За колко и как моя 8в мотор ще стане 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 26 авг 2007 15:09


Оффффф..... 4та тема с този въпрос.... :)

1. глава - 250лв (необслужена и проверена)
2. бутала - 100-200лв
3. лагери - 80лв (нови)
4. сегменти - 120лв (нови)
5. ремък 30-50лв (нов)
6. ролка 50-60лв (нова)
7. всм. колектори - 40-100лв
8. въздуховоди (за К-джетроник) - 50лв
9. инжекция (комплект) - 300лв
10. изпускатели - 50-150лв
11. нагнетателна помпа (втора употреба) - 150лв С кутията без клапан за налягане...
12. подкачваща помпа (нова) + сонда - 120лв
13. горивен филтър - 10-30лв (Нов)
14. маркучи за бензин - 20лв
15. Гарнитури и семеринги - 50-150лв (нови)
16. шлайфове - мин. 50лв
............

100% пропускам нещо :) по мои много груби сметки и груби цени 1600+.......лв. Това всичко е без работата на монтьора..... тя ще е мин. 500лв.

Колкото и евтино да намериш частите под 1000-1200лв няма да ти стъпи проекта (разбира се ако искаш да стане добре...)

Отказах ли те? :)

Този отговор може да се използва за тема " За колко и как моя 8в мотор ще стане 16В....."




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 26 авг 2007 16:31


това е със система к-джетроник..... а с мегаскуирт доста по скъпо!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 26 авг 2007 16:40


Bobby_ написа:с мегаскуирт доста по скъпо!


Я раздуй сега какво трябва и долу-горе колко струва да се изхвърли к-джетроника и да се сложи мегаскуирт и какъв ефект ще се постигне.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Нед 26 авг 2007 21:53


Bobby всички чакаме отговора......


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 27 авг 2007 8:47


Musura,Hose,пишете на лично на 1 bar или му се обадете и ще разберете!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 27 авг 2007 11:03


Bobby_ написа:Оффффф..... 4та тема с този въпрос.... :)

1. глава - 250лв (необслужена и проверена)
2. бутала - 100-200лв
3. лагери - 80лв (нови)
4. сегменти - 120лв (нови)
5. ремък 30-50лв (нов)
6. ролка 50-60лв (нова)
7. всм. колектори - 40-100лв
8. въздуховоди (за К-джетроник) - 50лв
9. инжекция (комплект) - 300лв
10. изпускатели - 50-150лв
11. нагнетателна помпа (втора употреба) - 150лв С кутията без клапан за налягане...
12. подкачваща помпа (нова) + сонда - 120лв
13. горивен филтър - 10-30лв (Нов)
14. маркучи за бензин - 20лв
15. Гарнитури и семеринги - 50-150лв (нови)
16. шлайфове - мин. 50лв
............

100% пропускам нещо :) по мои много груби сметки и груби цени 1600+.......лв. Това всичко е без работата на монтьора..... тя ще е мин. 500лв.

Колкото и евтино да намериш частите под 1000-1200лв няма да ти стъпи проекта (разбира се ако искаш да стане добре...)

Отказах ли те? :)

Този отговор може да се използва за тема " За колко и как моя 8в мотор ще стане 16В....."

Има още
Раздвижно колело на разпредел.вал
По-голяма ролка за оптегач
Недоход на буталото спряма цил.блок
По-голям радиатор за охладителната течност
и много други


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 27 авг 2007 11:14


това пък раздвижено колело за какъв чеп ти е
особено на 16 клапановите мк2 мотори


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 27 авг 2007 14:19


Vizor написа:това пък раздвижено колело за какъв чеп ти е
особено на 16 клапановите мк2 мотори

А и по-голям радиатор за чий ти е? На КР-а е най-малкия от всички Голф-ове! Освен това ще има проблеми с делкото. То е на главата при 16 клапановите. Ролката на ремъка и колелата на валовете са тотално различни, и........ По-добре зарежи-пробвано е. Доста ядове и пари докато стане!


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 28 авг 2007 22:15


А за оня чеп с делкото и маслената помпа хич не ми се говори и ремъци и ролки... Купуваш КР-че пакет и се радваш на лек и приятен живот.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта