една полезна иформация за притежателите на GOLF MK3/VENTO, PASSAT и всичкото возило с подобни агрегати на изброените ......
информацията все още е достъпна на сайта на отингер, но вече не се предлага engine tunning за Голф 3 и линковете са премахнати, предполагам скоро нещата ще останат само в архива на фирмата ...... понеже сте сладки реших да я споделя с вас ...струваше ми доста труд да успея да я намеря на сайта им без никакви линкове
ще ви спести доста питания по форума ....за 1.8 всичките съвети са използвани и изпробвани на Вентото и ефекта е много голям .....
чрез следните доработки може да си забързате автомобила, дерзайте
1Z
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/1z.htm
AFN
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/afn.htm
2E-ADY
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/2eady.htm
ABD
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abd.htm
AAM
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/aam.htm
ABS
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abs.htm
ADZ
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/adz.htm
За някой кон в повече от двигателя - Оettinger
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен
буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ако са техни надали ще влезеш в тази сума а ако те ти го правят може да си приготвиш поне 4кmusura написа:dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен
буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
rusiq_24 написа:Ако са техни надали ще влезеш в тази сума а ако те ти го правят може да си приготвиш поне 4к
Е аз за това казвам "читави" , то oettinger си е мания
То иначе не е ясно кой може да пипне качествено главата и колко $$$ ще струва, но минимум ги слагам 400-500 лева, колектор читав - около 500 лв и останалите 500 за генерацията
П.П. Tyan-e да не ползва http://web.archive.org ?
Ето тук линк за ABF 180 к.с.
и тук за VR6 210 к.с.
musura написа:dxd написа:Преведи ако не ти е проблем за 1.8 Абс какво трябва да се направи че много техн.английски
П.п и има ли смисъл да се прави като в повечето време се кара на газ-става въпрос лично за мен
буквално - преработена глава - всмукателните и изпускателните пътища, техен разпределителен вал с различни тайминги и с по-голям лифт, колектор, преработена генерация - тези неща, ако са читави, ще ти струват поне 1500 лева... за 20 кончета, дали си струва?
Аз за тези 1500лв+моя кошник ако продам ще си взема Абф и няма да се впускам в такива филми
П.п благодаря за обяснението Мусур бях длъжен да питам от любопитство
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7958
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
duff написа:някой може ли да преведе Recalibration of the engine management
чип ..нов софт в стария чип, ремап ...бла бла
стенли има ефект ... и то се усеща .... мойте бяха тесни и ужасно грапави... също така тунелите за всеки един от цилиндрите започват ужасно и като се изпилят става доста по добре от аеродинаична гледна точка .. по бърз и безпрепятствен път за потока въздух ... минус е че заедно с изпускателните колектори измества въртящия момент с около 1000 оборота нагоре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта