не пали на бензин сутрин 1,6кар 90г голф2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bat_kir4o79
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

не пали на бензин сутрин 1,6кар 90г голф2

Мнениеот bat_kir4o79 » Нед 20 яну 2008 19:27


здравейте колеги на един приятел искам да питам има голф2 90год 1,6 карб да ви кажа какъв му е проблема значи сутрин на студено като завърти пали и гасне веднага после още 2,3пъти така и чак тогава задържа оборотите а иначе смукача след това работи смисъл дига си към 1500обор и после като позагрее му падат
колата има газ но всичко което съм описал става на бензин а на газ не е пробвана
ако има някаде такава тема може да ми дадете линк към нея да прочета да не пишете отново
ако нещо съм объркал казвайте нов съм във форума ви :oops:




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 20 яну 2008 22:37


Почти съм сигурен, за жиглиора за празен ход. Като се кара на газ се позапушва и прави същите проблеми. Лесно се продухва и ОК. :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 21 яну 2008 5:28


Yonata написа:Почти съм сигурен, за жиглиора за празен ход. Като се кара на газ се позапушва и прави същите проблеми. Лесно се продухва и ОК. :wink:

А аз съм сигурен,че не е от този жигльор,а от тоова че засмуква въздух от някъде повечко от колкото е необходимо.


bat_kir4o79
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bat_kir4o79 » Пон 21 яну 2008 21:28


значи той е карал на майстор уж била ок ама пак не пали
а даже е видял че са му махнали болчето кадето регулира клапата за автоматичния смукач едно малко с лимбос мисля че е такова и ще си търси болче от морга защото не му се разправя с майсторите
и ако някой знае колко трябва да е отворена или затворена клапата казвайте че момчето се е побъркало вече
3год е така и вече няма нерви


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 22 яну 2008 4:48


bat_kir4o79 написа:значи той е карал на майстор уж била ок ама пак не пали
а даже е видял че са му махнали болчето кадето регулира клапата за автоматичния смукач едно малко с лимбос мисля че е такова и ще си търси болче от морга защото не му се разправя с майсторите
и ако някой знае колко трябва да е отворена или затворена клапата казвайте че момчето се е побъркало вече
3год е така и вече няма нерви

Сложен е за реглаж този карбуратор.Не че не искам да помогна,но виртуално и по телефона няма как.


Потребителски аватар
IHT
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IHT » Вто 22 яну 2008 19:20


Аз имам подобен проблем ще се радвам като го решиш да споделиш!Предварително благодаря!Само дето при мен докато загрее му падат оборотите губи му се по някой цилиндър и щом пусна гаста гасне! :gruebel


bat_kir4o79
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bat_kir4o79 » Сря 23 яну 2008 21:51


приятеля е закарал отново в същия сервиз и утре му казали да иде да си е вземе и ще пиша какво е станало и дали всичко е ок вече


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 23 яну 2008 22:21


vit_autosofia написа:А аз съм сигурен,че не е от този жигльор,а от тоова че засмуква въздух от някъде повечко от колкото е необходимо.


не че неможе да зима въздух от някъде но тогава и на ниски обороти пак ше му прави проблем.а на високи ше се оправя


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Чет 24 яну 2008 21:22


И аз имам същия проблем откакто сложих ГАЗ. :lol: :lol: :lol: Когато е на бензин пали и веднага угасва.После на второто палене няма проблем-държи си обороти.На газ нямам проблем-пали почти от четвърт.Дискутирал съм с колеги и с дръги марки коли с газови уредби и те казват че имат същия проблем.Така,че моето мнение е да караш и да не се притесняваш... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2708
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 24 яну 2008 22:48


Eто тук : http://www.vw-club.ru/service/manuals/2E2/
Дано да разбира руски.


_V_pavkata_W_
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _V_pavkata_W_ » Съб 26 яну 2008 15:01


и при мен се появи този проблем. Кзаха ми че най-вероятно е от бензиновата помпа.Причината била че не съм я карал на бензин и помпата се е позапушила.Интересното че това става само зимата. :?


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Съб 26 яну 2008 19:49


Ами затова от време на време трябва да се покарва по малко и на тунджа , че иначе стават бели с бензиновата помпа и карбуратора.


bat_kir4o79
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bat_kir4o79 » Нед 27 яну 2008 12:00


приятеля е взел колата от сервиза и са е оправили но не са му казали какво са правили по карбуратора иначе вика сега пали и веднага си даржала обороти без никакви грижи
а иначе сервиза в който е закарал е на лиляна димитрова в сервиза за ауди и фолве
мерси за отзивите :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта