Спортен филтър.Какъв?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Спортен филтър.Какъв?

Мнениеот Ицку® » Пет 13 юни 2008 18:02


Става въпрос за панелен или конусн спортен филтърда сложа на Голфа.Има ли много ядове покрай поставянето на конусния и съответно продават ли се някаде в България кутии за конусни?




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пет 13 юни 2008 18:24


идеята на конусния е да е извън кутия, няма явление като конусен филтър в кутия. Панелния ще го сложиш по-лесно, иначе конусния ще ти даде една идея по-готин звук на мотора ;)


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Пет 13 юни 2008 20:14


MK4 написа:идеята на конусния е да е извън кутия, няма явление като конусен филтър в кутия. Панелния ще го сложиш по-лесно, иначе конусния ще ти даде една идея по-готин звук на мотора ;)


Подкрепям. Допълвам само че е хубаво да се ръководиш от целта - ако целта ти е да сложиш по-качествен и дълготрен филтър - слагай си панелния за да не се разправяш с глупости. ако целта ти е малко по-спортен звук - ще трябва да си поиграеш с конусния - продават се кит-ове за целта, не ти трябва чак висше да си го направиш ама си е преправяне малко или много.
А ако целта ти е да повишиш мощността - недей се занимава с глупости. Особено пък на твоята ефекта ще е около 0,01 до 0,1 кон отгоре :lol: Ако не вярваш - виж на сайта на K&N! :)

Аз лично бих сложил K&N панелен като дойде времето да сменям тоя и ако ми се занимава, заради по-голямата му трайност и необходимостта само да се почиства периодично, а не да се сменя. Всичко останало е илюзия.


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Мнениеот The_Game » Пет 13 юни 2008 20:58


Ако сложиш конусния филтър ще ходят повече боклуци към турбото и може да се повреди. Тъй че си слагай панлния :wink:

ПС: Ако греша за тва дето казах моля някой колега да ме поправи :oops:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 13 юни 2008 21:03


The_Game написа:Ако сложиш конусния филтър ще ходят повече боклуци към турбото и може да се повреди.

На колегата колата е биндзин,атмосферка.Турбо няма.

Ама като сложи спортния филтър да внимава,да не натиска много газта,че току виж ускорил до 3-та космическа скорост и после - извън планетата Земя.

Все още се чудя защо си давате парите за глупости.На турбо мотор - ОК,иначе смисъл - почти нулев.

1.6 атм. никога няма да тръгне като 1.8Т,тъй че си спести парите.

Най-много дебитомера да ти замине по-рано, отколкото по по принцип.

П.С. Лично мнение.
Аз ако някога ми падне без пари,може и да сложа спортен филтър,но задължително ще е панелен. :wink:


PNV
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 02 май 2007 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PNV » Пет 13 юни 2008 21:12


аааа само за информация, каде се продават панелни спортни филтри :roll:


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Мнениеот The_Game » Пет 13 юни 2008 21:15


PNV написа:аааа само за информация, каде се продават панелни спортни филтри :roll:


Хеед 91 и други такива магазини.

ПС: Извинявам се за простотията за турбото която изръсих , не видях какъв е двигателя :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта