28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Нед 13 юли 2008 7:37


Нека първо да помоля модератор да остави темата докато се свържа с човека който продаваше МС. Нека драсне 1 лично щото съм на зор.
Въпреки че идеята ми е темата да остане и всички които ползват тази електроника да постват наблюдения и тези които мислят да монтират такава да си задават въпросите. Не открих такава тема и затова пускам нова.
mod edit: Li4o
Коригирах заглавието за да се разшири темата. Добра идея е да пишат хора, наистина запознати, имащи опит и знания. Също така може да се задават и смислени въпроси.
mod edit: group®




Bobby_
Мнения: 2258
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 13 юли 2008 10:29


Баце, не е само до това да я купиш от някого...... окабеляването????? Настройките???? датчици????? баце колко неща вървят с тази мега......не можеш да со представиш.... но ако си навит (100%)..... ше ти дам един тел. който може да ти свърши работа с всичко


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 13 юли 2008 11:37


Bobby_ написа:..... ше ти дам един тел. който може да ти свърши работа с всичко

Боби, ако телефона и човека не са свръхсекретни - напиши ги да се знаят - нали това е идеята на темата ;)

Ето от мен два от най-известните "производители" в БГ:
http://dek.bg/main.php?action=tuning&to ... pid=squirt
http://orionturbo.info/forum/index.php


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3103
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Нед 13 юли 2008 12:21


попитай musura, може още да го продава


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 13 юли 2008 13:42


Човекът дет се занимава с мегата е Ники (disk) се пише по форумите,най-добре да го намериш във форума на Форд!
http://www.clubford.org/forum/index.php


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 13 юли 2008 14:59


sin orel C20XE написа:Човекът дет се занимава с мегата е Ники (disk) се пише по форумите,най-добре да го намериш във форума на Форд!
http://www.clubford.org/forum/index.php

В предния си пост съм посочил личния форум на disc, в който има и доста полезна информация.... ;)
http://orionturbo.info/forum/index.php


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 13 юли 2008 15:23


Bobby_ написа:Баце, не е само до това да я купиш от някого...... окабеляването????? Настройките???? датчици????? баце колко неща вървят с тази мега......не можеш да со представиш.... но ако си навит (100%)..... ше ти дам един тел. който може да ти свърши работа с всичко

Ами дайте ми номера на тоя човек, щот ми е много спешно.

ПП. Темата мисля че е полезно да остане, защото ще се развива постоянно.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 13 юли 2008 16:49


leonardo_vd написа:
Bobby_ написа:Баце, не е само до това да я купиш от някого...... окабеляването????? Настройките???? датчици????? баце колко неща вървят с тази мега......не можеш да со представиш.... но ако си навит (100%)..... ше ти дам един тел. който може да ти свърши работа с всичко

Ами дайте ми номера на тоя човек, щот ми е много спешно.

ПП. Темата мисля че е полезно да остане, защото ще се развива постоянно.


ЛС имаш :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 13 юли 2008 17:32


Имам МС+дюзи+рейка на ТОП цена ;) Мижеш да разпиташ Visor-a какво точно има в комплекта :wink:

Цената е 100 лева под най-ниското предложение за трите неща :twisted:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 13 юли 2008 19:54


Абее... тоя моя скуърт ще обиколи целия форум :)
Ето ви телефон на един също мноого добър производител, който обявява и по-ниски цени - Валентин Субашов Waleto 0898985586
Готина елка си е тоз мегаскуирт :)
Има един симпатяга, който си го подкара на газ като газов инжекцион, само че самостоятелен - няма връзка с бензинов комп... то всъщност скуирта е на 2 карти и си има и бензинови дюзи...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 юли 2008 6:59


Мерси колега. Сега да питам ако има някой да постне скриншотове от интерфейса за настройка и това за коя кола какви настройи да се правят. Абе общо взето да сподели някакъв опит, щото големо човъркане ме чака, а идея си нямам от това чудо.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 юли 2008 9:39


Лео взимай мегата от мусура и отивай при Ники от златоград да ти я направи ;) няма да сгрешиш !!!


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shh » Пон 14 юли 2008 17:12


аз съм с мега от ники изпрати ми го с авансова и горивна таблица след свързването по схемата колата запали от раз, работи по добре от от дигифанта малко е богата но след малко настроики е огън, ники е твоя човек само реши с какво запалване ще си аз сложих едис4 , ще трябва да си купиш широколентова сонда ако ще си я настроиваш сам успех


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 14 сеп 2008 11:13


Мисля че е време да се ъпне темата. Има ли някой да е слагал МС на 1.8Т или да знае сайт с обяснение как става. Кои неща от стоковите се заменят, какво ново се купува освен широколентова сонда. Абе общо взето какво трябва да знам за да тръгне мотора с МС. И евентуално има ли някой желаещ да се наема със свързването.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 14 сеп 2008 12:09


Ето какво ми прати Ники преди около година относно мегаскуирт на КР :) Дано съм помогнал :)
disc написа:Здрасти!

Малко съм притиснат от към време и затова чак сега ти отговарям, sorry :(

Благодаря за добрите думи, но никога не целя конфронтация - просто защитатвам труда и знанията си. Специално с Волен се познаваме задочно от преди повече от 2 години, когато сме говорили за неща за МС-а, който той не беше и чувал (не е сложно, сядаш четеш. не си мисли че се хваля!), пращал съм хора при него за настройки и са останали разочаровани, други които са ходили при него и са питали за МС-ите който правя им е говорил купища глупости, познати и приятели са ми казвали други неща за него и никога не съм му казвал "Защо правиш така?". Но когато почне публично (като например в този форум) да пише такива работи и да си слага името под тях не мога да не реагирам. BTW - човек ми писа лична бележка да ми се извини. както и да е.
Ако колата ти има вече регулатор (да кажем че двигателя ти е KR примерно) спокойно може да си ползваш стандартния (ако е възможно физически), защото не ти е нужен друг :) Инжекторите който ще сложиш са примерно 440 cc/min. при 3Bar, твоят регулатор държи същото или много близко до това налягане, така че незнам защо е нужно да сменяш регулатора :)

Тука се отплеснах :)

Цената ще ти я образувам на бързо.
МС-а - зависи, какво искаш, но в тази примерна конфигурация:

Високооомни инжектори (препоръчвам ти ги!);
управление на запалването, делко с датчик на Хол, като на KR например и 1 бобина;
boost control (работи перфектно! трбява ти клапан от първите TDI който управляват гейта с налягане а не с вакуум!!!);
idle control (запазваш си клапана за празен ход, много е полезно зимата :wink:);
shift light - с едно светодиодче, да не си като в дискотека с цяло мигащо и святкащо табло;

МС-а би ти струвал *** лв. БЕЗ кутия!
Може сам да си направиш кутия или:

Допълниелно мога да ти предложа кутия, такава дето Sashko е пуснал снимка във темата (със една запалка и кутия цигари за да се види размера) - добавяш ** лв.
Има и втори вариант, който е съвсем топъл-топъл, даже още не съм го тествал, защото не ми са дошли платките (очаквам ги тази седмица), но мисля че всичко ще е ОК.
Става дума за нова платка която направих и се побира в кутия от Digifant II (един приятел има Голф и ме помоли да му направя МС във кутията от Digifant-a му). Нямам представа дали другите ECU-та на VW са в същите кутии и дали можеш да намериш такава кутия, но това е просто опция която ако ти харесва може да я избереш. В този случай трябва да ми пратиш самия Digifant II (или друго ECU което ползва същата кутия, без значение дали работи или е намокряно, изпускано и т.н., важното е здрава кутията и да има конектор!) предварително, за да мога да ползвам конектора и да направя МС-а. Добавяш някой лев (5-10 кинта да кажем, има малко шлосерска работа, щуцер за МАР-а и т.н) за този вариант на кутията.
Имам и трети вариант, който едва ли ще харесаш (хо-хо-хо) - имам платка за кутия от Ford-ово ECU, но пак трябва см да си намериш ECU-то (здраво, развалено и т.н.)
Надявам се скоро да имам платки и за други стандартни кутии от автомобилни ECU-та, защото така се ползва истински автомобилен конектор, което е голямо предимство! Наред с това може да се ползва голяма част от стандартната ел. инсталация и други такива шукарийки :)

После имаш ел. инсталация. Който и вариант да избереш за кутия, ел. инсталацията може или да си я направиш сам (винаги пращам много четлива, цветна схема на ел. инсталацията!) или някой който може да го направи, или когато дойдеш да я направя аз. Тук цената е малко дискусионна - зависи от това какво ще се прави...

Остава настройката. Цената е твърда, но ВИНАГИ, подчертавам ВИНАГИ, има още работа която не е свършена предварително, или пък такава която не е свършена качествено. Настройвал съм доста коли и мога да ти кажа, че никога не сме се качвали в колата и да почваме да настройваме! Виждал съм всякакви страхотий! Не казвам, че твоята кола примерно ще е такава, но опита до сега показва, че пропуски има навсякъде (за съжаление). От горе писаното моле те, не си вади извод, че съм някой корифей на тунинг-а! Винаги работим 3-ма души - аз и още 2-ма братя, които са монтьори, специалисти стенд преден/заден мост, гумаджии, заварчици и т.н. (хора са свестни и си разбират от занаята) и сме си изградили критерии за работа. Не може да се качим на кола, на която и са спукани и криви джантите, шарнирите ще изкочат от шенкелите, няма спирачки, във ел. инсталацията има дух който пуска и спира половината релета, оголени жици и т.н., рейката има луфт 1 см., водният радиатор стои само на маркучите, гърнетата опират на горивните маркучи от помпата, няма оборотомер и дълги светлини (да не изброявам още какво) и да тръгнем да я настройваме, да караме с 240 км/ч. и да слезнем от нея живи! Това горе-изброеното е реален случай, една корса с турбо беше докарана за настройки.
Така, че настройката на двигателя обикновено отнема около 2 часа, понякога 3, понякога по-малко, зависи къде се намираме и дали пътните условия позволяват. Ако всичко мине нормално (което пак ще кажа, че досега не се е случвало) цената е *** лв. горивото от теб :) обикновено не повече от 15-17 литра с октаново число, такова с каквото възнамеряваш да караш колата в бъдеще.

Мога още доста неща да ти кажа, но по-добре кажи какъв е двигателя и какво искаш като краен резулта! Тогава ще съм по-конкретен, а и може да ти дам някоя идея.

Поздрави!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта