Passat B8 - подобрения
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Вие сте ненормални, дайте да си говорим как да управляваме регенерациите на дпф, оставете тия коне и нютони
- icokr
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
- Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Регенерациите на дпф, често се случва
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Когато карам повече извънградско, цикъла на регенерациите рязко пада. Извеждане по често на разходка и 150-160км/ч и си готов ;)
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Нищо не спада, регенерацията е по време или милиграми изчислени сажди (изчислени, не измерени!!!) , което настъпи първо. Просто извънградско не усещате кога я прави и заради по-високата скорост се изминават повече километри за единица време.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Много е прав сеньор де Ла Манча, ако измисли и как регенерациите да са на измерени, а не на изчислени сажди, ще си решим проблемите.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
да е*а екологиите...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е до екология за съжаление. Ама не му е мястото тук да се коментира защо се наложиха тези простотии с дизел гейт и от сорта.
- enis.ismail
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, вече месец откакто съм с колата. Засега е супер. Оправих едни драскотини по каско и сега мисля да слагам и керамика.
Но има две неща, които леко ме дразнят.
Първото е, че при напълно навит волан с ниска скорост (например като правя обратен завой), се чува нещо между леко стържене или бучене отпред. Не мога да определя дали идва откъм волан, полуоска, или колело. При вас има ли такъв шум? Гумите са с размер по каталог с оригиналните джанти 16-ки., та надали те опират нещо.
Второто е, че чистачките са шумни. Дори при проливен дъжд като заработят бързо имам чувството, че се удрят в пластмасите/уплътненията около стъклото. Размерът изглежда да е стандартния. Но все още не успях да определя дали "удрянето" идва от докосване на нещо извън стъклото или от самото обръщане на перата, ако са се втвърдили вече. Иначе си чистят добре.
Мнения?
Но има две неща, които леко ме дразнят.
Първото е, че при напълно навит волан с ниска скорост (например като правя обратен завой), се чува нещо между леко стържене или бучене отпред. Не мога да определя дали идва откъм волан, полуоска, или колело. При вас има ли такъв шум? Гумите са с размер по каталог с оригиналните джанти 16-ки., та надали те опират нещо.
Второто е, че чистачките са шумни. Дори при проливен дъжд като заработят бързо имам чувството, че се удрят в пластмасите/уплътненията около стъклото. Размерът изглежда да е стандартния. Но все още не успях да определя дали "удрянето" идва от докосване на нещо извън стъклото или от самото обръщане на перата, ако са се втвърдили вече. Иначе си чистят добре.
Мнения?
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
И при мен шофьорската чистачка се удря накрая вляво и ме дразни.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
На В7-цата имах такива удари на чистачките. С В8 нямам такива драми.
Шума от колелата ... колата 4Моушън ли е?
Днес след едномесечен престой в гаража си заварих колата без грам ток ... Имаше малко драматизъм по отварянето , с подаване на ток не успя да запали и то след 10-тина минути изчакване да позареди. В крайна сметка съм с нов акумулатор, оправих му ампеража в модула и изтрих 200-300 грешки [emoji23] Явно не им е много приятно да седят без да се карат тези коли.
Шума от колелата ... колата 4Моушън ли е?
Днес след едномесечен престой в гаража си заварих колата без грам ток ... Имаше малко драматизъм по отварянето , с подаване на ток не успя да запали и то след 10-тина минути изчакване да позареди. В крайна сметка съм с нов акумулатор, оправих му ампеража в модула и изтрих 200-300 грешки [emoji23] Явно не им е много приятно да седят без да се карат тези коли.
- enis.ismail
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Колата е с предно предаване. Баща ми има Тигуан 4х4 и при него също съм чувал подобен звук и винаги съм си мислел, че е от двойното задвижване.
Тези чистачки дали имат някаква калибрация? Събота ще ги включа и ще застана пред колата да видя дали наистина се удрят, или самите пера са шумни.
Тези чистачки дали имат някаква калибрация? Събота ще ги включа и ще застана пред колата да видя дали наистина се удрят, или самите пера са шумни.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз имам някакъв шум? може би, само когато съм я мил на автомивка от тези на самообслужване и я изкарам назад. Може би е свързано с изсушаването на дисковете, ако някой ден се сетя и ми остане време ще го спра и ще пробвам да облея дисковете и да покарам назад.
- enis.ismail
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам няколко въпроса преди да е дошла зимата във Варна. :)
Колата седи на улицата.
- Безопасно ли е да вдигам чистачките в сервизен режим и да я оставям така? При VAG са малко особено позиционирани и не можеш просто да ги вдигнеш с ръка. Във Варна стават доста поледици. То изобщо възможно ли е да останат така при изгасена кола? Вие как процедирате? Дупката, където стоят чистачките, е доста дълбока и като натрупа сняг и се вледени ще е някакъв ужас да се изчисти.
- В момента като паркирам, ръчната ми светва автоматично. Зимата изключвате ли я (и auto hold-a също) за да не замръзне?
- Имам ли подгрев на предното стъкло? Ограденият бутон на снимката подгрев ли е, или само обдухване? Този под него предполагам е за задното стъкло само?
Колата седи на улицата.
- Безопасно ли е да вдигам чистачките в сервизен режим и да я оставям така? При VAG са малко особено позиционирани и не можеш просто да ги вдигнеш с ръка. Във Варна стават доста поледици. То изобщо възможно ли е да останат така при изгасена кола? Вие как процедирате? Дупката, където стоят чистачките, е доста дълбока и като натрупа сняг и се вледени ще е някакъв ужас да се изчисти.
- В момента като паркирам, ръчната ми светва автоматично. Зимата изключвате ли я (и auto hold-a също) за да не замръзне?
- Имам ли подгрев на предното стъкло? Ограденият бутон на снимката подгрев ли е, или само обдухване? Този под него предполагам е за задното стъкло само?
- Прикачени файлове
-
- Capture.JPG (50.3 KиБ) Видяна 753 пъти
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Това с чистачките и аз съм си го мислил, но пак не е оферта, ако имаш много натрупан лед и сняг долу в леглата като ги пуснеш отиват в тази зона и става още по-зле. По-скоро преди да потеглиш ги понатисни леко към стъклото за да се отчупи леда от тях, не ги дърпай, защото може да се скъсат. Иначе няма проблем да останат така, правил съм го като има просто скреж , на сутринта пръскам с размразител за стъкло върху цялото стъкло и върху чистачките и докато седна и тръгна всичко се е разтопило. Ръчната светва когато е активиран аутохолд-а, той помни последното което си му задал (включено/изключено) не е като start/stop. Аз лично не го ползвам като екстра, защото ме дразни при всяко потегляне да се чувствам, все едно някой ми държи ръчната и я пуска като вече искам да потегля. Зимния сезон, не е много ок да работят постоянно моторчетата. Накладките също могат да залепнат , ако е станало влажно и после много студено.
За бутона , това е максимална степен на вентилатора и включване на компресора. Подгрева може да се види ако се загледаш от близо в стъклото, между двата слоя има фини реотанчета като власинки зиг-заг-образни.
Бутона до средната зона от ляво до картинката с вентилатора (намаляване) подгрев на волана ли е ? Или той се активира с пускане на подгрева на шофьорската седалка ?
За бутона , това е максимална степен на вентилатора и включване на компресора. Подгрева може да се види ако се загледаш от близо в стъклото, между двата слоя има фини реотанчета като власинки зиг-заг-образни.
Бутона до средната зона от ляво до картинката с вентилатора (намаляване) подгрев на волана ли е ? Или той се активира с пускане на подгрева на шофьорската седалка ?
- enis.ismail
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Ясно, значи като изключа auto hold-a ще спре и автоматично включване на ръчната?
Чистачките няма да ги пипам сякаш. Взел съм и аз спрей за размразяване, ще пръскам и ще чакам. На предишната кола ги вдигах, но пък съм чувал, че тогава пружините се разтягат/отслабват и пак не е много добре.
Не разбрах само подгрева на предното стъкло откъде се включва? Същият бутон ли е? Този отдолу е предполагам само за задното стъкло (по формата на картинката поне на Маздата ми беше така, но там нямах изобщо подгрев на предното)?
И на мен ми стана интересен този бутон в средата. Но при мен там си е REST. Най-вероятно е някаква допълнителна екстра - подгрев на волана, печка и т.н. Просто тази картинка намерих за пример от Интернет.
Чистачките няма да ги пипам сякаш. Взел съм и аз спрей за размразяване, ще пръскам и ще чакам. На предишната кола ги вдигах, но пък съм чувал, че тогава пружините се разтягат/отслабват и пак не е много добре.
Не разбрах само подгрева на предното стъкло откъде се включва? Същият бутон ли е? Този отдолу е предполагам само за задното стъкло (по формата на картинката поне на Маздата ми беше така, но там нямах изобщо подгрев на предното)?
И на мен ми стана интересен този бутон в средата. Но при мен там си е REST. Най-вероятно е някаква допълнителна екстра - подгрев на волана, печка и т.н. Просто тази картинка намерих за пример от Интернет.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта