Tiguan Vs Qashqai или избор на SUV

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 18 яну 2008 18:22


Е кое му е арното: евтината пластмаса и седалките от изкуствена кожа и претрупаната с бутони средна конзола ли?

Ето ти хубав интериор на Тиган
Изображение

Седалките на Тигана са светлинни години напред :lol:

Последна промяна от niikoo_1 на Пет 18 яну 2008 18:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 18 яну 2008 18:42


Дадената преди няколко мнения снимка на интериора е от преиода на разработка на Тигуана. Ето eдна малко по актуална снимка, освен тази от предното мнение с по-тъмната кожа:

Изображение


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пет 18 яну 2008 19:34


Pasat

Изображение

Golf

Изображение

Touran Cross

Изображение

Polo GTi

Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 18 яну 2008 22:31


Не виждам нищо лошо автомобилите от една марка да си приличат. Не случайно автомобилните специалисти говорят за моделна линия и принадлежност към дадена марка. Все повече производители се стараят моделите им от далеч да се познават каква марка са, независимо от това дали става въпрос за най-евтиния или най-скъпия им модел. Затова и приликата изобщо не е учудваща, а и освен това далеч не е факт само при ФВ - вижте Ауди, Мерцедес, БМВ, Алфа Ромео и т.н.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 18 яну 2008 22:34


dobrinb написа:Не виждам нищо лошо автомобилите от една марка да си приличат. Не случайно автомобилните специалисти говорят за моделна линия и принадлежност към дадена марка. Все повече производители се стараят моделите им от далеч да се познават каква марка са, независимо от това дали става въпрос за най-евтиния или най-скъпия им модел. Затова и приликата изобщо не е учудваща, а и освен това далеч не е факт само при ФВ - вижте Ауди, Мерцедес, БМВ, Алфа Ромео и т.н.


Подкрепям напълно....дори в по-първите страници се опитах да загатна същото, но не с такъв успех....


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 19 яну 2008 1:50


Micra
Изображение

350Z
Изображение

Murano
Изображение

GT-R
Изображение[/img]


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Съб 19 яну 2008 9:36


идеята да се сравни салона на Микра и GT-R кърти :)
Вярно че VW малко прекаляват, не е нужно да има чак такава прилика и отвътре и отвън.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 19 яну 2008 10:03


Изображение

Ето го и кожения...


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Съб 19 яну 2008 18:17


niikoo_1 написа:Е кое му е арното: евтината пластмаса и седалките от изкуствена кожа и претрупаната с бутони средна конзола ли?


А па на Тигана гнусния сребрист пластмасор е страшен ... Съзнателно търсен ефект ше да е явно. Да се набива на очи ...

А па врътките от Г4 са уникални просто ....

:heavymetal:

Последна промяна от Cherepaha на Нед 20 яну 2008 1:12, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 19 яну 2008 20:02


Cherepaha написа:
niikoo_1 написа:Е кое му е арното: евтината пластмаса и седалките от изкуствена кожа и претрупаната с бутони средна конзола ли?


А па на Тигана гнусния сребрист пластмасор около духалките е страшен ... Съзнателно търсен ефект ше да е явно. Да се набива на очи ...

:heavymetal:


Taka си е, много мразя сребристи интериори, телефони , телевизори и т.н.
Черен интериор за мен е най-хубав.
В Тигуан не съм се качвал, но от настоящите интериори на ФВ никак не съм доволен, много е дървено, и Голф и Туран , все там. Да не говорим за Шкода.
Не ми харесва на Тигана предницата, все едно е взета от по-голям автомобил и е присадена на Голф плюс, помпозна , претенциозна и груба.
А задната част е скучна.
Плюса на Тигана е повечето място на задните седалки и по-големия багажник, но аз отзад така или иначе не се возя.
Лично на мен ми харесва и това че независимо от по-малките размери междуосевото разстояние на Кашкая е по-голямо, което води до по-голям комфорт при пресичане на напречни неравности.
Като цяло изгледа на нисана е много по-спортен, а на мен такива коли ми харесват.
Не отричам Тигана на 100%, но никога не бих си го взел само защото е ФВ .
В практиката си съм стигнал до извод , продуктите на една фирма не може винаги да са най-хубавите, затова се абстрахирам от марката.
Не бих си взел телевизор Тошиба защото лаптопа ми е от тази марка, затова си взех Шарп.
Затова и не разбирам сляпото ви обожание на ФВ независимо какъв е модела.


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Съб 19 яну 2008 20:14


Повечето плюете Тигуана без да сте го виждали наживо, камоли да сте се качвали в него????? Не мога да ви разбера???


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 19 яну 2008 20:24


Малко корекция на данните на колегата.
relaxxx написа:Още малко да налеем масло в огъня... от руския уеб...

Volkswagen Tiguan:

длина – 4400мм;
ширина – 1800мм;
высота – 1600мм;
вес – 1550 кг.

Nissan Qashqai:

длина – 4315 mm
ширина –1780 mm
высота - 1615 mm
вес - 1415 - 1615 kg
Междуосие - 2630 мм



kickdown написа:Повечето плюете Тигуана без да сте го виждали наживо, камоли да сте се качвали в него????? Не мога да ви разбера???


Обикновено на снимка колите изглеждат по-добре, отколкото наживо.
Виждал ли си снимка на Тигуан сниман отстрани, аз не съм виждал много.
Концептуалния модел беше много красив, но се осраха със серийния модел.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 19 яну 2008 21:48


Статийка за Кашата...

Уникален е често употребявана дума, и то в погрешен контекст. Това обаче не е така, когато говорим за новия "Нисан Кашкай". Като пътнически автомобил със SUV характеристики той успява да очарова със значителна доза уникални технологични решения в един консервативен сектор на автомобилостроенето. Новият "Нисан" е измислен така, че да бъде катализатор на промените. Напълно нов автомобил в напълно нов пазарен сектор. И както се оказва след проверката по пътищата - един много добре измислен модел.
"Кашкай" е с леко по-малки габарити от "Тойота" RAV4 и останалите компактни SUV автомобили. Въпреки това притежава тяхната практичност и комфорт, като прибавя неочаквана динамика и удоволствие от шофирането.
За да разберете кое всъщност прави "Кашкай" уникален, е по-лесно да се обясни какво не е той. Не е типичен високопроходим автомобил (SUV). Затова не е нито толкова дълъг, нито толкова висок. Но не е и качен на 4х4 платформа обикновен лек автомобил. Защото е по-голям и по-висок. Освен това е и по-широк и по-луксозен като изпълнение. Така, надут отвсякъде, изпълнен с възможно най-високо ниво на оборудване и прецизност, "Кашкай" е едно съчетание от много неща, но в крайна сметка е едно сполучливо цяло.
Динамичната външност се допълва от асиметричния интериор на автомобила. Основният акцент във вътрешното пространство е поставен върху оформянето на комфортна и елегантна среда едновременно за шофьора и пътниците. По-високата позиция на седалките създава усещането за сигурност, която предлагат типичните SUV. Наравно с това "Кашкай" притежава динамичните характеристики и лекота на управление на типичен хечбек. Усещането е наистина уникално за тези, които не си падат по SUV манията, но все пак искат да притежават едно проходимо и луксозно возило.
"Кашкай" се предлага на българския пазар с две и четири задвижващи колела и 3 двигателя - два бензинови и един дизелов. Базовите версии на двигателите започват с 1,6-литровия бензинов агрегат с мощност 115 к.с. Останалите два агрегата са с работен обем от 2,0 л и мощност 140 к.с. за бензиновия и 150 к.с. за дизеловия. Възможностите за избор на трансмисии са между 6-степенна механична и 6-степенна автоматична. Тестваният модел с автоматична кутия определено не е за спортно каране. Стартът е малко тромав, но пък набере ли веднъж, "Кашкай" се носи по пътя елегантно. Окачването е приятно меко и препраща към возията на луксозните лимузини.
Внимателно проектираният интериор изобилства от ниши за съхраняване на предмети. Това осигурява голяма практичност и функционалност на вътрешното пространство. Както при всички останали модели с марката "Нисан", така и при "Кашкай" технологичните решения имат конкретно приложение. В обширния списък със стандартни и допълнителни решения могат да се открият екстри като: панорамен стъклен покрив, автоматични светлини и чистачки, сателитна навигационна система, камера за паркиране и Bluetooth.
При 2,0-литровите версии "Кашкай" се предлага с електронно контролираната ALL-MODE 4x4 система на "Нисан". Технологията вече доказа своите възможности при модела X-TRAIL. Така системата за задвижване на четирите колела осигурява оптимално стабилна позиция на пътя при всяка ситуация и всякакъв терен.
Новият кросоувър е оборудван и с множество системи за активна безопасност като последно поколение ESP, ABS, асистент при продължително спиране при спускане и др. Оказва се, активната безопасност върви и с пасивната. Само преди дни излезе информацията, че "Кашкай" е получил максималния брой точки при удар при тестовете на EuroNCAP - 5 звезди и много допълнителни точки като бонус.
За кого е предназначен "Кашкай"? Хм, труден въпрос. Тъй като стана ясно, че е трудно да се каже какво точно е "Кашкай" (освен че е кръстен на иранско племе), вероятно и клиентите му би трябвало да са особен тип хора. Такива, които не си падат по традиционното, а искат нещо наистина интересно. Но този "Нисан" е точно такъв - от странното име до всеки детайл. Със сигурност след първото сядане зад волана това име трудно може да бъде забравено.


Статийка за тигана....

Пъргав като тигър, пълзящ като игуана.Година след премиерата му като прототип на изложението в Париж "Фолксваген Тигуан" стигна конвейера и готовият за серийно производство модел беше представен във Франкфурт през септември. Броени дни по-късно група български журналисти имаше възможност да тества новия модел на германците в Будапеща и околностите на унгарската столица.


Визията

Както можеше и да се очаква, по пътя от концепта до серийното производството "Тигуан" позагуби малко от първоначалния си чар, но въпреки това крайният резултат е изключително приятен за окото. Предницата има определено агресивно излъчване, предавано от формата на фаровете, подчертаната радиаторна решетка, преливаща неусетно в масивната броня.

Задните светлини също "гледат лошо", а чупка на вратата на багажника създава впечатлението, че бронята е доста по-огромна от реалните си размери. Цялостното излъчване на автомобила е динамично, като тук е моментът да се отбележи, че предницата на "Тигуан" е оформена различно, в зависимост от това дали модификацията е предназначена за сериозни офроуд изпитания или по-скоро за шофиране по нормален път.

Базовия модел може да преодолее баир с наклон 18 градуса, докато офроуд версията има с десет процента по-висок ъгъл на атака. Съответно високопроходимият "Тигуан" има скосен метален протектор на картера като на амфибия и защитни лайстни на вратите. Той е снабден и с офроуд програма, която разпределя въртящия момент оптимално към четирите колела, в зависимост от нуждите, и се грижи за безопасното спускане по стръмен наклон. Естествено возията на високопроходимата версия на модела е малко по-твърда, но комфортът пак е на добро ниво.

На борда

Оформлението на интериора на "Тигуан" напълно хармонизира с външното излъчване на колата. Забелязва се внимание към всеки детайл, използване на качествени материали, обособяването на нужното количество ниши, поставки и жабки (основната с охлаждаща функция, естествено). Седалките са удобни и анатомични, предните - с нужните регулации във всички посоки. Изключително добро впечатление ми направи семплото, но изключително функционално оформление на централната конзола с контролерите на вентилацията, аудиото и навигационната система, както и по-малките, но повече на брой вентилационни отвори.

Приборното табло също не крие загадки и е осветено в атрактивно светлосиньо. Единствената ми забележка тук е към прекалено дребните цифри на скалата на километража. С бордкомпютъра се борави лесно и интуитивно, като той предлага доста и разнообразна полезна информация.

Новият SUV на "Фолксваген" е дълъг 4.43 м, широк 1.81 м и висок 1.67 м. В него има място за петима души, а багажният обем варира от минимум 470 литра до 1510 литра със свалени облегалки на креслата от задния ред. Задните седалки на "Тигуан" са на релси и могат да се движат напред и назад, а облегалките им позволяват наклон от 23 градуса за по-комфортно пътуване. С колата могат да се превозват предмети с дължина до 2.5 метра, ако се свали облегалката на креслото до шофьора.

Тестът

Какво може офроуд версията на "Фолксваген Тигуан" в ръцете на професионалисти организаторите ни показаха на специално изграден от метални рампи полигон в центъра на историческия комплекс "Цитадела" в Будапеща. Колата демонстрира сигурно качване и спускане по умопомрачително стръмни наклони, преодоляваше неравности, движеше се на три и дори и на две гуми и т.н. На специално подготвена отсечка беше демонстрирана и системата за поддържане на зададената посока, дори когато малки препятствия (камъни или бабуни например) по трасето се опитват да отклонят автомобила.

На офроуд полигон край Вишеград имахме възможността сами да проверим способностите на "Тигуан", като и тук всъдеходът се представи отлично и надхвърли първоначалните ни очаквания. Освен проходимостта на автомобила заслужава отбелязване и фактът, че тежкото трасе се преодоляваше без проблем дори и от версиите с ръчна скоростна кутия, който спокойно се придвижваха със скоростта на човешки ход, при работа на мотора под 1000 оборота в минута.

Двигателите

Към момента всъдеходът на "Фолксваген" се предлага с два двигателя - бензинов с мощност 150 к.с, изстискани от работен обем от едва 1.4-литра, и двулитров дизел (140 к.с.). Те се комбинират с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична трансмисия. И двата мотора са гъвкави и пъргави, като дори бензиновият спокойно "поема" още при 2000 оборота, убедихме се по време на теста на автомобила, като заслугата е на двата турбокомпресора. Обяснимо бензинът обаче има по-висок разход на гориво - 9.2 на сто километра в рамките на теста срещу 7.2 за дизела. Постепенно гамата ще бъде обогатена с още три двигателя - два бензинови (170 и 200 к.с.) и един дизел (170 к.с.).

Хитринките

"Фолксваген Тигуан" предлага серийно и като опция в зависимост от версията и различни хитринки. Най-голямата, разбира се, е събирането в един автомобил на комфорта, стабилността и динамиката на лека кола, вътрешния обем на ван и проходимостта на SUV. Полезна екстра е и вграденият теглич с товароносимост 2500 кг, който, когато не се използва, се прибира в пода на колата.

Акъла ни взе обаче парктроникът, който сигнализира на водача, ако край колата има достатъчно пространство за нейното паркиране, и сам я вкарва на избраното място. Наистина е странно, когато вдигнеш ръце от волана и само подаваш газ и спирачка, а колата сама се намести перфектно на свободното паркомясто.


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Нед 20 яну 2008 0:41


Изображение
Изображение

Ето ти снимка на Тигуан отстрани. Вижсал съм на живо, качвал съм се в такъв, а живот и здраве, скоро ще карам такъв, така че говоря за колата от първа ръка (ОК де пристрастен съм) за разлика от 99% от хората които го плюят. А изказването за повдигнатия Golf Plus със Haldex е повече от несериозно и че това което е на хартията не е реалността :wink:
Колата си струва парите и за семейна кола за България е повече от перфектна :idea:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Нед 20 яну 2008 10:30


Добре, бе добре, вземи си го, ама не излизай от асфалта.
Видя ли му предния надвес, къде 60 см и нагоре трябва да има.
Най-много мразя коли с големи надвеси отпред.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта