Интересна дупка в гърнето.

Техническа и сервизна информация за Passat
bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Интересна дупка в гърнето.

Мнениеот bachest » Пет 02 ное 2007 14:58


Здравейте.
Отново имам питане към вас. Passat B4 - 94г.
При шофиране, при подаване на газ, заедно с ускорението на колата, се ускорява и един характерен звук - зззъъъъъъъъъ ... Огледах ауспусите/гърнетата - Здрави са. Не са ръждясали. Обаче в едното гърне е пробита дупка. Все едно с дрелката съм го боцнал. Предполагам, че звука се получава от тази дупка. Какъв е смисъла от нея. Нарочно ли е пробита? Какво може да се оплеска, ако се запуши?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 02 ное 2007 15:10


ами колега чувал съм че когато се кара на газ, някои дупчат с малко свредло дупка на задното гърне отдолу и така повече време се запазва здраво, без да гние.
Причината е че газта отделя много конденз, който не може да се изтече от тръбата на задното фърне и остава в самото гърне.
Дано съм помогнал с нещо.
Не знам дали караш на газ или на бензин, но това е интересна теория за проблема ти :)
Нищо няма да оплеска ако се запуши.
На кое гърне е дупката - средно или задно?
п.п. малко вероятно е оттам да се чува шума който описваш.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 02 ное 2007 15:37


ivo123 написа:ами колега чувал съм че когато се кара на газ, някои дупчат с малко свредло дупка на задното гърне отдолу и така повече време се запазва здраво, без да гние.
Причината е че газта отделя много конденз, който не може да се изтече от тръбата на задното фърне и остава в самото гърне.
Дано съм помогнал с нещо.
...
п.п. малко вероятно е оттам да се чува шума който описваш.

:да: Точно това е причината за дупката....а дори и да не е това шума не е от там, може би по-скоро вътре гърнето се е поразпаднало


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 02 ное 2007 16:12


по въпроса, понее си сменях гърнето наскоро, но не си пробих такава дупчица.... дали да пробия???


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 02 ное 2007 16:22


Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 02 ное 2007 16:32


dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето

винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 02 ное 2007 16:42


batmilko написа:
dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето

винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?

Отдолу де...ама в задният край, до шева, в най-ниската точка. На голфа ти къде е била?


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 02 ное 2007 16:59


dlug написа:
batmilko написа:
dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето

винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?

Отдолу де...ама в задният край, до шева, в най-ниската точка. На голфа ти къде е била?

там, дето излиза ауспуха.... е в най долната част, но на тази стена.... което.... ме учуди... па го напрайха в сервиз на крафт тогава


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 02 ное 2007 17:06


batmilko написа:
там, дето излиза ауспуха.... е в най долната част, но на тази стена.... което.... ме учуди... па го напрайха в сервиз на крафт тогава

Странно...някой сигурно се е замислил нещо. Бодни си една отдолу и си свиркай. Ако не те мързи можеш да боднеш и средното гърне, полезно е и там


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 02 ное 2007 21:07


batmilko написа:там, дето излиза ауспуха.... е в най долната част, но на тази стена.... което.... ме учуди... па го напрайха в сервиз на крафт тогава


Излизащите газове "натикват" конденза в тази посока.Затова се прави там :roll:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пет 02 ное 2007 22:07


АГУ нямам. Само на бензин бича. Дупката ми е на последното гърне. Относно описанието на звука, който се чува, не бях много точен. Чува се предимно в ниските обороти. Бученето [зззъъъъъъ] не се ускорява, еми просто при ускорение на автомобила, започва да се чува по-силно. Почти съм сигурен, че е от ауспусите. Звука излиза със сигурност зад мен. Някъде отдолу. Някой има ли някакви идеи [нещо да уплътня] или единствения вариант е смяна на гърнета.

Допълнение: Извинявам се за смешните обяснения - звука е все едно се фърфоли хартия от вятъра. Нещо като да излезеш с шушлякови дрехи и да ти се мятат крачулите от вятъра.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 02 ное 2007 22:35


Така или иначе трябва да се погледне точно какво е. Един да дава газ и един да гледа отдолу има ли пробив и въобще какъв е проблема. Не знам какво точно ти е гърнето. Някои остават външно абсолютно здрави, а вътре се разпадат, почват да дрънчат или може дори да се запушат и да пречат на газовете да излизат свободно. При такъв проблем обикновено се сменят гърнетата. С две думи без проверка няма да стане (и то от човек който има все пак някъкъв опит)


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 03 ное 2007 4:30


Може скобите на гърнетата да са се разхлабили.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Съб 03 ное 2007 9:39


Здр. вчера карах на колегата колата да махнат катализатора(свалиха го,срезаха го на две и го "изтарбушиха" :lol: после пак си го завариха),като я запалих звука беше доста по различен(по шумно),нещо подобно на зззззззззззъъъъъъъъъъъъъъъъ,като преди да го свалят не се чуваше как работи


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Нед 04 ное 2007 10:48


bachest написа:Някой има ли някакви идеи [нещо да уплътня] или единствения вариант е смяна на гърнета.

според мен проблема ти е в гъвкавата връзка, колега. прогарят отвътре теловете и издават този специфичен шум. нищо не може да се направи. и при мен е така, но свикнах.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта