VW Passat CL hatchback 1.8 карбуратор 90 к.с. и донора VW Santana(Passat sedan) 5 цилиндъра карбуратор - ха сега знаещите да кажат кубатура и мощност , че тук чета нееднозначни мнения...
Такам... в събота идва пратката
На пръв поглед ще трябва да си заваря петите за петака от Сантаната и да режа отпред гредата, на която сега ми лежи радиатора.
Ще паснат ли сегашните ми скорости , които силно се надявам да са значително по-къси
Някой да се е сблъсквал с подобна трансплантация
Двигателите са надлъжни "Audi style"
And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трансплантацията трябва да е значително лесна защото скоростите се куплират директно, но съединителя мисля не е еднакъв и ще трябва да си ползваш този от Пасат-а. Лапите за мотора ще трябва сам да си ги пройзведеш, но внимавай с центрирането на мотора а то трябва да се направи спрямо тампона на скоростите,защото единствено той ще е с непроменена позиция.
Успех
РАСО
Успех
РАСО
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля мотора е 2.2
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 9.30:1
Fuel system Bo fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 137.9 PS (136.0 bhp) (101.4 kW)
@5700 rpm
Max. torque
(DIN) 172.0 Nm (127 lbft) (17.5 kgm)
@4200 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 63.4 bhp/litre
1.04 bhp/cu in
Specific torque 80.22 Nm/litre
или този:
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 8.20:1
Fuel system
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5500 rpm
Max. torque
(DIN) 163.0 Nm (120 lbft) (16.6 kgm)
@4000 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 53.6 bhp/litre
0.88 bhp/cu in
Specific torque 76.03 Nm/litre
П.С:Сега видях че на Santana е то този само се слага с карб
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 77.40mm
3.13 in × 3.05 in
Bore/Stroke ratio 1.03
Displacement 1921 cc
(117.227 cu in)
Unitary capacity 384.2 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system 1 So carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5900 rpm
Max. torque
(DIN) 155.0 Nm (114 lbft) (15.8 kgm)
@3700 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 59.9 bhp/litre
0.98 bhp/cu in
Specific torque 80.69 Nm/litre
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 9.30:1
Fuel system Bo fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 137.9 PS (136.0 bhp) (101.4 kW)
@5700 rpm
Max. torque
(DIN) 172.0 Nm (127 lbft) (17.5 kgm)
@4200 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 63.4 bhp/litre
1.04 bhp/cu in
Specific torque 80.22 Nm/litre
или този:
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 8.20:1
Fuel system
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5500 rpm
Max. torque
(DIN) 163.0 Nm (120 lbft) (16.6 kgm)
@4000 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 53.6 bhp/litre
0.88 bhp/cu in
Specific torque 76.03 Nm/litre
П.С:Сега видях че на Santana е то този само се слага с карб
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 77.40mm
3.13 in × 3.05 in
Bore/Stroke ratio 1.03
Displacement 1921 cc
(117.227 cu in)
Unitary capacity 384.2 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system 1 So carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5900 rpm
Max. torque
(DIN) 155.0 Nm (114 lbft) (15.8 kgm)
@3700 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 59.9 bhp/litre
0.98 bhp/cu in
Specific torque 80.69 Nm/litre
- vladko_g40
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
колега the machine, скоростите на 4 и 5 цилиндровите имат разлика в кожусите(камбаната) при 5 цилиндровите, както каза колегата paco съединителя е различен(по-голям е) съответно и кожуха на скоростната кутия в нас имам скоростна кутия и лапите за мотора от ауди 100 СС 2.2, та ако искаш мога да се поразровя да ги намеря мисля, че са същите като за твоя
п.п. защо не вземеш скоростите и лапите от сантаната пасват - едно към едно са с тези на пасат 2.2
п.п. защо не вземеш скоростите и лапите от сантаната пасват - едно към едно са с тези на пасат 2.2
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Kак стои въпроса с 20valves глава от нещо по-ново ауди 5 цилиндрово?
На някой да му се намира някакъв малък воден радиатор, че на сантаната даже е изхвърлен и нямам и мостра дори
Доколкото някъде се разрових 2.2 се слага само на Quantium - сглобките за американския пазар... за европейския само 2.0 (fuck) ...
Много кофти , че разликата идва от хода... по-лесно щеше да е диаметър
Много сгъстени бе... деба и прасетата, може и да тряа да се разрежда (евентуално) ... някой ми беше говорил... някой някой - Васко (littleredaudi), че МегаСкуирт-а не се спогажда добре с 5 цилиндъра ?
Ако можеш да изровиш нещо - то е добре дошло
Лапите мисля да си ги взема от Сантаната - ще разпробия точковите заварки и ще си ги заваря на моите греди като целя геометрията... ще си разчертая предварително чертеж с мрежа от много на брой диагонали за по-голяма точност... На някой да му се намира телоподаващо назаем?
Скоростите засега мисля да си останат тези от 1.8, защото са по-къси,а и какво пречи да сложа Сантановата камбана на сегашните скорости?...
Vmax не ме интересува чак толкова...
Някой да може да помогне с намиране предавателните числа на дифа и предавките?
На някой да му се намира някакъв малък воден радиатор, че на сантаната даже е изхвърлен и нямам и мостра дори
negodnika написа:Мисля мотора е 2.2 ....
Доколкото някъде се разрових 2.2 се слага само на Quantium - сглобките за американския пазар... за европейския само 2.0 (fuck) ...
Много кофти , че разликата идва от хода... по-лесно щеше да е диаметър
Много сгъстени бе... деба и прасетата, може и да тряа да се разрежда (евентуално) ... някой ми беше говорил... някой някой - Васко (littleredaudi), че МегаСкуирт-а не се спогажда добре с 5 цилиндъра ?
vladko_g40 написа:колега the machine, скоростите на 4 и 5 цилиндровите имат разлика в кожусите(камбаната) Wink при 5 цилиндровите, както каза колегата paco съединителя е различен(по-голям е) съответно и кожуха на скоростната кутия Wink в нас имам скоростна кутия и лапите за мотора от ауди 100 СС 2.2, та ако искаш мога да се поразровя да ги намеря Arrow мисля, че са същите като за твоя Wink
п.п. защо не вземеш скоростите и лапите от сантаната Question Ideaпасват - едно към едно са с тези на пасат 2.2
Ако можеш да изровиш нещо - то е добре дошло
Лапите мисля да си ги взема от Сантаната - ще разпробия точковите заварки и ще си ги заваря на моите греди като целя геометрията... ще си разчертая предварително чертеж с мрежа от много на брой диагонали за по-голяма точност... На някой да му се намира телоподаващо назаем?
Скоростите засега мисля да си останат тези от 1.8, защото са по-къси,а и какво пречи да сложа Сантановата камбана на сегашните скорости?...
Vmax не ме интересува чак толкова...
Някой да може да помогне с намиране предавателните числа на дифа и предавките?
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мегаскуирта е супер о.к. с петаците. Слушаи тоя дето ги слага. А не някои които е подочул нещо.
http://www.msruns.com/viewforum.php?f=87
Тук почти всичко е петаци
http://www.msruns.com/viewforum.php?f=87
Тук почти всичко е петаци
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.msruns.com/viewtopic.php?t=22419
А за тоя направо не знам. Чак карал на 1.8
А за тоя направо не знам. Чак карал на 1.8
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
alpine написа:а тая цялата работа струва ли си времето , труда и парите ? много ли ще върви спрямо сегашния ти мотор ?
Кеф цена няма! Ако имаше пара направо щях да търся готов турбо петак от някое Ауди, ама там цените са дебелушки...
В сегашния си вид новия двигател - надали чак много повече
Но пък кой знае... една турбинка + мегасмърт?
Снимки скоро... то сега не е за снимане... гробник отвсякъде
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дей уан - клийнин
Демек ден първи - поразчистване...
Баси... даже намерих и купчинки семки , парченца вестници и Т.Н. - имам си работа с плъшоци!
Така ... сега малко подготвителна работа - лапите на мотора няма да е толкова сложно да се заварят , защото са ъглов профил и ще паснат лесно на моите рогове:
Сантана
Пасат
Отпред гредата ще трябва да се среже:
Сантана
Пасат
Другия уикенд мисля да бутам мотора долу... може би ще ми трябва помощ, че условията са меко казано мизерни
Демек ден първи - поразчистване...
Баси... даже намерих и купчинки семки , парченца вестници и Т.Н. - имам си работа с плъшоци!
Така ... сега малко подготвителна работа - лапите на мотора няма да е толкова сложно да се заварят , защото са ъглов профил и ще паснат лесно на моите рогове:
Сантана
Пасат
Отпред гредата ще трябва да се среже:
Сантана
Пасат
Другия уикенд мисля да бутам мотора долу... може би ще ми трябва помощ, че условията са меко казано мизерни
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта