настройка на електрически изпарител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

настройка на електрически изпарител

Мнениеот spahi » Чет 09 мар 2006 14:11


Интересува ме как може да се направи коректна настройка на електрически изпарител ловато. От 2 дни търся из форумаи не намирам нищо конкретно. Колата на която е поставен е VW Passat 1.8 с RP мотор.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 09 мар 2006 14:29


Настройка на ниските обороти. Трябва да имаш един сив винт влизаш отстрани на редуктор-изпарителя. От него се регулират ниските обороти.Като целта е да се нагласят така че при загрял двигател като превключиш от газ на бензин да не падат или вдигат оборотите (в момента на превключването е нормално да претрепнат). След това отвиваш почти напълно дроселчето или дроселчетата (зависи дали си с едно или две) и вдигаш 3000 об/мин. Почваш да ги затваряш докато не осетиш падане на оборотите. Като осетиш това падане можеш да ги върнеш до оборот максимум 2.
После корекции можеш да си правиш пак с дроселчетата (за повече вървеж, или икономия) но в рамките на оборот максимум 2.
Тва го бях чел някъде и така съм си регулирал моя редуктор-изпарител.
Но от тогава насам съм го въртял пак в зависимост дали искам да върви повече или да ми икономисва. Лошото е че в така изпълнената газова инсталация няма ламда контрол, който да регулира притока на газ в зависимост от натоварването на двигателя.
Затова ако се реголира редуктор-изпарителя да върви извънградско икономично, градско няма да е такова, и обратното. Другия вариант е да въртиш всеки път дроселчетата когато си извънградско и градско.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5444
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 мар 2006 15:29


Братле,бе откакто излъгахме компютъра да не трупа грешки по време на газ,оборотите ми се променят.Например като мина от бензин на газ и стават високи и след каране около 10 минути се нормализират или пък трябва да връткам там дроселите за да ги намаля,но като загреее и гасне колата :roll: Понякога като мина на газ са ми идеални и няма нужда да регулирам нищо,но по често са винаги високи при преминаване от бензин на газ,иначе на бензин не мърдат :roll:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 09 мар 2006 15:33


Ами Даскале реголирай си редуктор-изпарителя и стига си барницал.Ако въпреки всичко се появява този проблем но не винаги има вероятност някой клапан на редуктор-изпарителя да се ебава. Но зависи и с какъв изпарител си, а и доколкот си спомням ти беше писал, че имаш ламда контрол.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5444
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 мар 2006 15:40


Имам братле,дава на мултицета некви стойности :wink:
С електрически изпарител REG съм,сложен е през далечната 1995 година :shock
Като гледам болтовете колко ръжда имат надали е сменявано нещо вътре в него :cry:
Как се стига до този клапан?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 09 мар 2006 15:47


Ако питаш мене погледни и ако има нужда почисти филтърчето на магнет вентилчето.Ако не се оправи проблема карай така докато не стане прекалено досаден и после или сменях мебрани с целия набор уплатнения или сменяш целия изпарител.

п.п. А проблема може да е и отлмда контрола.Но такова животно не съм виждал и не мога да ти помогна!!!


spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Чет 09 мар 2006 16:57


ANNIHILATOR Благодарен съм ти за бързия отговор. Би ли споделил при тази настройка при теб какви са ориентировъцните разходи на газ. А и има още нещо което ме вълнува. На изпарителя има едим малък бронзов винт които се намира близо до изхода на газта. Имаш ли представа какво трябва да е неговото положение, защото при мен е завит до край.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1237
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 09 мар 2006 22:42


а не сте ли чували че от време на време е добре да се ходи на диагностика, стенд.......


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5444
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 мар 2006 22:45


popeye написа:а не сте ли чували че от време на време е добре да се ходи на диагностика, стенд.......

И къде точно ве :gruebel
Намират ли се още свестни майстори :lupe
Или само ментета :не:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 10 мар 2006 8:29


След като я реголирах по този начин веднага тръгнах извънградско, и забелязах че като реша да изпреварвам и направо забива носа. Както ти казах отворих още малко дроселчетата и нещата заспаха. Така извънградско ми дава разход около 7л/100км, но градско ми е около 12 / 100.
За съжаление и аз съм търсил информация за месинговия винт и така или иначе не намерих. Но тези дето ми слагаха газовата казаха да не го пипам. Аз естествено го видях в какво положение е и установих че е много леко развит.
Днес имам време и ще потърся из нета!!!
Red_Jetta написа:"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Настройка на Ловато

1. металното винтче се отваря на 1-1,5 оборота и не се пипа.
2. двуцевката се развива на 2-2,5 (до 3) оборота
3. при загрят двигател се пробва, на подходящ участък, колата може ли да достигне предписаната и макс. скорост. ако не се достига се доотваря, ако се достига с лекота може да се затвори(двуцевката)
4. с пластмасовата врътка се нагласяват оборотите на празен ход

колата трябва да върви без много рязък старт (малко да е спъната в сравнение с това на бензин)
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
с благодарност на колега от клуб АГУ на ДИРа
ако някой иска да се пробва, съвет от мен - ако не се получи от раз всички последващи корекции да се правят на + или- четвъртинка оборот; и още-запишете си какви са регулировките в момента. може да се окаже необходимо.
УСПЕХ Exclamation

ето още едно опътване за реголиране но и тук не виждам да пише за какво е това винтче мамка му!!!
И още един метод с информация за винтчето.
http://www.renault-bg.com/forum/viewtop ... %E7%E2%E8*


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1237
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 10 мар 2006 19:47


Даскала написа:
popeye написа:а не сте ли чували че от време на време е добре да се ходи на диагностика, стенд.......

И къде точно ве :gruebel
Намират ли се още свестни майстори :lupe
Или само ментета :не:


ами виж в сервизи - Сервиз АГУ-"VESKONI RACING"
и ползвай търсачката


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: настройка на електрически изпарител

Мнениеот genov1 » Чет 05 апр 2012 13:26


От този винт за който питате се подава постоянна газ, единия (пластмасовия) натяга пружината на голямата мембрана, а този бронзовия пуска газ от едната директно в другата камера

П.П опа, сега видят че темата е от 2006-а



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mustang GT-R и 3 госта