Здравейте , знам че колата не ми е VW, но все пак е от VAG групата.
Надявам са да мога да помогна и на някой друг
Колата е Шкода Октавия 1.8Т 2002 , AGU мотор
Kъм момента е на 88000км. Ако ви интересува нещо питайте
Така по долу съм сложил създаването на колата.За сега се движим на 1.5 бара с стабилна смес 11:1.Не че имам намерение да ходия от горе.
Така сетъпа:
Турбо - Garrett GT2871R 0.64 A/R
Инжектори Bosch 440
Интеркулер Spearco
Колектор , саморъчно направен , неръждавейка SS321
Интеркулер пътища , неръждавейка + Samco , 2,5 инча.
Бууст контролер APEXI AVC-R
Широколентова ламбда Zeitronix
След много чакане дойдоха частите ..
Така започнахме с кулера.
След което мерихме и правихме стойки и т.н.
След като направихме стойката монтиорахме кулера , заради който , или по-точно заради размерите му се наложи да отстраним малко заводски шукарийки
Вече монтиран на колата
След което се захванахме с piping-a
Тука двете турбини една до друга
Снимка на направата на колектора
Монтирахме турбото
След това направихме downpipe
Дойде ред на маф хаузинг
Гърнето
Намерих една много готина снимка на колектора и я слагам , просто защото много му се кефия ))
Toва е колата за първата и проба
1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )
1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )
Последна промяна от RS-MAD на Пон 24 мар 2008 23:15, променено общо 2 пъти.
Така ако някой от тук може да ми помогне имам нужда от маховик от G60 или VR6.
Както комплект съединител за ВР6.
Ако някой може да ме орентира в намирането на части и техните цени ще бъда благодарен.
Тъй като стария съединител вече си заминава , а искам да мина от 208мм на 228мм , и си мисля че съединителя на ВР6 е доста по корав
Както комплект съединител за ВР6.
Ако някой може да ме орентира в намирането на части и техните цени ще бъда благодарен.
Тъй като стария съединител вече си заминава , а искам да мина от 208мм на 228мм , и си мисля че съединителя на ВР6 е доста по корав
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
prj57 написа:Без да се обиждаш.... колата е супер и частите които си изредил са доста скъпи....
Сега защо точно търсиш съединител от заводска кола???
Вземи си спортен 1во или 2ро ниво и ще си много по доволен.... комплектите вървят по 400$ и ти запазва мекото усещане на педала(имат си демперните пружини)
Защото ми трябва нещо което мога да намеря веднага , а не след 1 месец чакане , просто не ми се остава без кола.
А нов съединител от ВР6 или някой дизел ще ми свърши работа известно време , така или иначе искам да мина на 228мм , затова и ми трябва маховик от Г60.
Друг е въпроса ако намеря Sachs Performance , този комплект за ВР6 го дават до 400НМ което мисля че ще ми върши работа
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По добре не питай.
Само тази турбина дето е сложил е над 1000долара(без шипинг, мито и ДДС) , качествен интеркулер от маркатa Спеарко ~ повече от 500$
бууст контролер Апекси - 400-500$
за другите неща колектор, дюзи, генерация, труд, сонда, Еку, настройки.
Цената е горе долу колкото един запазен Голф3 ГТИ.
Само тази турбина дето е сложил е над 1000долара(без шипинг, мито и ДДС) , качествен интеркулер от маркатa Спеарко ~ повече от 500$
бууст контролер Апекси - 400-500$
за другите неща колектор, дюзи, генерация, труд, сонда, Еку, настройки.
Цената е горе долу колкото един запазен Голф3 ГТИ.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:По добре не питай.
Само тази турбина дето е сложил е над 1000долара(без шипинг, мито и ДДС) , качествен интеркулер от маркатa Спеарко ~ повече от 500$
бууст контролер Апекси - 400-500$
за другите неща колектор, дюзи, генерация, труд, сонда, Еку, настройки.
Цената е горе долу колкото един запазен Голф3 ГТИ.
А какво вдигане на мощността се очаква? (нали по default са 150кс?:))
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта