Най-сетне остана малко време да пусна тема и за моя проект. Ще пиша накратко засега. Колата е Голф МК2 1,8 PF. Подарък ми е за рождения ден от many. И тук - още веднъж благодаря!
Проекта е комбинация между дипломна работа и всекидневка за фън. Състои се в:
1) Не особено голямо турбо на този мотор, с бутала и биели от G60 и Megasquirt - това на първо време;
2) Следва поолекотяване откъм интериор, две хубави седалки и ролкейдж
3) Имам и разни други идеи, но за тях по-натам...
Дотук съм набавил следното - окачване, заден мост и предни главини на 5х100, турбо ККК К16 2467 и няколко брони
Другата седмица живот и здраве вадим мотора и като го върнем обратно започвам по-интензивно да се занимавам. Очертава ми се скоро време една практика в Германия и целта засега е да приключа с първата фаза дотогава.
Засега друго не се сещам...ТУКсъщо ще обновявам редовно. Там има малко предистория и няколко снимки.
Ето колата:
Eто и как изглежда в момента:
ЕДИТ: Промених заглавието, че вече проекта не е дипломен.
МК2 8VT
- many
- Мнения: 816
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много се радвам, че най- после пусна темичка за проекта!
Дано да получиш полезни съвети и мнения, които да ти помогнат в реализацията...
Все пак докато си в Германия ми се ще да го пробвам!!!
Така че, давааааййййй.....
П.П
Щастлива съм, чи мога да бъда част от тази прекрасна идея и се радвам, че помогнах!
Дано да получиш полезни съвети и мнения, които да ти помогнат в реализацията...
Все пак докато си в Германия ми се ще да го пробвам!!!
Така че, давааааййййй.....
П.П
Щастлива съм, чи мога да бъда част от тази прекрасна идея и се радвам, че помогнах!
- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
успех с реализацията, гугутчици мои
Последна промяна от gas на Сря 23 яну 2008 17:22, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет и тук
Относно идеята ти за двойна генерация - продават се (главно из щатите и e-bay) така наречените bleeder valves , които служат точно за променяне потока на изгорелите газове, но цените са мисля от сорта на 300-400$
Хайде чакаме развитие!
А за телфера... че по-добре дай 50 лв за бири и кебапчета на няколко приятели
Относно идеята ти за двойна генерация - продават се (главно из щатите и e-bay) така наречените bleeder valves , които служат точно за променяне потока на изгорелите газове, но цените са мисля от сорта на 300-400$
Хайде чакаме развитие!
А за телфера... че по-добре дай 50 лв за бири и кебапчета на няколко приятели
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
я разяснете каква е тая двойна генерация и тоя тих режим
иначе проектчето си заслужава(охх де да имах и аз такава приятелкааа).какъв скуирт ше ползваш и до колко смяташ да я я надуваш .аз за кулера ко питаш мене с вуздушно охлаждане и вентилатори.ти щом ше зимаш и брони ше може и да го изнесеш по напред и да не ти пречи .зависи се пак колко е голям де.
иначе проектчето си заслужава(охх де да имах и аз такава приятелкааа).какъв скуирт ше ползваш и до колко смяташ да я я надуваш .аз за кулера ко питаш мене с вуздушно охлаждане и вентилатори.ти щом ше зимаш и брони ше може и да го изнесеш по напред и да не ти пречи .зависи се пак колко е голям де.
martineli написа:я разяснете каква е тая двойна генерация и тоя тих режим
иначе проектчето си заслужава(охх де да имах и аз такава приятелкааа).какъв скуирт ше ползваш и до колко смяташ да я я надуваш .аз за кулера ко питаш мене с вуздушно охлаждане и вентилатори.ти щом ше зимаш и брони ше може и да го изнесеш по напред и да не ти пречи .зависи се пак колко е голям де.
Ами идеята е да може колата ти хем да е тиха, когато искаш и в същото време да може и да е шумна. От друга страна когато е шумна, демек права тръба, е по-оптимално от гледна точка на това, че генерацията ще създава по-малко back pressure. Това е добре за турбото.
Megasquirt-a не съм го решил точно какъв ще е, но няма да е нещо сложно.
С кулера работата е там, че колата ще е с тесни брони и се получава доста грозно, ако кулера се вижда зад бронята. Но това са малки неща...ще се решават в процеса на работа.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:http://supra.stalx.com/Project/BHG2/images/DSC07764.jpg
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/
Е точно за такъв се замислям от втория линк. На QTP...гледам, че в щатите са доста популярни на тази марка. Ама пък и ми прави впечатление, че те го правят след клапана да няма нищо. На мен ми се иска и там да има тръба назад...Мисля да се пробвам аз да си изфабрикувам.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
itni написа:The_Machine написа:http://supra.stalx.com/Project/BHG2/images/DSC07764.jpg
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/
Е точно за такъв се замислям от втория линк. На QTP...гледам, че в щатите са доста популярни на тази марка. Ама пък и ми прави впечатление, че те го правят след клапана да няма нищо. На мен ми се иска и там да има тръба назад...Мисля да се пробвам аз да си изфабрикувам.
Защо ти е да има нещо назад? Прави се една кривка от тръба, която да сочи надолу към пътя и се приключва въпроса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта