Оффффф..... 4та тема с този въпрос....
1. глава - 250лв (необслужена и проверена)
2. бутала - 100-200лв
3. лагери - 80лв (нови)
4. сегменти - 120лв (нови)
5. ремък 30-50лв (нов)
6. ролка 50-60лв (нова)
7. всм. колектори - 40-100лв
8. въздуховоди (за К-джетроник) - 50лв
9. инжекция (комплект) - 300лв
10. изпускатели - 50-150лв
11. нагнетателна помпа (втора употреба) - 150лв С кутията без клапан за налягане...
12. подкачваща помпа (нова) + сонда - 120лв
13. горивен филтър - 10-30лв (Нов)
14. маркучи за бензин - 20лв
15. Гарнитури и семеринги - 50-150лв (нови)
16. шлайфове - мин. 50лв
............
100% пропускам нещо по мои много груби сметки и груби цени 1600+.......лв. Това всичко е без работата на монтьора..... тя ще е мин. 500лв.
Колкото и евтино да намериш частите под 1000-1200лв няма да ти стъпи проекта (разбира се ако искаш да стане добре...)
Отказах ли те?
Този отговор може да се използва за тема " За колко и как моя 8в мотор ще стане 16В....."
За колко и как моя 8в мотор ще стане 16V
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:Оффффф..... 4та тема с този въпрос....
1. глава - 250лв (необслужена и проверена)
2. бутала - 100-200лв
3. лагери - 80лв (нови)
4. сегменти - 120лв (нови)
5. ремък 30-50лв (нов)
6. ролка 50-60лв (нова)
7. всм. колектори - 40-100лв
8. въздуховоди (за К-джетроник) - 50лв
9. инжекция (комплект) - 300лв
10. изпускатели - 50-150лв
11. нагнетателна помпа (втора употреба) - 150лв С кутията без клапан за налягане...
12. подкачваща помпа (нова) + сонда - 120лв
13. горивен филтър - 10-30лв (Нов)
14. маркучи за бензин - 20лв
15. Гарнитури и семеринги - 50-150лв (нови)
16. шлайфове - мин. 50лв
............
100% пропускам нещо по мои много груби сметки и груби цени 1600+.......лв. Това всичко е без работата на монтьора..... тя ще е мин. 500лв.
Колкото и евтино да намериш частите под 1000-1200лв няма да ти стъпи проекта (разбира се ако искаш да стане добре...)
Отказах ли те?
Този отговор може да се използва за тема " За колко и как моя 8в мотор ще стане 16В....."
Има още
Раздвижно колело на разпредел.вал
По-голяма ролка за оптегач
Недоход на буталото спряма цил.блок
По-голям радиатор за охладителната течност
и много други
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Vizor написа:това пък раздвижено колело за какъв чеп ти е
особено на 16 клапановите мк2 мотори
А и по-голям радиатор за чий ти е? На КР-а е най-малкия от всички Голф-ове! Освен това ще има проблеми с делкото. То е на главата при 16 клапановите. Ролката на ремъка и колелата на валовете са тотално различни, и........ По-добре зарежи-пробвано е. Доста ядове и пари докато стане!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта