добре;
4. Чак накрая добави ламбда контрола, не знам какви са му възможностите, може да има възможност за настройки, чрез връзка с PC или по друг начин. Има някой параметри които е добре да се нагласят за конкретната кола (с оглед инертност на ламбда сондата например).
Имай предвид също че настройката на изпарителя не е съвсем без значение когато имаш ламбда контрол.
Тоя ламбда контролер някаква документация няма ли?
1. Убеди се че на бензин всичко ти е наред, и чак тогава се занимавай с АГУто. Това е важен момент.

2. Махни ТАП-а и ламбда контролера временно и си подкарай АГУто като обикновена уредба така че да работи прилично (и без емулатор и без по-голямо изпреварване може да работи прилично), за да си сигурен че всичко в самата уредба си е наред.
3. Добави ТАП-а, и виж дали нещата ще се запазят добре;
4. Чак накрая добави ламбда контрола, не знам какви са му възможностите, може да има възможност за настройки, чрез връзка с PC или по друг начин. Има някой параметри които е добре да се нагласят за конкретната кола (с оглед инертност на ламбда сондата например).
Имай предвид също че настройката на изпарителя не е съвсем без значение когато имаш ламбда контрол.
Тоя ламбда контролер някаква документация няма ли?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 15 госта