Много ми е инт какав ще е развоя на събитията и двете коли са сток 150hp ... но турбото си е турбо .... голфчето е по леко + чипа нз и аз...
скоро ще се дарпат но ми е инт вие какво мислите .. скоро сигурно 6те кача и клипче да се надяваме...
Audi A3 1.8T vs Golf III ABF чипосан
- Kartala
- Мнения: 660
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Audi A3 1.8T vs Golf III ABF чипосан
Wotan написа: ... турбото си е турбо ....

- stanko_g
- Мнения: 1809
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Рудозем
Re: Audi A3 1.8T vs Golf III ABF чипосан
Kartala написа:Wotan написа: ... турбото си е турбо ....

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Турбото си било турбо, умирам да чета такива капацитетни коментари.
Правите ли разлика от турбо мотор до турбо мотор, 1.8Т в сток вариант не е нищо осбено като бързина 150коня кола с 205-210Нм
, пада без проблем от много автомобили дето са без турбо и двигателите им са до 2.0 литра обем => ХОнда ВТИ, Саксо ВТС, Астра ГСИ и т.н.
Сток мотор 1.8 дето бърмчи на 0,6 бара не е нищо особено.
Audi А3 1.8Т 150коня има 205Нм
т.е с 5-10Нм повече от Кадет 2.0 16V
доста модерни атмосферни мотори с обем до 2литра правят по 200Нм без проблем.
И все пак А3 е по-леко от Голф 4 и е по-пъргаво.
Правите ли разлика от турбо мотор до турбо мотор, 1.8Т в сток вариант не е нищо осбено като бързина 150коня кола с 205-210Нм

Сток мотор 1.8 дето бърмчи на 0,6 бара не е нищо особено.
martineli написа:просто турбото има повече нютон метри и тегли по-яко
Audi А3 1.8Т 150коня има 205Нм


И все пак А3 е по-леко от Голф 4 и е по-пъргаво.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хе хе лафове от едно време
Болидите от Ф1 има смешен въртящ момент или казано колкото един модерен 2.0литров дизел
така, че за да е бърза колата не са нужни Нм, щи дам пример Г4 ГТИ 1.8Т 180коня има доста по-голям върятщ момнет от Хонда Сивик 2.0 Тайп Р, но Тайп-Р мачка на ускорение и по динамика, дори и 1.8Т 150коня има повече Нм от въпросната кола.
Има много такива примери
Болидите от Ф1 има смешен въртящ момент или казано колкото един модерен 2.0литров дизел

Има много такива примери

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:Хе хе лафове от едно време
Болидите от Ф1 има смешен въртящ момент или казано колкото един модерен 2.0литров дизелтака, че за да е бърза колата не са нужни Нм, щи дам пример Г4 ГТИ 1.8Т 180коня има доста по-голям върятщ момнет от Хонда Сивик 2.0 Тайп Р, но Тайп-Р мачка на ускорение и по динамика, дори и 1.8Т 150коня има повече Нм от въпросната кола.
Има много такива примери
прав си човече.. прав си !!!
много поздрави от ЛеМанс

нз за Голф-а но а3-ката е обладана от тъмни сили
има само една ремус генерация и едно окачване правени в Австрия всичко останало е сток.... колкото и да ми е кофти да го кажа но всичко клони към аудито ...
Нз вие дали мислите така но на мен ми се струва че един АБФ за парите които струва една А3-ка 1.8T може да се барне към 250hp...
в смисъл разликата им като цена е някаде 4000-5000лв поправете ме ако греша .... Но един АБФ да му налееш 4000левчета само на ДВГ... ще здуха тва ауди по всякви параграфи!!
Голфчето РулзЗззз

Нз вие дали мислите така но на мен ми се струва че един АБФ за парите които струва една А3-ка 1.8T може да се барне към 250hp...
в смисъл разликата им като цена е някаде 4000-5000лв поправете ме ако греша .... Но един АБФ да му налееш 4000левчета само на ДВГ... ще здуха тва ауди по всякви параграфи!!
Голфчето РулзЗззз

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта