Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проект 16VT

Мнениеот paco » Пон 10 юли 2006 0:02


Преди да покажа какво сътворих за малко повече от година и половина, искам ясно да кажа защо пускам темата отново след като помолих opipva4a (Марти) на 14.12.2005 да я затрие от форума.(Всъщност той само я скри за да не се чете с идеята, че пак ще и дойде времето за което много благодаря.) Ето ТУК може да прочетете защо пожелах да махна темата. А причината да я върна е защото все още има хора в този форум, който се занимават със силов тунинг и си заслужава обмяната на опит. Темата е и за тези дето искат да научат нещо ново в областа защото тя е необятна. Всеки един тунингован автомобил е уникален сам по себе си. Той е съчетание от знание, умения и възгледи на ентусиаста дето го зглобява.

Моля темата да не се пълни с плява и спам.
Моля модераторите да заключат старата тема и да я прикрепят тук някъде за да е прегледна и достъпна отново за всички ентусиасти.

Предварително благодаря!


старата тема:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7819&highlight=%CF%F0%EE%E5%EA%F2+16vt

------------------------------------------------------------------------------------
Благодарности към всички помогнали в осъществяване на проекта и особенно към: PESO_G40, KILLER GTI, 1BAR, opipva4a....много са :beer
------------------------------------------------------------------------------------
На кратко за проекта 16VT:
Това е името му а колата е VW Golf 2 GTI 16V (KR) 1989г.
Target --> 200-250кончета, за всекидневно каране и FUN :lol:

Проекта започна след едно ПТП причинено от един деди дето реши да си изкара колата от пакинга на заден ход и пълна газ без да се огледа . Ефекта е поразителен.

Изображение
Изображение

След изпъване на рога и смяна на куп ламарина и доработки по цялото купе на колата тя е вече изцяло боядисана и подготвена за мотор и т.н.

Изображение
Изображение

Следва пълен ребилд на предницата и добавяне на спирачни апарати (рециклирани) и дискове от G60 280mm.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Фланци 20mm и джанти.

Изображение
Изображение

Не след дълго мотора е поставен а по него промените също не са малко.

Изображение
Изображение

Тук нещата са по следния начин.
Основни и биелни лагери от Г60, стандартни бутала МАЛЕ за пъвично вграждане, две гарнитури Елринг за Г60 и помежду им от неръждавейка лазерно изрязана подложка 0,7мм--> докарах го на 8,6:1 . Да знам за ame -racing и това как доработват буталата си, но реших да не ги фрезовам. Лично мое мнение е, че така са по-здрави от колкото фрезовани. Нови сегменти (задължително качествени).

Изображение
Изображение

Главата е подготвена стандартно.

Изображение

Турбото което реших да ползвам е Гарет ТB0367 от Ланча . Втора ръка е ,но рециклирано или поне така ми го представи човека (той си знае). Направихме основи за изпускателния колектор и с малко неръждавейка тръби и колена спретнах един колектор.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Да колектора не изглежда много добре , но аз гоня здравина а не .... За нискобюджена изработка (с телоподаващо) става.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Охладителна система.
Три радиятора....Интерколер от Сааб 9000, воден от VW като за ГТД, маслен от Опел Омега. Разумен начин за монтаж беше да се направо обща рамка на която да се закрепят а тя от своя страна да е прикрепена към купето с четири независими тампона .

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

От предната оригинална маска остана само горната ламарина а под нея има нова квадратна греда за подсилване.
Наложи се преместване на колата в нов гараж и там направих студените пътища за турбото.

Изображение
Изображение
Компа за колата е Меогаскуирт 2
Изображение

Изпускателната система:

Изображение
Изображение
Изображение

Изпускателна система:
70мм Х 1,5мм тръби и колена --> 5бр. колена и 2,4м тръба.
+ мека връзка 76мм и крайно гърне проходно пак на 76мм.
Смукателна система или студените пътища за турбото:
60мм Х 1,5мм тръби и колена --> 5бр. колена и 1м тръба

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и смукателния колектор напълно завършен и готов за монтаж.
Рейка от неръждавейка и смукател (хенд мейд), дюзи 298сс/3bar , дрoсел от BMW525 с TPS, регулатор за бензина от Форд ЕФИ мотор.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Днес изкарахме колата за мапване...е да ама не. Качихме се с Волен да се "повозим", разцъка той мегаскуирта и като дойде буста още на 0,4-0,5бара съединителя се предаде. Съединителя и притискатела са на Сакс нови на 2000км. Сандартни за моя мотор. Аз си знаех, че не е кой знае какво ама много лесно здаде багажа.

Предстой поръчка на керамичен съединител най-вероятно комплект с притискател а до тогава ще се возя на буст 0,5бара докато издържи. :twisted:

В момента мотора е настроен и мапнат реално до 0,4буст а до 0,8бара има още ужасно много сила, но след смяна на съединител. Вероятно сега е на 1/2 от възможностите му ако не и по-малко.

п.п. Емо дай Г-тека да го мернем :lol: :lol: :lol:

Ето линк към над 300 снимки.
http://vwclub-bg.org/~paco/16V%d2%20Project/

Има и още ама ще ги кача тея дни.


PACO
mod edit: opipva4a

Последна промяна от paco на Сря 01 авг 2007 11:49, променено общо 21 пъти.




Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пон 10 юли 2006 0:10


:shock Тука виждам голям етусиазъм. Браво Пацо :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 0:20


раво браво.Мисля че сичко си го направил както трябва и си го замислил много добре.Колата е стала 6.Аиде безаварииино,чакаме клипчета и да повозиш някои път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 10 юли 2006 8:08


Поздравления за добрия проект!
Поздравления и за това, че си намерил време и желание да документираш всичко със снимки и да пуснеш такава интересна тема във форума!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 10 юли 2006 10:29


Поздравления за успешно завършения проект, радвам се ча накрая успя и то успешно и в голяма помощ на колегите тунери, нека си караш дълго и безавариино, мотора да искара 300000 и да сменяш само испилените от дрифтове гуми! :yeaha: :yeaha: :yeaha: :bowdown :bowdown :bowdown :beer :beer :beer :wink:


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Пон 10 юли 2006 10:39


Евалата :!:
Радвам се, че сподели проекти си..... :idea: :bowdown


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 10 юли 2006 12:48


Изображение
Мераклиската си я правил.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 10 юли 2006 13:47


поздравления и от мен,трябва да е докараш на калояново като сложиш новия съединител да и се порадваме.Какви ли времена ще даде на 0,8 бара


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2246
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 10 юли 2006 14:46


Пацо не те познавам, но това не ми пречи да ти се възхищавам за ентусиазма, мерака и възможността да осъществиш такъв проект. С една дума браво за всичко. Хубаво е че има хора като теб и КИЛЪР ГТИ.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 юли 2006 19:03


СУПЕР-но освен ентусиазъм-момчето май доста си разбира за да стане това чудо...страхотно е.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 10 юли 2006 20:34


Чаках с нетърпение да пуснеш тази тема. :)

:bowdown :bowdown :bowdown за работата, за ентусиазма .... за всичко.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 10 юли 2006 23:06


давам го само кажи кога !!!
а що така със съединитела деба , моя още е здрав :D ма и аз го чакам да са изкиха :) скоро!!
щом ще зимаш керамика значи си се приготвил и за кутия, недай боже!
даи инфо смеси аванс , как се развърта турбината и т.н.
със здраве да си я караш!!!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 11 юли 2006 10:32


Вайййййй :roll:

Познайте още кой е с 020 ск кутия, и стандартен Сакс съединител :oops:

ще се пробвам пък да видим какво ще стане

(Супер проект - ще се радвам да се запознаем) :idea:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 11 юли 2006 15:49


ша ва запозная неш грижи :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 11 юли 2006 16:04


ааа първо проекта

да се запозная с достойнство

:wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта