Kaто най-евтино ценово предложение за атомобил 6+1 мисля да понапазаря 2 такива звяра за работниците.
Някой сблъсквал ли се е с този автомобил и какви са отзивите?
Махат ли му се последните седалки, тоест може ли да става и за товари.



Някой има ли наблдения върху Dacia Logan MCV
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Можа да му се махат, до колкото знам задните седалки.
Но - много, ама много тромав - този дизеловия 1.5 двигател до никъде не му стига - следствието е сравнително висок разход, почти невъзможно изпреварване, да не говорим ако наистина седнат вътре 7 човека.
Ако е само за транспорт от точка А до точка Б без много багаж, на кратки разстояния без никакъв комфорт и удобство, и без значение на средната скорост - това е твоят автомобил. За качеството на изпълнение нямам наблюдения, освен един познат, който разказваше как на чисто нова Дачия и пада вътре предното стъкло при затваряне на вратата.
Но - много, ама много тромав - този дизеловия 1.5 двигател до никъде не му стига - следствието е сравнително висок разход, почти невъзможно изпреварване, да не говорим ако наистина седнат вътре 7 човека.

Ако е само за транспорт от точка А до точка Б без много багаж, на кратки разстояния без никакъв комфорт и удобство, и без значение на средната скорост - това е твоят автомобил. За качеството на изпълнение нямам наблюдения, освен един познат, който разказваше как на чисто нова Дачия и пада вътре предното стъкло при затваряне на вратата.

аз съм шофирал такава кола(дизелова версия)-уникално бавна и нееластична-няколко пъти я гасих при смяна на скорости и се отвратих -наклони ,които изкачвам с моята кошница на 5 ,при тази кола трябваше да свалям на 3-а ...много малък двигател за тази кола-и като интериор е зле...
Последна промяна от kiko на Пет 18 яну 2008 19:37, променено общо 1 път.
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Ako взимам то ще бъде 90 к.с. бензин или 85 к.с. дизел.
За модела със 7 места не се предлагат малките мотори.
Въпроса е да се събират седем работника от тия които са без българско меню.
и инструментите им.
Искам ако се махат седалките да се пренасят с нея и по-едрогабаритни машини- генератори, машини за лепене на тръби и т.н.
За модела със 7 места не се предлагат малките мотори.
Въпроса е да се събират седем работника от тия които са без българско меню.

Искам ако се махат седалките да се пренасят с нея и по-едрогабаритни машини- генератори, машини за лепене на тръби и т.н.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Veso101 написа:Ako взимам то ще бъде 90 к.с. бензин или 85 к.с. дизел.
За модела със 7 места не се предлагат малките мотори.
Въпроса е да се събират седем работника от тия които са без българско меню.и инструментите им.
Искам ако се махат седалките да се пренасят с нея и по-едрогабаритни машини- генератори, машини за лепене на тръби и т.н.
Това е твоята кола! Не се чуди, за тази цел (и цена)MCV-то е перфектно!
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мой колега си взе дизел 75кс за семейна употреба и е доволен - след баничарка... чудих му се на акъла да даде 27-28К (заради "всички екстри включително 4 оригинални джанти Рено за 600лв), ама
А пък един приятел купи 2 такива за фирмата - да превозва работници и оборудване.
110кс+газов инжекцион и половин година по-късно и още едно 75кс дизел. Каза ми, че е много доволен - идеални магаренца, беше по-доволен от дизела в интерес на истината, твърдеше че при пуснат климатик бензинката била по-спъната.

А пък един приятел купи 2 такива за фирмата - да превозва работници и оборудване.
110кс+газов инжекцион и половин година по-късно и още едно 75кс дизел. Каза ми, че е много доволен - идеални магаренца, беше по-доволен от дизела в интерес на истината, твърдеше че при пуснат климатик бензинката била по-спъната.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Жива набутвация сие . Това е тромав слон с голя много бавен двигател
Покарал съм малко -тест /към 300км / на колегите от Русе за извънградско- за изпреварване много тромаво , трудно за маневри и паркиране и лапа доста.
Правя паралел с Орел Комбо 1,3 CDTI набор 11м 2006. За градски условия идеално -изстрелва се бързо на светофар, много маневрено на зиг заг каране в града/ лява дясна лента за да сме първи на светофара/. Високичко - не опира отдолу прикачване н бордюр.
Товарния отсек е много по висок от този на Дачията/пардон Рендето/ . - при подобието на автомобил се налага пълзене в товарния отсек - все пак съм 1,85м .
Доста лошо поведение на заледен и снежен път на Дачията - направо ми се е изправяла косата на завой и склонност на завъртане.
Инфо за Комбинатора -мотор - италиански разработка на Фиат.
Много тиха печка - мърка на ПХ. Пали / пробвано досега на -м 15 гр/ без замисляне. МНого бяга за малко моторче. Досега на магистрала съм държал скорост 155 км/ч продължително с това 650-700 кг. Варна Пловдив на 21 .12 .07 точно часа през Дъскотн Айтос, на връщане с около 500-600 кг пак толкова - разлика 4-5 мин.. Девненският баир с товар 500-600 кг влизам с 125 км/ч горе съм с 120км/ч.
Недостатък - по-висока е от Дачията и при страничен вятър над 120-125км/ч имам усещането, че задницата се опитва да занася.
Адско, адско добро серво на спирачките - много добър спирачен път има ABS / по -къс е от на Алфата /155/. Освен това има огромни огледала.
Направо съм очарован от поведението на пътя с щатни гуми - не са зимни и със зимна шарка. В снежната буря не съм имал проблем и буксуване във Варна . На 8.01 ходих до Бургас и отново останах очарован от поведението на заснежен и заледен път . Нагорнището от отбивката за Дюлино към заведението на Горица - лед и сняг го катереше с 80-90км/ч с лека склонност на танцуване на задницата и ипреварване на Партнери,Берлинго и т.н. Джипове Нисан и Тойота.
КОли икамиони слизаха в обратна посока на 1ва скорост пъплейки.
В тези условия до входа на Бургас 2ч 15 мин
Колегите си карат дачиите със зимни гуми!!! поради заравяне и бускусване. Имам наблюдения и върхи 1бр Дачия във Варна - пак е със зимни гуми.
Абе 1 Кади е по-доброто решение.
P.S ./ Преди да вземем Орлето ходих на оглед на Логани в Булавто / с/у Метро / Иво да не чете. Отворих първо задният капак и се хванах за главата- около калниците май са добоядисвали с четки, нова кола вратите скърцат , затваряне с удар , заключване с само с нагаждане.
Поддръжката - ТО на ЛОганите е по-евтино от на Орлите.
Ако някой е решил да си го набутва - няма да му помагам! Това е моето мнение.
Имам поглед и наблюдение в/у Дачия Пикап дизел набор 2005 - пълен , ама пълен боклук . Още като нова беше сервизна кол
Ако някой не знае какво е сервизна кола мога да го осветля - това е кола,която не излиза от сервиза
Мога да ви спомена за куриозни случки с този уж автомобил.
Сега в месеца е поне 2 пъти в сервиз и всеки път по-малко от 500лв не се оставят.
Знам , че съм прекалено рязък с мнението си , но то е породено от факти.
Покарал съм малко -тест /към 300км / на колегите от Русе за извънградско- за изпреварване много тромаво , трудно за маневри и паркиране и лапа доста.
Правя паралел с Орел Комбо 1,3 CDTI набор 11м 2006. За градски условия идеално -изстрелва се бързо на светофар, много маневрено на зиг заг каране в града/ лява дясна лента за да сме първи на светофара/. Високичко - не опира отдолу прикачване н бордюр.
Товарния отсек е много по висок от този на Дачията/пардон Рендето/ . - при подобието на автомобил се налага пълзене в товарния отсек - все пак съм 1,85м .
Доста лошо поведение на заледен и снежен път на Дачията - направо ми се е изправяла косата на завой и склонност на завъртане.
Инфо за Комбинатора -мотор - италиански разработка на Фиат.
Много тиха печка - мърка на ПХ. Пали / пробвано досега на -м 15 гр/ без замисляне. МНого бяга за малко моторче. Досега на магистрала съм държал скорост 155 км/ч продължително с това 650-700 кг. Варна Пловдив на 21 .12 .07 точно часа през Дъскотн Айтос, на връщане с около 500-600 кг пак толкова - разлика 4-5 мин.. Девненският баир с товар 500-600 кг влизам с 125 км/ч горе съм с 120км/ч.
Недостатък - по-висока е от Дачията и при страничен вятър над 120-125км/ч имам усещането, че задницата се опитва да занася.
Адско, адско добро серво на спирачките - много добър спирачен път има ABS / по -къс е от на Алфата /155/. Освен това има огромни огледала.
Направо съм очарован от поведението на пътя с щатни гуми - не са зимни и със зимна шарка. В снежната буря не съм имал проблем и буксуване във Варна . На 8.01 ходих до Бургас и отново останах очарован от поведението на заснежен и заледен път . Нагорнището от отбивката за Дюлино към заведението на Горица - лед и сняг го катереше с 80-90км/ч с лека склонност на танцуване на задницата и ипреварване на Партнери,Берлинго и т.н. Джипове Нисан и Тойота.
КОли икамиони слизаха в обратна посока на 1ва скорост пъплейки.
В тези условия до входа на Бургас 2ч 15 мин
Колегите си карат дачиите със зимни гуми!!! поради заравяне и бускусване. Имам наблюдения и върхи 1бр Дачия във Варна - пак е със зимни гуми.
Абе 1 Кади е по-доброто решение.
P.S ./ Преди да вземем Орлето ходих на оглед на Логани в Булавто / с/у Метро / Иво да не чете. Отворих първо задният капак и се хванах за главата- около калниците май са добоядисвали с четки, нова кола вратите скърцат , затваряне с удар , заключване с само с нагаждане.
Поддръжката - ТО на ЛОганите е по-евтино от на Орлите.
Ако някой е решил да си го набутва - няма да му помагам! Това е моето мнение.
Имам поглед и наблюдение в/у Дачия Пикап дизел набор 2005 - пълен , ама пълен боклук . Още като нова беше сервизна кол
Ако някой не знае какво е сервизна кола мога да го осветля - това е кола,която не излиза от сервиза
Мога да ви спомена за куриозни случки с този уж автомобил.
Сега в месеца е поне 2 пъти в сервиз и всеки път по-малко от 500лв не се оставят.
Знам , че съм прекалено рязък с мнението си , но то е породено от факти.
Последна промяна от kris11 на Пет 18 яну 2008 21:44, променено общо 1 път.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След няколко часа паля една такава - Логан комби 1,5 ДЦИ и заминавам за Банско.
За бога, колега, не купувай тази кочина!!!!!
Значи да започна с комфорт - такъв не съществува - Голф 2 вози като лимузина в сравнение с дачията. Отвратително нестабилна е - като влизам в лек завой с 80-90 имам чувството, че ще ме метне в канавката!
За двигателя 1,5 ДЦИ въобще не ми се говори - даже и ненатоварена, с 2-ма човека, е убийствено тромава - ускорението остава едно добро пожелание и нищо повече.
Нова кола, ама по-добре не.
За бога, колега, не купувай тази кочина!!!!!
Значи да започна с комфорт - такъв не съществува - Голф 2 вози като лимузина в сравнение с дачията. Отвратително нестабилна е - като влизам в лек завой с 80-90 имам чувството, че ще ме метне в канавката!
За двигателя 1,5 ДЦИ въобще не ми се говори - даже и ненатоварена, с 2-ма човека, е убийствено тромава - ускорението остава едно добро пожелание и нищо повече.
Нова кола, ама по-добре не.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Veso101 написа:kris11 написа:................
Абе 1 Кади е по-доброто решение.
Така си е , ама нали се сещаш че едно Кади е на цената на две Дачии?![]()
Комбо има ли 7 места и кви пари е?
1.3 CDTI Cargo, 70 к.с., дизел, цена: 22742.00 лв (с ДДС)
1.3 CDTI Tour, 70 к.с., дизел, цена: 24604.00 лв (с ДДС)
1.4 Cargo, 90 к.с., бензин, цена: 20935.00 лв (с ДДС)
1.4 Tour, 90 к.с., бензин, цена: 22758.00 лв (с ДДС)
1.7 CDTI Cargo, 100 к.с., дизел, цена: 26286.00 лв (с ДДС)
1.7 CDTI Tour, 100 к.с., дизел, цена: 28144.00 лв (с ДДС)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта