 та ако може някой да помогне ще почерпиме
  та ако може някой да помогне ще почерпиме 
 та ако може някой да помогне ще почерпиме
  та ако може някой да помогне ще почерпиме 
 Така че няма смисъл да се отива чак до акумулатора
 Така че няма смисъл да се отива чак до акумулатора  Пиша тук, а не на лично, за да може и някой друг да се възползва от тази информация
 Пиша тук, а не на лично, за да може и някой друг да се възползва от тази информация  Ники, специални благодарности за снощи за цялата помощ, която ми оказа при връзването на музиката ми, страшно съм ти благодарен!!!
 Ники, специални благодарности за снощи за цялата помощ, която ми оказа при връзването на музиката ми, страшно съм ти благодарен!!! 
ivo111213 написа:Аз пък мога категорично да твърдя, че от там не бива да се взима "+" в никакъв случай! Това може да доведе до куб проблеми!!
Човек който има опит и наистина разбира никога не би направил та дори и казал това нещо!
Това го забравете като варянт!
Не разбрах къде си срещал проблем при окабеляването?

многу си прав маса обаче се хваща с възможно най къс кабел зада се избегнат смущениятаPOLO PAVLETI написа:Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта