кодова таблица за passat B5
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: кодова таблица за passat B5
Това със диагностиката го разбрах как става но това другото нешто нестава или аз немога да го включа.Показано е да натисна ЕCON+(TEMP-)+това за регулиране на скороста на вентилатора но нищо не и излиза.Запалил съм колата но нестава.Някой има ли представа защо нестава.
- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кодова таблица за passat B5
..........при по старите Аудита го има ,ма за ПАССАТ незнам
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: кодова таблица за passat B5
Аз пробвах ОБД,но нищо не разбрах, излизат ми някакви числа и с копчетата за скорост на духане,и температура се сменят, излязоха по едно време някакви градуси (доста разминаващи се с показанието на борда) и други цифри.Не знам кое какво значи
- djiliev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: кодова таблица за passat B5
На А4Б5 си има кодове за самодиагностика на климатроника + други стойности - обороти на двигателя ,скорост, показания на различни датчици (темп. на антифриз, входящ въздух, темп. в купето), моментен разход и др.
Но на А4 и А3 (А6 и А8) киматроника е с два дисплея и е малко по различен.
Но на А4 и А3 (А6 и А8) киматроника е с два дисплея и е малко по различен.
- dancho_kolev
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: кодова таблица за passat B5
Колеги, постарах се да преведа въпросните таблици от английски на български/ набързо и не съм вмъкнал картинките на климатроника/, но не ми се вярва да се показват всичките тези неща. Ще ги пробвам някой ден, ако се наложи / дано да не става/!
******************
VW Climatronic (по Hella) самоуправление диагностика
Original Автор: Роджър, Местоположение: Франкфурт на Майн Пуснато на: 09.09.2004 Original Заглавие: Eigendiagnose An Der VW Climatronic фон Hella
Превод от: Нейт (AKA VWAffe), 16-08-2008
Ето няколко инструкции за това как да дешифрираме полезна информация от VW Climatronic контрол панела. Особено атрактивен е фактът, че не е необходимо специално оборудване за диагностика, а могат да се четат една или друга стойност, и се избере подходящата, например.
Описанието на четене грешка в кодовете, извършващи се при контролния тест, както и на борд- диагностиката е ограничен до Hella контролна единица, както е показано на снимката по-долу. Тази единица се намери в Голф IV [изд: в Европа] и в Пасат 3B/3BG. Външно еднакви контролни единици от VDO се използва също и в някои от същите автомобили, които имат същите pinouts, но чието самоуправление и диагностика на канали са възложени по различен начин. Потребители пазете се!
Четене на Вътрешна Грешка Памет:
Запалване ON .
За да активирате четенето: Натиснете и задръжте "ECON" и "Recirculate"/най-левия/ бутони заедно за около 2 секунди. Всяка грешка кодове сега ще бъдат показани. За да преминете към следващите грешка код, натиснете "топъл" бутона. Когато всички кодове са показани, се показва "000" на екрана.
Ако няма грешки, до момента,се показва "444" на екрана.
За изчистване на грешки кодове: След последния код се показва, (т.е. след "000" се показва), натиснете и задръжте "ECON" за най-малко 2 секунди. "444" ще се показва като потвърждение, че няма повече кодове за четене до момента.
За да излезете от режима Вътрешна грешка памет: кратко натиснете "ECON" бутон.
Списък на възможните Грешка кодове:
(код на грешката / Грешка Местоположение / Грешка тип)
FFFF контролна единица 0x25
0119 скорост на превозното средство Sensor 0x25
0214 Захранващо напрежение 0x06, 0x07
021A Референтен Votlage 0x06, 0x07
0510 температурен сензор - Даш отдушник (1296) 0x1d, 0x1e
0511 температурен сензор - Footwell отдушник (1297) 0x1d, 0x1e 030B Извън температурен сензор - Предна броня 0x1d, 0x1e
0313 температурен сензор - свеж въздух за всмукване 0x1d, 0x1e
0332 температурен сензор – изпарител 0x1d, 0x1e
0333 антипирептик Налягане Sensor
0318 Климатик Налягане Switch 0x23
031D Фотосензор за Слънчев Интензитет 0x1d, 0x1e
0382 Компресор Клапан
04F7 Температура предкрилка серво Мотори 0x25
04F8 Централна предкрилка серво Мотори 0x25
04F9 свеж въздух Нагнетател 0x25
04FA Рециркулация предкрилка серво Моторни 0x25
025B Footwell/размразяване предкрилка серво Моторни 0x25
04B6 Постоянен Време Сигнал 0x25
0538 CAN-шина
0513 Gateway
053D Kombi
04AE Gateway База данни Версия
0414 контрол звено Не кодирани 0x23
043F Основни настройки Не Осъществени 0x23
Задвижващ Test
Всички компоненти на системата Climatonic се упражняват по време на този тест.
Изисквания:
Гасене на Запалването, спиране на мотора, спиране на превозното средство, Батерия напрежение 15 <15,5 V.
За да започне самостоятелно рутинен тест, едновременно натиснете и задръжте "ECON" и "Recirculate"/най-левия/ след това включване на контакт(да не стартира двигателя), а притискането на бутоните продалжава за около 2 секунди и повече. Всички LCD сегмента в Climatronic дисплея ще светнат.
През последващия автоматичен задвижващ тест (продължителност ~ 30 секунди), всички отчети ще се показват последващо. В допълнение, всички контролни входни единици (сензори, Моторни Серво, и т.н.) ще бъдат проверени, и ще бъдат проверени при угасен двигател. По време на теста всички бутони са освободени, както и всички LCD сегмента са тъмни/не светят/. При тази инициниализация самостоятелния тест не може да бъде прекъснат чрез контролния панел, нито чрез VAG-COM. След приключване на теста, контролните единици автоматично се превключват във "Вътрешна грешка на паметта" (виж по-горе.)
За да напуснете "Вътрешна грешка на паметта" натиснете "ECON" бутона.
Диагнистика
Диагностиката (OBD) режим е достъпен с/когато мотора работи и докато превозното средство се движи.
За въвеждане на OBD готовност, едновременно натиснете "ECON", "студено", и "Фен Speed Down/вторият отляво-надясно/" бутони. За диагностиката използвайте двата "топъл" и "студен" бутони. Климатроника ще продължи да работи в режима в който той е бил в готовност, преди OBD режима да е бил въведен (освен ако не натиснете бутоните на всички едновременно, като в този случай може да се понижи температурната настройка, фен скоростта или отидете в икономичен режим, като това е инцидент. .. тя изисква практично докосване и не правете някое от тези неща)
За изход от OBD режима, натиснете "ECON" бутон.
Забележка: Има различни канали задачи, в зависимост от производителя. [издател: Вярвам, че само Hella единици са били инсталирани на US-обвързания Passats, но аз не съм 100% сигурен за това]. Ако съществува убедителна възможна стойност по канал 16, тогава се прилагат следните задачи. Други единици имат скорост на канала 17 или 19, като в този случай след графика не е приложимо.
В зависимост от превозното средство, всички налични канали могат или не могат да влязат в употреба.
[издател: * по-долу означава, че не съм 100% сигурен в смисъла на канала етикет]
"Битове" в колоните са посочени в двоични стойности
0= неверно, и 1 = вярно.
Hella Climatronic OBD Channels
Канал Показана Стойност Единици
0 Програма номер цифров вид.
1 вътрешна температура ° C
2 Слънчев Интензитет ,забавен 10 W / m ^ 2
3 Слънчев Интензитет - мигновен 10 W / m ^ 2
4 Външна Температура - Забавено ° C
5 Външна Температура - броня ° C
6 Външна Температура-свеж въздух впускателен ° C
7 Отдушник температура - Footwell ° C
8 Отдушник температура - Преграда ° C
9 Нагнетател напрежение-Задайте стойност 0,1 V
10 Нагнетател напрежение - Начало 0,1 V
11 Temp. Вентилация Задайте на стойност цифрова
12 Централна вентилация Задайте стойност цифрова
13 Вентилация Предкрилка Задайте стойност цифрова
14 Сист.за размразяване предкрилка Задайте стойност
15 Моторно Пускане- Време час
16 Скорост на превозното средство mph (km / h
17 START_AP цифрова
18 Recirc. Вентилация,Предкрилка цифрова
19 Компресор Грешка Код Виж Приложение
20 PI_STELLMAX Ausbl-REG. цифрова
21 INT_STELL Ausbl-REG. цифрова
22 Епсилон Ausbl-REG. цифрова
23 Отдушник температура - Начало ° C
24 Отдушник температура - Задайте стойност ° C
25 Temp. Предкрилка (-) Граница цифрова
26 RMP Temp. Предкрилка цифрова
27 Temp. Предкрилка (+) Граница цифрова
28 Централна предкрилка (-) Граница цифрова
29 RMP Централна предкрилка цифрова
30 Централна предкрилка (+) Граница цифрова
31 Recirc. Предкрилка (-) Граница цифрова
32 RMP Recirc. Предкрилка цифрова
33 Recirc. Предкрилка (+) Граница цифрова
34 Сист. за размразяване предкрилка (-)граница цифрова
35 RMP Footwell/Системи за размразяване предкрилка цифр.
36 Сист. за размразяване предкрилка (+) Граница цифрова
37 Постоянно Време Мин. (255 = Няма данни)
38 Компресор-PWM цифрова (0-200)
39 Изпарител температура - Задайте стойност ° C
40 Изпарител температура-действителната стойност ° C
41 Изпарител - I-Stell цифрова
42 Изпарител - епсилон цифрова
43 Антипирептик Налягане бара
44 BiLevel Mix / Даш отдушник предкрилка цифрова
45 Температура на мотора ° C
46 Компресор Текущи - Задайте стойност mA
47 Компресор Текущи - действителната стойност mA
48 Compressore Текущи - максималната стойност mA
49 Компресор RPM 100/min
50 Радиатор Охлаждане Фен контрол Сигнал %
51 Стъклочистачки Режим цифрова (0=Off, 1 =Int, 2 =ON)
52 Fdk-Корекция wrt стъклочистачки Режим цифрова
53 Нагнет.Напрежение Корекция стъклочистачки Режим 0,1 V
54 Част Брой
55 VW-номер
56 Hella-номер
57 Тест-1
58 Тест-2
59 Тест-3
60 Тест-4
Разширени Канали зо Диагностика за CAN-варианти
61 отворен
62 Терминалните 15 бит
63 Гореща лампа бит
64 Екстериор Температура - Филтрирано ° C
65 A/C Shutoff бит
66 Мотор RPM 10 RPM
67 Dimming %
68 Карта на Охлаждането бит
69 Версия на странат 2 = САЩ; 1 = Япония; 0 = ROW
Предадени данни
70 отворен
71 Спомагателни Нагревател (PTC ON) бит.
72 Компресор ON бит.
73 Нагревател Off бит.
74 Външна Температура - пълнота - без филтър ° C
75 Компресор Зареди Nm
76 Нагнетател Зареди %
77 Радиаторен Фохладител Зареди %
78 Проверка на двигателя Light бит.
Компресор-изключвател-кодове (допълнението към Channel 19)
Код Компресор изключвател Състояние
0 Никой
1 Високо антипирептик Налягане
2 Нагнетател дефектни + Uist <3 V
3 Ниско антипирептик Налягане
5 4S след Старт на двигателя
6 ECON режим
7 OFF-Режим
8 Функция на външната Температура
10 Ниско напрежение
11 температура на двигателя > 118 ° C
12 Motronic Интерфейс
13 Терминал 15 напрежение> 17 V
14 Функция на Evaproator Температура
15 Не-автомобилно кодиране
16 Компресор Текущи
17 Налягане Sensor дефектни (само с външно регулиран компресор)
18 Двигателен RPM (самоза модел B5.5 W8)
Бележки върху отделните канали:
скорост на превозното средство показана на Channel 16 не е много точна, въпреки дигиталния дисплей. Той служи основно за регулиране дебита на свеж въздух в купето в зависимост от скоростта на превозното средство – нито повече нито по-малко. [изд: След сравняване с моя GPS скоростомер, аз открих, че на канал 16, скоростта на колата ми отчита по-близо до реалните, отколкото е на скоростомера, но има тенденция за грешка по една или две mph по-бавно, отколкото действителните ... т.е използвайте я като скоростомер на свой собствен риск.]
На канал 40 температурата на изпарителя може грубо да установи дали при охлаждане силата на A/C работи оптимално, или не. Независимо от субективните възприятия на хората, това е обективно измерване на постигнатата температура на изпарителя преди последващото смесване с топъл въздух отвън, когато е необходимо. Дори и при най-горещите външни температури, когато е в "Ло", А/С /еър кондишъна/трябва да се постигне температурата на изпарителя в рамките на минути, а след най-много половин час работа, трябва да достигне равновесно състояние на 3 ° C.
Система за грешки
Ако системна грешка е открита по време на последния цикъл на шофиране, всички LCD сегмента ще миг 2 пъти в секунда за 15 секунди след включване на запалването.
Следните стационарни грешки също ще определи системна грешка: - VAG-тестер Функция 04 - Основни настройки не се изпълняват. - VAG-тестер Функция 07 - Параметър кодиране не е завършен.
- Външен температурен сензор (свеж въздух всмукателните и / или броня) дефектни.
- Включено налягане / сензорите са дефектни.
- Дефектен сензор на вътрешните температури.
- Референтно напрежение.
******************
VW Climatronic (по Hella) самоуправление диагностика
Original Автор: Роджър, Местоположение: Франкфурт на Майн Пуснато на: 09.09.2004 Original Заглавие: Eigendiagnose An Der VW Climatronic фон Hella
Превод от: Нейт (AKA VWAffe), 16-08-2008
Ето няколко инструкции за това как да дешифрираме полезна информация от VW Climatronic контрол панела. Особено атрактивен е фактът, че не е необходимо специално оборудване за диагностика, а могат да се четат една или друга стойност, и се избере подходящата, например.
Описанието на четене грешка в кодовете, извършващи се при контролния тест, както и на борд- диагностиката е ограничен до Hella контролна единица, както е показано на снимката по-долу. Тази единица се намери в Голф IV [изд: в Европа] и в Пасат 3B/3BG. Външно еднакви контролни единици от VDO се използва също и в някои от същите автомобили, които имат същите pinouts, но чието самоуправление и диагностика на канали са възложени по различен начин. Потребители пазете се!
Четене на Вътрешна Грешка Памет:
Запалване ON .
За да активирате четенето: Натиснете и задръжте "ECON" и "Recirculate"/най-левия/ бутони заедно за около 2 секунди. Всяка грешка кодове сега ще бъдат показани. За да преминете към следващите грешка код, натиснете "топъл" бутона. Когато всички кодове са показани, се показва "000" на екрана.
Ако няма грешки, до момента,се показва "444" на екрана.
За изчистване на грешки кодове: След последния код се показва, (т.е. след "000" се показва), натиснете и задръжте "ECON" за най-малко 2 секунди. "444" ще се показва като потвърждение, че няма повече кодове за четене до момента.
За да излезете от режима Вътрешна грешка памет: кратко натиснете "ECON" бутон.
Списък на възможните Грешка кодове:
(код на грешката / Грешка Местоположение / Грешка тип)
FFFF контролна единица 0x25
0119 скорост на превозното средство Sensor 0x25
0214 Захранващо напрежение 0x06, 0x07
021A Референтен Votlage 0x06, 0x07
0510 температурен сензор - Даш отдушник (1296) 0x1d, 0x1e
0511 температурен сензор - Footwell отдушник (1297) 0x1d, 0x1e 030B Извън температурен сензор - Предна броня 0x1d, 0x1e
0313 температурен сензор - свеж въздух за всмукване 0x1d, 0x1e
0332 температурен сензор – изпарител 0x1d, 0x1e
0333 антипирептик Налягане Sensor
0318 Климатик Налягане Switch 0x23
031D Фотосензор за Слънчев Интензитет 0x1d, 0x1e
0382 Компресор Клапан
04F7 Температура предкрилка серво Мотори 0x25
04F8 Централна предкрилка серво Мотори 0x25
04F9 свеж въздух Нагнетател 0x25
04FA Рециркулация предкрилка серво Моторни 0x25
025B Footwell/размразяване предкрилка серво Моторни 0x25
04B6 Постоянен Време Сигнал 0x25
0538 CAN-шина
0513 Gateway
053D Kombi
04AE Gateway База данни Версия
0414 контрол звено Не кодирани 0x23
043F Основни настройки Не Осъществени 0x23
Задвижващ Test
Всички компоненти на системата Climatonic се упражняват по време на този тест.
Изисквания:
Гасене на Запалването, спиране на мотора, спиране на превозното средство, Батерия напрежение 15 <15,5 V.
За да започне самостоятелно рутинен тест, едновременно натиснете и задръжте "ECON" и "Recirculate"/най-левия/ след това включване на контакт(да не стартира двигателя), а притискането на бутоните продалжава за около 2 секунди и повече. Всички LCD сегмента в Climatronic дисплея ще светнат.
През последващия автоматичен задвижващ тест (продължителност ~ 30 секунди), всички отчети ще се показват последващо. В допълнение, всички контролни входни единици (сензори, Моторни Серво, и т.н.) ще бъдат проверени, и ще бъдат проверени при угасен двигател. По време на теста всички бутони са освободени, както и всички LCD сегмента са тъмни/не светят/. При тази инициниализация самостоятелния тест не може да бъде прекъснат чрез контролния панел, нито чрез VAG-COM. След приключване на теста, контролните единици автоматично се превключват във "Вътрешна грешка на паметта" (виж по-горе.)
За да напуснете "Вътрешна грешка на паметта" натиснете "ECON" бутона.
Диагнистика
Диагностиката (OBD) режим е достъпен с/когато мотора работи и докато превозното средство се движи.
За въвеждане на OBD готовност, едновременно натиснете "ECON", "студено", и "Фен Speed Down/вторият отляво-надясно/" бутони. За диагностиката използвайте двата "топъл" и "студен" бутони. Климатроника ще продължи да работи в режима в който той е бил в готовност, преди OBD режима да е бил въведен (освен ако не натиснете бутоните на всички едновременно, като в този случай може да се понижи температурната настройка, фен скоростта или отидете в икономичен режим, като това е инцидент. .. тя изисква практично докосване и не правете някое от тези неща)
За изход от OBD режима, натиснете "ECON" бутон.
Забележка: Има различни канали задачи, в зависимост от производителя. [издател: Вярвам, че само Hella единици са били инсталирани на US-обвързания Passats, но аз не съм 100% сигурен за това]. Ако съществува убедителна възможна стойност по канал 16, тогава се прилагат следните задачи. Други единици имат скорост на канала 17 или 19, като в този случай след графика не е приложимо.
В зависимост от превозното средство, всички налични канали могат или не могат да влязат в употреба.
[издател: * по-долу означава, че не съм 100% сигурен в смисъла на канала етикет]
"Битове" в колоните са посочени в двоични стойности
0= неверно, и 1 = вярно.
Hella Climatronic OBD Channels
Канал Показана Стойност Единици
0 Програма номер цифров вид.
1 вътрешна температура ° C
2 Слънчев Интензитет ,забавен 10 W / m ^ 2
3 Слънчев Интензитет - мигновен 10 W / m ^ 2
4 Външна Температура - Забавено ° C
5 Външна Температура - броня ° C
6 Външна Температура-свеж въздух впускателен ° C
7 Отдушник температура - Footwell ° C
8 Отдушник температура - Преграда ° C
9 Нагнетател напрежение-Задайте стойност 0,1 V
10 Нагнетател напрежение - Начало 0,1 V
11 Temp. Вентилация Задайте на стойност цифрова
12 Централна вентилация Задайте стойност цифрова
13 Вентилация Предкрилка Задайте стойност цифрова
14 Сист.за размразяване предкрилка Задайте стойност
15 Моторно Пускане- Време час
16 Скорост на превозното средство mph (km / h
17 START_AP цифрова
18 Recirc. Вентилация,Предкрилка цифрова
19 Компресор Грешка Код Виж Приложение
20 PI_STELLMAX Ausbl-REG. цифрова
21 INT_STELL Ausbl-REG. цифрова
22 Епсилон Ausbl-REG. цифрова
23 Отдушник температура - Начало ° C
24 Отдушник температура - Задайте стойност ° C
25 Temp. Предкрилка (-) Граница цифрова
26 RMP Temp. Предкрилка цифрова
27 Temp. Предкрилка (+) Граница цифрова
28 Централна предкрилка (-) Граница цифрова
29 RMP Централна предкрилка цифрова
30 Централна предкрилка (+) Граница цифрова
31 Recirc. Предкрилка (-) Граница цифрова
32 RMP Recirc. Предкрилка цифрова
33 Recirc. Предкрилка (+) Граница цифрова
34 Сист. за размразяване предкрилка (-)граница цифрова
35 RMP Footwell/Системи за размразяване предкрилка цифр.
36 Сист. за размразяване предкрилка (+) Граница цифрова
37 Постоянно Време Мин. (255 = Няма данни)
38 Компресор-PWM цифрова (0-200)
39 Изпарител температура - Задайте стойност ° C
40 Изпарител температура-действителната стойност ° C
41 Изпарител - I-Stell цифрова
42 Изпарител - епсилон цифрова
43 Антипирептик Налягане бара
44 BiLevel Mix / Даш отдушник предкрилка цифрова
45 Температура на мотора ° C
46 Компресор Текущи - Задайте стойност mA
47 Компресор Текущи - действителната стойност mA
48 Compressore Текущи - максималната стойност mA
49 Компресор RPM 100/min
50 Радиатор Охлаждане Фен контрол Сигнал %
51 Стъклочистачки Режим цифрова (0=Off, 1 =Int, 2 =ON)
52 Fdk-Корекция wrt стъклочистачки Режим цифрова
53 Нагнет.Напрежение Корекция стъклочистачки Режим 0,1 V
54 Част Брой
55 VW-номер
56 Hella-номер
57 Тест-1
58 Тест-2
59 Тест-3
60 Тест-4
Разширени Канали зо Диагностика за CAN-варианти
61 отворен
62 Терминалните 15 бит
63 Гореща лампа бит
64 Екстериор Температура - Филтрирано ° C
65 A/C Shutoff бит
66 Мотор RPM 10 RPM
67 Dimming %
68 Карта на Охлаждането бит
69 Версия на странат 2 = САЩ; 1 = Япония; 0 = ROW
Предадени данни
70 отворен
71 Спомагателни Нагревател (PTC ON) бит.
72 Компресор ON бит.
73 Нагревател Off бит.
74 Външна Температура - пълнота - без филтър ° C
75 Компресор Зареди Nm
76 Нагнетател Зареди %
77 Радиаторен Фохладител Зареди %
78 Проверка на двигателя Light бит.
Компресор-изключвател-кодове (допълнението към Channel 19)
Код Компресор изключвател Състояние
0 Никой
1 Високо антипирептик Налягане
2 Нагнетател дефектни + Uist <3 V
3 Ниско антипирептик Налягане
5 4S след Старт на двигателя
6 ECON режим
7 OFF-Режим
8 Функция на външната Температура
10 Ниско напрежение
11 температура на двигателя > 118 ° C
12 Motronic Интерфейс
13 Терминал 15 напрежение> 17 V
14 Функция на Evaproator Температура
15 Не-автомобилно кодиране
16 Компресор Текущи
17 Налягане Sensor дефектни (само с външно регулиран компресор)
18 Двигателен RPM (самоза модел B5.5 W8)
Бележки върху отделните канали:
скорост на превозното средство показана на Channel 16 не е много точна, въпреки дигиталния дисплей. Той служи основно за регулиране дебита на свеж въздух в купето в зависимост от скоростта на превозното средство – нито повече нито по-малко. [изд: След сравняване с моя GPS скоростомер, аз открих, че на канал 16, скоростта на колата ми отчита по-близо до реалните, отколкото е на скоростомера, но има тенденция за грешка по една или две mph по-бавно, отколкото действителните ... т.е използвайте я като скоростомер на свой собствен риск.]
На канал 40 температурата на изпарителя може грубо да установи дали при охлаждане силата на A/C работи оптимално, или не. Независимо от субективните възприятия на хората, това е обективно измерване на постигнатата температура на изпарителя преди последващото смесване с топъл въздух отвън, когато е необходимо. Дори и при най-горещите външни температури, когато е в "Ло", А/С /еър кондишъна/трябва да се постигне температурата на изпарителя в рамките на минути, а след най-много половин час работа, трябва да достигне равновесно състояние на 3 ° C.
Система за грешки
Ако системна грешка е открита по време на последния цикъл на шофиране, всички LCD сегмента ще миг 2 пъти в секунда за 15 секунди след включване на запалването.
Следните стационарни грешки също ще определи системна грешка: - VAG-тестер Функция 04 - Основни настройки не се изпълняват. - VAG-тестер Функция 07 - Параметър кодиране не е завършен.
- Външен температурен сензор (свеж въздух всмукателните и / или броня) дефектни.
- Включено налягане / сензорите са дефектни.
- Дефектен сензор на вътрешните температури.
- Референтно напрежение.
- oska
- Мнения: 182
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:20
- Автомобил: passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: кодова таблица за passat B5
много добра работа колега,евала...
- plkochev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: кодова таблица за passat B5
Как не те мързя да напишеш всичко това 

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: кодова таблица за passat B5
Нищо не е писал.
Копи-пасти през автоматичен преводач...
Копи-пасти през автоматичен преводач...

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: кодова таблица за passat B5
абе аз знам малко руски и това дето го пише е вярно но от там можеш да контролираш и да настройваш само климатроника
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: кодова таблица за passat B5
добре де ми на мен защо не ми става OBD режима натискам ги и трите едновременно докато колата е в движение но не ми излиза нищо.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: кодова таблица за passat B5
ChimeyJimmey написа:Нищо не е писал.
Копи-пасти през автоматичен преводач...
Е,И ? Направено ли е- да!

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: кодова таблица за passat B5
ще каже ли някои защо немога да го включа тоя OBD режим.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: кодова таблица за passat B5
Мисля че пишеше че ако не е Хелла не става, или не натискаш копчетата както трябва.Екон студено и скоростта на долу ЕДНОВРЕМЕННО защото ти отчитапървото натиснато копче.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jhghgjgkhjklj
Re: кодова таблица за passat B5
какво ще рече това Хелла
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: кодова таблица за passat B5
Фирма производител да речем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта