1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )

Мнениеот RS-MAD » Сря 08 фев 2006 5:31


Здравейте , знам че колата не ми е VW, но все пак е от VAG групата.
Надявам са да мога да помогна и на някой друг :)
Колата е Шкода Октавия 1.8Т 2002 , AGU мотор
Kъм момента е на 88000км. Ако ви интересува нещо питайте :)
Така по долу съм сложил създаването на колата.За сега се движим на 1.5 бара с стабилна смес 11:1.Не че имам намерение да ходия от горе.

Така сетъпа:
Турбо - Garrett GT2871R 0.64 A/R
Инжектори Bosch 440
Интеркулер Spearco
Колектор , саморъчно направен , неръждавейка SS321
Интеркулер пътища , неръждавейка + Samco , 2,5 инча.
Бууст контролер APEXI AVC-R
Широколентова ламбда Zeitronix


След много чакане дойдоха частите ..
Изображение

Така започнахме с кулера.
Изображение
След което мерихме и правихме стойки и т.н.
Изображение
След като направихме стойката монтиорахме кулера , заради който , или по-точно заради размерите му се наложи да отстраним малко заводски шукарийки :)
Изображение
Вече монтиран на колата ;)
Изображение
След което се захванахме с piping-a
Изображение
Изображение
Тука двете турбини една до друга :)
Изображение
Снимка на направата на колектора
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Монтирахме турбото
Изображение
След това направихме downpipe
Изображение
Дойде ред на маф хаузинг
Изображение
Гърнето :)
Изображение
Намерих една много готина снимка на колектора и я слагам , просто защото много му се кефия :)))
Изображение
Toва е колата за първата и проба :)
Изображение

Последна промяна от RS-MAD на Пон 24 мар 2008 23:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 08 фев 2006 5:33


Така ако някой от тук може да ми помогне имам нужда от маховик от G60 или VR6.
Както комплект съединител за ВР6.
Ако някой може да ме орентира в намирането на части и техните цени ще бъда благодарен.
Тъй като стария съединител вече си заминава , а искам да мина от 208мм на 228мм , и си мисля че съединителя на ВР6 е доста по корав :)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 08 фев 2006 9:01


първо bowdown
впечатлен съм!много ентусиазъм,труд и .... :D

Vaskoto1 знае местонахождение на VR6-ца в морга.


G60

Мнениеот G60 » Сря 08 фев 2006 9:09


Здрасти,аз имам маховик за Г60


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Сря 08 фев 2006 9:21


Интересен проект :applause: Дава интересни идеи и за моита колица.. :twisted:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 08 фев 2006 9:47


Евала ..може пък и да ги стигне скоро поне поляците.


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Мнениеот T_D_I » Сря 08 фев 2006 11:12


...поздравления...
...засилил съм се да правя точно това,но още чакам разни части да пристигнат,което няма да е скоро,но все пак е зима още...
...прати ми телефона си на лично да полафиме...
Mr Green Fun


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Сря 08 фев 2006 11:39


качва ли я вече на диното :?:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 08 фев 2006 11:49


Следях ти проекта с голям интерес от БМВ-форума.
Добре, че се сети да пуснеш тема и тук, дано колегите да ти помогнат бързо с намирането на частите.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 08 фев 2006 15:13


landwarrior написа:качва ли я вече на диното :?:

Не за момента а и няма особен смисъл зашото съединителя ми буксува зверски , първо трябва да реша този проблем преди да отида на дино.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 08 фев 2006 21:08


Без да се обиждаш.... колата е супер и частите които си изредил са доста скъпи....

Сега защо точно търсиш съединител от заводска кола???

Вземи си спортен 1во или 2ро ниво и ще си много по доволен.... комплектите вървят по 400$ и ти запазва мекото усещане на педала(имат си демперните пружини)


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 08 фев 2006 23:44


prj57 написа:Без да се обиждаш.... колата е супер и частите които си изредил са доста скъпи....

Сега защо точно търсиш съединител от заводска кола???

Вземи си спортен 1во или 2ро ниво и ще си много по доволен.... комплектите вървят по 400$ и ти запазва мекото усещане на педала(имат си демперните пружини)

Защото ми трябва нещо което мога да намеря веднага , а не след 1 месец чакане , просто не ми се остава без кола.
А нов съединител от ВР6 или някой дизел ще ми свърши работа известно време , така или иначе искам да мина на 228мм , затова и ми трябва маховик от Г60.
Друг е въпроса ако намеря Sachs Performance , този комплект за ВР6 го дават до 400НМ което мисля че ще ми върши работа :)


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 09 фев 2006 0:00


Евалата!! Много добре е станало!

Колко ти излезе иначе цялото удоволствие? :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 0:14


По добре не питай.
Само тази турбина дето е сложил е над 1000долара(без шипинг, мито и ДДС) , качествен интеркулер от маркатa Спеарко ~ повече от 500$
бууст контролер Апекси - 400-500$
за другите неща колектор, дюзи, генерация, труд, сонда, Еку, настройки.
Цената е горе долу колкото един запазен Голф3 ГТИ.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 09 фев 2006 0:20


niikoo_1 написа:По добре не питай.
Само тази турбина дето е сложил е над 1000долара(без шипинг, мито и ДДС) , качествен интеркулер от маркатa Спеарко ~ повече от 500$
бууст контролер Апекси - 400-500$
за другите неща колектор, дюзи, генерация, труд, сонда, Еку, настройки.
Цената е горе долу колкото един запазен Голф3 ГТИ.


А какво вдигане на мощността се очаква? (нали по default са 150кс?:))



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта