Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
petar_a
Мнения: 211
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
Автомобил: VW BORA 2.0 115
Двигател: AQY 1999
Местоположение: Montana

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот petar_a » Пет 05 апр 2019 11:33


Не,но мога да имам ако трябва...




milench0
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот milench0 » Вто 09 апр 2019 20:57


Един въпрос, че се мъчих да с търсачката и не успях. Днес ми падна стъклото на лявото огледало, еднакви ли са стъклата за левите огледа на Б5 и Б5.5 ако има значение огледалото ми е с мигача? дали мога да взема от Б5 и само да го щракна като сложа и буксите за отоплиение.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3336
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Dpop » Сря 10 апр 2019 10:21


Не стават. Огледалата, с мигач в тях се монтират само на В5.5 от последните около две години от производството на модела.

B5 ляво огледало
download B5.jpg
download B5.jpg (12.15 KиБ) Видяна 1397 пъти


milench0
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот milench0 » Сря 10 апр 2019 13:29


Питах за стъкло няма да свалям цялото огледало заради стъклото, до колкото разбрах тези след 2004-та са с по-широки букси.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3336
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Dpop » Чет 11 апр 2019 13:01


От това което си писал по-горе колега се разбира, че имаш В5.5, за мен е очевадна разлика в стъклата/огледалата. Друг е въпроса, ако имаш стъкло от В5 и искаш да го наместиш в огледалото на В5.5. Според мен горният ляв ъгъл би опрял в корпуса на огледалото.
По отношение на буксите за свързване на подгрева на В5.5:
mirror B5.5.jpg

Пробвай и ако решиш постни снимка тук.


milench0
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот milench0 » Чет 11 апр 2019 17:50


купих днес едно тайванско и пасна, работи и подгрева, но ще продължа да търся оригинално, ако изпадне на добра цена. На опаковката Голф/Пасат ги дават с 1 и също стъкло. Човека който ми го продаде каза , че на Б5.5 след 2004-та буксите са 1 идеа по дебели друга разлика нямало.


highline_4motion
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5 Highline
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Чет 11 апр 2019 19:04


Колеги дайте мнения за лостчето за темпомат с кабелите от алиекспрес - мисля да купя и да монтирам на Б5 АФН . Ще се затрудня ли според вас ?(знам че има милион теми ,но сега не ми се рови 20 страници)


pavre
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 30 окт 2018 13:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pavre » Вто 30 апр 2019 18:47


Здравейте, колеги. Отскоро, по неволя съм собственик на Пасат комби, AZM мотор, 2001г, внесен от Германия. Купих си го след като след сблъсък си тотализирах старата кола - ауди Б4, 2-ка моно. След като преглътнах скърцащите пластмаси, счупената щора и много други неща, които в аудито бяха много по-качествени, се сблъсках с много стряскащ разход на масло, чак ми цапа свещите. Колата иначе изглежда свежа, има линия, но по свещите има нагар като на зле центрован двутактов мотор.. Чух, че имат проблем с маслените сегменти, които били от 3 части и заради по-ниските бутала се износвали по-бързо. Моля някой, който е решил този проблем да сподели опита си. Предварително благодаря! :)


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11005
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 30 апр 2019 21:06


Колега,мързи ме да пиша.
Има хубава търсачка форума.
Използвай я.
Има доста информация по твоя въпрос.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7453
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Вто 30 апр 2019 21:09


Ето ти нужната информация: viewtopic.php?t=391057


pavre
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 30 окт 2018 13:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pavre » Съб 04 май 2019 14:44


Благодаря на отзовалите се.


Baloo_bear
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Baloo_bear » Пет 17 май 2019 18:02


Здравейте,

Колата е B5.5, 1.9, AWX. Достигайки работна температура на антифриза от 90 градуса, температурата остава закована там за 20-на минути, след което отива към 100-105. Забелязвам, че въпреки това перката не се включва на по-бързи обороти, а при включено парно не се усеща някаква осезаема разлика в топлината от него, спрямо 90 градуса. Климатичната перка също не успява да свали градусите ако пусна да духа на студено.
Ако изгася колата, градусите след 10-на секунди отново се връщат на 90. Вчера забелязах, че малко преди достигане на заветните 90, стрелката на таблото падаше бързо до 60 и пак се вдигаше.
Ако колата се върже на диагностика, то тя ще покаже данните, които датчикът предава към таблото, нали? Единствената достоверна информация би дал термометър.
Почти съм сигурен, че проблема е в някой температурен датчик. Въпроса е кой е точно, този на тройника ли? И защо колата на място не включва перката интензивно дори при по-дълъг престой? Възможно ли е едновременно да са се прецакали без симптоми датчика за показания на таблото и този за степените на виско перката?


CvetomirVelkov
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:47
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 2.0 AZM 2001

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот CvetomirVelkov » Пет 17 май 2019 18:26


Виско перката няма датчик, загрее ли, върти по-бързо, иначе за резките скокове на стрелката проблема явно е в датчика

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 403
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Съб 18 май 2019 9:54


Да датчика за таблото е този на тройника на главата. А като включиш климатика електрическата перка тръгва ли на първа степен и съответно ако седи на място колата за няколко минути трябва да включи и втората. Ако това го прави означава че ел. Перка ти е здрава и ако без включен климатик когато стрелката на таблото започне да се покачва а ел перката не се вкючва проблеми е в този датчик, а ако не лошо. Купи си оригинален 50 лева е.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2069
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 23 май 2019 22:23


Появи ми се едно тракане около катализатор или турбо, забелязах го при спускане на първа скорост от паркинг на Кауфланд. Записал съм шума на клипа долу:

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... b1CFXBcIKQ

Мнения за проблема?

Последна промяна от Курт Деликуртев на Нед 16 юни 2019 16:40, променено общо 5 пъти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zakiid и 35 госта