Здравейте.
Отново имам питане към вас. Passat B4 - 94г.
При шофиране, при подаване на газ, заедно с ускорението на колата, се ускорява и един характерен звук - зззъъъъъъъъъ ... Огледах ауспусите/гърнетата - Здрави са. Не са ръждясали. Обаче в едното гърне е пробита дупка. Все едно с дрелката съм го боцнал. Предполагам, че звука се получава от тази дупка. Какъв е смисъла от нея. Нарочно ли е пробита? Какво може да се оплеска, ако се запуши?
Интересна дупка в гърнето.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ами колега чувал съм че когато се кара на газ, някои дупчат с малко свредло дупка на задното гърне отдолу и така повече време се запазва здраво, без да гние.
Причината е че газта отделя много конденз, който не може да се изтече от тръбата на задното фърне и остава в самото гърне.
Дано съм помогнал с нещо.
Не знам дали караш на газ или на бензин, но това е интересна теория за проблема ти
Нищо няма да оплеска ако се запуши.
На кое гърне е дупката - средно или задно?
п.п. малко вероятно е оттам да се чува шума който описваш.
Причината е че газта отделя много конденз, който не може да се изтече от тръбата на задното фърне и остава в самото гърне.
Дано съм помогнал с нещо.
Не знам дали караш на газ или на бензин, но това е интересна теория за проблема ти

Нищо няма да оплеска ако се запуши.
На кое гърне е дупката - средно или задно?
п.п. малко вероятно е оттам да се чува шума който описваш.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
ivo123 написа:ами колега чувал съм че когато се кара на газ, някои дупчат с малко свредло дупка на задното гърне отдолу и така повече време се запазва здраво, без да гние.
Причината е че газта отделя много конденз, който не може да се изтече от тръбата на задното фърне и остава в самото гърне.
Дано съм помогнал с нещо.
...
п.п. малко вероятно е оттам да се чува шума който описваш.

- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето
винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
batmilko написа:dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето
винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?
Отдолу де...ама в задният край, до шева, в най-ниската точка. На голфа ти къде е била?
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
dlug написа:batmilko написа:dlug написа:Никак не е лошо. Можеш да го боднеш с един център. Много спомага за оттичането на конденза и удължава живота на гърнето. В крафт дори не дават гаранция ако колата е на газ и няма такава дупка
P.S. Дупката се прави в задният край на гърнето
винаги съм се чудел и що точно там.... (на голфа имах там), не е ли по-логично да е отдолу?
Отдолу де...ама в задният край, до шева, в най-ниската точка. На голфа ти къде е била?
там, дето излиза ауспуха.... е в най долната част, но на тази стена.... което.... ме учуди... па го напрайха в сервиз на крафт тогава
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
АГУ нямам. Само на бензин бича. Дупката ми е на последното гърне. Относно описанието на звука, който се чува, не бях много точен. Чува се предимно в ниските обороти. Бученето [зззъъъъъъ] не се ускорява, еми просто при ускорение на автомобила, започва да се чува по-силно. Почти съм сигурен, че е от ауспусите. Звука излиза със сигурност зад мен. Някъде отдолу. Някой има ли някакви идеи [нещо да уплътня] или единствения вариант е смяна на гърнета.
Допълнение: Извинявам се за смешните обяснения - звука е все едно се фърфоли хартия от вятъра. Нещо като да излезеш с шушлякови дрехи и да ти се мятат крачулите от вятъра.
Допълнение: Извинявам се за смешните обяснения - звука е все едно се фърфоли хартия от вятъра. Нещо като да излезеш с шушлякови дрехи и да ти се мятат крачулите от вятъра.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Така или иначе трябва да се погледне точно какво е. Един да дава газ и един да гледа отдолу има ли пробив и въобще какъв е проблема. Не знам какво точно ти е гърнето. Някои остават външно абсолютно здрави, а вътре се разпадат, почват да дрънчат или може дори да се запушат и да пречат на газовете да излизат свободно. При такъв проблем обикновено се сменят гърнетата. С две думи без проверка няма да стане (и то от човек който има все пак някъкъв опит)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта