Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1691
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот imedarov » Сря 27 ное 2019 13:20


:offtopic
Вие сте ненормални, дайте да си говорим как да управляваме регенерациите на дпф, оставете тия коне и нютони :a045




Потребителски аватар
icokr
Golf GTI
Golf GTI
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
Двигател: ABF 95
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот icokr » Сря 27 ное 2019 14:16


Регенерациите на дпф, често се случва :scare3


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 652
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KGL » Чет 28 ное 2019 13:29


Когато карам повече извънградско, цикъла на регенерациите рязко пада. Извеждане по често на разходка и 150-160км/ч и си готов ;)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4553
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 28 ное 2019 13:50


Нищо не спада, регенерацията е по време или милиграми изчислени сажди (изчислени, не измерени!!!) , което настъпи първо. Просто извънградско не усещате кога я прави и заради по-високата скорост се изминават повече километри за единица време.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1691
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот imedarov » Чет 28 ное 2019 15:23


Много е прав сеньор де Ла Манча, ако измисли и как регенерациите да са на измерени, а не на изчислени сажди, ще си решим проблемите.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот lord_aggo » Съб 30 ное 2019 9:48


да е*а екологиите... :censored2 :banghead


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 939
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Съб 30 ное 2019 13:50


Не е до екология за съжаление. Ама не му е мястото тук да се коментира защо се наложиха тези простотии с дизел гейт и от сорта.


Потребителски аватар
enis.ismail
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот enis.ismail » Вто 03 дек 2019 12:04


Колеги, вече месец откакто съм с колата. Засега е супер. Оправих едни драскотини по каско и сега мисля да слагам и керамика. :love.vwclub

Но има две неща, които леко ме дразнят.

Първото е, че при напълно навит волан с ниска скорост (например като правя обратен завой), се чува нещо между леко стържене или бучене отпред. Не мога да определя дали идва откъм волан, полуоска, или колело. При вас има ли такъв шум? Гумите са с размер по каталог с оригиналните джанти 16-ки., та надали те опират нещо.

Второто е, че чистачките са шумни. Дори при проливен дъжд като заработят бързо имам чувството, че се удрят в пластмасите/уплътненията около стъклото. Размерът изглежда да е стандартния. Но все още не успях да определя дали "удрянето" идва от докосване на нещо извън стъклото или от самото обръщане на перата, ако са се втвърдили вече. Иначе си чистят добре.

Мнения?


HarvesteR
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Вто 03 дек 2019 14:30


И при мен шофьорската чистачка се удря накрая вляво и ме дразни.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 939
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 03 дек 2019 22:32


На В7-цата имах такива удари на чистачките. С В8 нямам такива драми.

Шума от колелата ... колата 4Моушън ли е?

Днес след едномесечен престой в гаража си заварих колата без грам ток ... Имаше малко драматизъм по отварянето , с подаване на ток не успя да запали и то след 10-тина минути изчакване да позареди. В крайна сметка съм с нов акумулатор, оправих му ампеража в модула и изтрих 200-300 грешки Явно не им е много приятно да седят без да се карат тези коли.


Потребителски аватар
enis.ismail
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот enis.ismail » Сря 04 дек 2019 7:50


Колата е с предно предаване. Баща ми има Тигуан 4х4 и при него също съм чувал подобен звук и винаги съм си мислел, че е от двойното задвижване.

Тези чистачки дали имат някаква калибрация? Събота ще ги включа и ще застана пред колата да видя дали наистина се удрят, или самите пера са шумни.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 939
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Сря 04 дек 2019 9:45


Аз имам някакъв шум? може би, само когато съм я мил на автомивка от тези на самообслужване и я изкарам назад. Може би е свързано с изсушаването на дисковете, ако някой ден се сетя и ми остане време ще го спра и ще пробвам да облея дисковете и да покарам назад.


Потребителски аватар
enis.ismail
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот enis.ismail » Чет 05 дек 2019 9:59


Имам няколко въпроса преди да е дошла зимата във Варна. :)

Колата седи на улицата.
- Безопасно ли е да вдигам чистачките в сервизен режим и да я оставям така? При VAG са малко особено позиционирани и не можеш просто да ги вдигнеш с ръка. Във Варна стават доста поледици. То изобщо възможно ли е да останат така при изгасена кола? Вие как процедирате? Дупката, където стоят чистачките, е доста дълбока и като натрупа сняг и се вледени ще е някакъв ужас да се изчисти.
- В момента като паркирам, ръчната ми светва автоматично. Зимата изключвате ли я (и auto hold-a също) за да не замръзне?
- Имам ли подгрев на предното стъкло? Ограденият бутон на снимката подгрев ли е, или само обдухване? Този под него предполагам е за задното стъкло само?
Прикачени файлове
Capture.JPG
Capture.JPG (50.3 KиБ) Видяна 151 пъти


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4553
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 05 дек 2019 10:38


Това с чистачките и аз съм си го мислил, но пак не е оферта, ако имаш много натрупан лед и сняг долу в леглата като ги пуснеш отиват в тази зона и става още по-зле. По-скоро преди да потеглиш ги понатисни леко към стъклото за да се отчупи леда от тях, не ги дърпай, защото може да се скъсат. Иначе няма проблем да останат така, правил съм го като има просто скреж , на сутринта пръскам с размразител за стъкло върху цялото стъкло и върху чистачките и докато седна и тръгна всичко се е разтопило. Ръчната светва когато е активиран аутохолд-а, той помни последното което си му задал (включено/изключено) не е като start/stop. Аз лично не го ползвам като екстра, защото ме дразни при всяко потегляне да се чувствам, все едно някой ми държи ръчната и я пуска като вече искам да потегля. Зимния сезон, не е много ок да работят постоянно моторчетата. Накладките също могат да залепнат , ако е станало влажно и после много студено.
За бутона , това е максимална степен на вентилатора и включване на компресора. Подгрева може да се види ако се загледаш от близо в стъклото, между двата слоя има фини реотанчета като власинки зиг-заг-образни.
Бутона до средната зона от ляво до картинката с вентилатора (намаляване) подгрев на волана ли е ? Или той се активира с пускане на подгрева на шофьорската седалка ?


Потребителски аватар
enis.ismail
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот enis.ismail » Чет 05 дек 2019 10:52


Ясно, значи като изключа auto hold-a ще спре и автоматично включване на ръчната?

Чистачките няма да ги пипам сякаш. Взел съм и аз спрей за размразяване, ще пръскам и ще чакам. На предишната кола ги вдигах, но пък съм чувал, че тогава пружините се разтягат/отслабват и пак не е много добре.

Не разбрах само подгрева на предното стъкло откъде се включва? Същият бутон ли е? Този отдолу е предполагам само за задното стъкло (по формата на картинката поне на Маздата ми беше така, но там нямах изобщо подгрев на предното)?

И на мен ми стана интересен този бутон в средата. Но при мен там си е REST. Най-вероятно е някаква допълнителна екстра - подгрев на волана, печка и т.н. Просто тази картинка намерих за пример от Интернет.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: KGL, NameNick и 13 госта