Ангренажен ремък зъб назад
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Ангренажен ремък зъб назад
Здравейте колеги,имам един такъв въпрос към вас.Чувал съм,че на 1.8 ABS мотора му връщат зъб назад на ангренажния ремък и от там се повишава мощността.Знам,че на някои коли има ефект,но за този незнам та искам да ви попитам някой знае ли дали този мотор търпи този тунинг,ако мога така да се изразя.Знам само,че разхода ще се качи със сигурност.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10015
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Това пак е някаква побългарена версия на тунинга.
Прави се, но с по-агресивни валове, раздвижно колело и най-важното мапване или в твоя случай май само със спортна електроника. Важно е и да добавя, че така се получава драг кола със силни високи обороти, а не ежедневната колица с която си ходиш на работа
Тая история с зъбчето съм чувал, че на 16в моторите се прави с някой от валовете и се получавал някакъв ефект, но това пак си е булгериан стайл.(за това несъм 100% сигурен та ако знае някой нека каже)
Прави се, но с по-агресивни валове, раздвижно колело и най-важното мапване или в твоя случай май само със спортна електроника. Важно е и да добавя, че така се получава драг кола със силни високи обороти, а не ежедневната колица с която си ходиш на работа
Тая история с зъбчето съм чувал, че на 16в моторите се прави с някой от валовете и се получавал някакъв ефект, но това пак си е булгериан стайл.(за това несъм 100% сигурен та ако знае някой нека каже)
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами колега дали с раздвижна ролка или така да го върнеш е се тая нали се мести Просто разликата е че с разджижното е по финно и можеш да си го настроиш по добре и естествено че с хубав вал е друга бираPOLO_SPORT написа:С радвижна шайба е друга бира...ама и валове да има...а амо така да го преместиш...ти си знаеш
- jvs
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 - Почти цяля година РВ то ми е било с зъбче напред, освен че като видеше наклон се връщаше назад друг ефект не съм видял, а и разхода там беше на върха особенно градско. Е сега е както трябва и всичко е ок но ще трябва да му направя добра центровка, проблема е че не е нормално за 112 коня да дават 5.1 извънградско разход при средна скорост 140 км/ч или пък съответно градско 8.0 л и това с бензин 95 октана при заводски заложено да варви само с 98.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Аз не съм казал че преместваш зъб напред и колата става самолет а казах че си има и други настроики от които съчетано със зъб напред има положителен ефек и естествено е за сметка на ниските обороти и най вече празен ход. А за този разход който си дал при 140км/ч 5/100 аз лично не го вярвам и ще се обоснова с това че ако караш със 100км/ч разхода трябва да е 4/100 а с 80км/ч 3,5/100 ама това че аз не вярвам няма никакво значение и ако случайно е реално не ходи на никакви центровкиjvs написа:rusiq_24 - Почти цяля година РВ то ми е било с зъбче напред, освен че като видеше наклон се връщаше назад друг ефект не съм видял, а и разхода там беше на върха особенно градско. Е сега е както трябва и всичко е ок но ще трябва да му направя добра центровка, проблема е че не е нормално за 112 коня да дават 5.1 извънградско разход при средна скорост 140 км/ч или пък съответно градско 8.0 л и това с бензин 95 октана при заводски заложено да варви само с 98.
- jvs
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 - виж в гаража има нормална снимка вече, тва е на връщане от Македония, направи сметка че резервоара беше пълен когато тръгнах а в тези километри дневните са реалните изминати има и 100 км градско.Притесняваме този разход и че е с полусинтетика а не го е пипнала вече е на 5К а двигателя е без ремонт и е на 234 К километра, не е нормален за GTI мотор, или сам оцелил 10-ката с читав такъв.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Доколкото знам един зъб напред на разпределителния "разтоварва" мотора като повишава мощноста и спада разхода ,но мотора става адски неспокоен/лошото в случея е че не е само шума ,а целия мотор се разклецва от неспокойния ход/.Един зъб назад вероятно ще "успокой" мотора във всички аспекти Ако беше ефективно щеше да е масова практика като чип тунинга.Ако го преместиш с повече зъби вече почва направо да губи празния ход и най накрая среща бутало-цилиндър.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Rabbit_TDI написа:Доколкото знам един зъб напред на разпределителния "разтоварва" мотора като повишава мощноста и спада разхода ,но мотора става адски неспокоен/лошото в случея е че не е само шума ,а целия мотор се разклецва от неспокойния ход/.Един зъб назад вероятно ще "успокой" мотора във всички аспекти Ако беше ефективно щеше да е масова практика като чип тунинга.Ако го преместиш с повече зъби вече почва направо да губи празния ход и най накрая среща бутало-цилиндър.
Не съм съгласен.Зъб напред товари мотора.Газоразпределителните фази се изместват напред.По-късно пълнене и по-късно изхвърляне на изгорелите газове.Когато зъб назад теоретично всмукателния клапан се отваря по-рано,влиза повече горивна смес.Само теоретично.Незнам дали има някакъв ефект
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта