Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Vivacom! Банда некадърници*

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28077
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Контакти:

Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот dobrin » Чет 18 окт 2012 20:47


Позволявам си да перифразирам заглавието на анимационното филмче "Пиратите! Банда неудачници" и започвам разказа си, макар де не е изобщо смешен като филма, нито пък има щастлив край.

Та ... Правим ние фамилен анализ на мобилните услуги у нас и решаваме да направим преносимост на номерата, които имаме от над 10 години - от М Тел към Виваком. Моят е от 1998-ма, на жената от 1999-та. Тук е времето да напиша, че съм много консервативен и не обичам промените, но решихме да го направим с цел оптимизиране на разходите и най-вече за да останем с по един апарат. Идеята ми беше да ползваме абонаментен план с минути за разговори към всички на възможно най-изгодна цена. По наше изчисление това беше един от плановете на Виваком.

В този ред на мисли, понеже моят план в М Тел изтича чак другата година, решихме първо да прехвърлим номера на жената. Отиваме с устрем смел в магазин на Виваком на ъгъла на бул. Витоша и ул. Солунска, питаме, разпитваме, да не би да сме видели нещо не както трябва. Всичко е ОК и съпругата ми подава молба за пренос на номера. От магазина служителката преглежда и приема молбата, избираме план и всичко. Уверяват ни, че ще изчакаме ден - два и ще получим СМС, в който ще стане ясно кога ще мине преноса.

Чакаме си ние, ден, два, три, четири, седмица ... Жената вика какво стана ... Да взема да звънна на 123 да проверя. Звъни във Виваком:
"Здравейте, имам молба за пренос, какво става с нея?"
"Момент изчакайте ... цигу-мигу 10 минути... Ами при нас още не е пристигнала информация от М Тел, звъннете там"
Доообре. Звъним в М Тел:
"Добър ден, имам молба за пренос към Виваком, какво става с нея?"
"При нас няма информация за такава молба, а и принципно при пренос, всички въпроси следва да задавате към оператора, към който се пренася номера."
Хайде звъним пак във Виваком, вече леко започва да ни писва ...
"Добър ден, преди малко звъняхме ..." и разказваме отново цялата история
"Момент, изчакайте ... цигу-мигу още 15 минути ... Ами ... не можем да намерим информация в системата за Вашата молба?!?!?! :shock "
"Ами потърсете де, 15 минути висим не ви ли беше достатъчно времето?"
"Ако е удобно, да Ви звъннем след малко?"
"Добре ..."
В това време звънят от М Тел:
"Добър ден, господин Х съм, обаждали сте се за пренос."
"Да, обаждахме се, имате ли някаква информация?"
"Не, при нас няма такава молба, но искам да Ви предложа специална за Вас оферта, вие сте ни редовни клиенти, лоялни, от дълги години, искаме да направим всичко, за да ви запазим като клиент." 8)
О, чудо, това да го бях видял преди това, нямаше да го повярвам. Въпреки това:
"Не, благодаря, ние сме решили да се прехвърлим към Виваком. Благодаря все пак за офертата."
"Не, ние искаме да Ви предложим нашата оферта, а Вие си преценете. Ще Ви помоля за имейл и ще Ви изпратя оферта, изготвена специално за Вас. Ако решите да се възползвате, задължително кажете номера на офертата, когато отидете в магазин да подпишете договор."
"Добре, ето ви имейл, всичко добро."
Та след половин час звънят отново от Виваком:
"Добър ден, във връзка с Вашата молба за пренос."
"Да, кажете."
"Ами ... Сбъркали сте като сте я попълвали!!!" :screwy
"Е нали вашата колежка там провери всичко преди да се подпише самата заявка, договорът, всичко?"
"Ами не, не сте попълнили всички данни, затова не е могло да се процедира по-натам ..."
"А защо не се обадихте да ни кажете, за да можем да дойдем да коригираме?"
"Ами ... Не знам, това колегите ще Ви кажат. Най-добре отидете в магазина за да се оправят нещата."
Тук вече започна на мен, а особено на жена ми да ѝ кипва от цялата тази работа.
Както и да е, хайде викаме ще отидем, белким оправят нещата.

Отиваме, питаме какво става (поне за 10-ти път в онзи ден!) и се започна едно ровене.
"Ами ... То ... Момент само да потърся ... Да видя къде ви е молбата ..."
Уж търси нещо ...
"Я да проверя в системата ..." Представете си съсредоточен поглед на нищо неразбиращ човек, взиращ се в Менделеевата таблица ...
"А, ми то Вашата молба е изпратена!" :shock
"Е как така, нали имаше някакъв проблем с нея, така казаха Вашите колеги от 123!?"
"Ами ... не знам, при нас не е отбелязано!"
"Добре, кога е заминала тази молба?"
"Момент да проверя ..." Онзи същия поглед, нали го помните? "Днес, преди два часа!" :shock
Е тук вече нещата прекипяха ... :motz: Оказа се, че въпросните "служители" на Виваком, групово са ни излъгали умишлено, за да прикрият това, че са забравили да въведат молбата за пренос!!! И след като жена ми им вдигна скандал по телефоните, са издирили молбата и са я пуснали към М Тел. И това е отношение дори преди да сме станали техни клиенти!

Естествено, жена ми поиска моментално да си оттегли молбата за пренос. Няма да Ви разказвам какво представляваше молбата за оттегляне на заявлението за пренос. Например, че липсваха изобщо каквито и да е данни, а само фамилията на жена ми ..., а отгоре пише три имена и ЕГН ... Простотия.
В следствие на това, сключихме нов договор с М Тел въз основа на офертата, която онзи пич междувременно беше изпратил, в която бяха добавили още 60 минути към всички номера за целия период на договора.

Цялата тази работа отдадохме на младостта на служителката във въпросния офис на Виваком. Да, ама не съм знаел, че аз от своя страна имам още да патя с Виваком.

В кантората имам телефон с интернет - ADSL от доста време, вече три години. Обаче стационарния телефон не го ползвам изобщо. Интернет имам как да ползвам и по друг начин и затова плащането на таксата е безсмислено, не че са много 30 лева, ама защо да не ги дам за нещо друго. Затова, отивам в офиса на Виваком в Мол София и искам да подам заявление за прекратяване на договора. Тъй като договорът ми е безсрочен, това става с едномесечно предизвестие. Попадам при управителя на магазина. Пита ме за причината да се откажа.
"Не го ползвам."
"Да Ви предложа един много изгоден вариант, само за Х лева ще си запазите услугата."
"Не я ползвам."
"Ама имате 3 600 минути за разговори, Х мегабита ..." - продължава упорито той.
"Благодаря Ви за офертата, НЕ ПОЛЗВАМ УСЛУГАТА!"
"Добре, дайте лична карта."
Приготвя той документите и ми ги дава, при което виждам записано като причина за прекратяване на договора "Скъпи разговори!" :screwy Викам си майната му, каквото иска да пише. И естествено, поради професионално изкривяване, започвам да чета договора. Онзи като взе да пуфти, да се върти ... Само дето не ми го издърпа от ръцете. Видях, че пише, че дължа неустойка от 50 лева, ако не изпълня условията за прекратяване на договора. Питам - "Каква е тази неустойка?"
"Ами трябва да върнете модема, иначе 50 лева неустойка!"
"И това кога щяхте да ми го кажете?"
"Ами то пише, нали четете?" Отворко. Посочих му още няколко грешки, махнах хиксчета, които беше сложил в квадратчета от сорта искам да получавам информация за промоции на имейл и т.н., ей така, небрежно, стандартно. Казах му и да смени адреса, който е написан там, защото вече не е актуален. Пак едно пухтене, едно пъшкане, едно мръщене ... Няма такова надменно държание. Надут, надут, нагъл до безобразие. Както и да е, след много пъшкане и пръхтене оправи договора, след което аз пак обстойно си го прочетох.
Реших да не се разправям повече, подписах, взех си моя екземпляр и си тръгнах. Това става точно преди един месец.

Днес, чинно отивам в друг офис на Виваком за да върна оборудването, да ми дадат протокол и кой от къде е.
Давам аз оборудването, прилежно подредено и събрано в оригиналната кутийка, заедно с упътване и всичко. Момичето там ме пита дори дали съм го ползвал. Казвам да, ама аз обичам да връщам нещата така, както са били - почистено, завързано с опашчиците, подредено в кутийките. Естествено, давам лична карта, жената проверява и ... "Ами то в системата няма записано прекратяване на договора Ви" :shock
Опаааа ... Déjà vu!
"Е как така, аз подадох точно преди един месец" - обяснявам ...
"Трябва да отидете в офиса, в който сте го подали, там да го прекратят веднага, иначе в другите офиси ще стане само с ново едномесечно предизвестие" Тук вече започвам да побеснявам, защото виждам отново същите драми, за които разказах по-горе.
Отивам в магазина на Виваком в Мол София. Искам с управителя точно да говоря.
Той, естествено, много зает, познайте - една жена подава жалба при него, защо ли?!
Нищо, ще изчакам. Тръгва си жената. Аз пристъпвам към гишето:
"Добър ден ..."
"Идете при колегата!" с много "любезен" тон. Надут, нагъл, гледам часовник с голяям циферблат си купил, модерна работа, управител на магазин на Виваком в Мола е той ... Голяма работа.
"Да, ама аз искам точно с Вас да разговарям, защото Вие не сте си свършили работата!"
Надутата и нагла физиономия стана още по-кисела.
"Кажете си ЕГН-то"
Казвам, проверява и:
"Информацията не се е наляла в системата, ще трябва да си донесете заявлението за прекратяване."
"И как така се налива? Не я ли въвеждате вие? Заявлението не е ли при вас, проверете?"
"Не, ние пращаме в архив, от там наливат в системата, донесете си заявлението."
"Е ако съм го загубил или изхвърлил (не съм естествено) какво правим?"
"Ами пускате ново заявление или жалба."
"И колко време се разглежда жалбата?"
"Един месец!"
Схващате ли идеята?! При всички положения плащаш още една такса.
Тук вече толкова издивях, че им казах на висок глас, да чуят всички, че са "Скапани некадърници" и си излязох. Отидох до вкъщи, взех си заявлението, върнах се при него.
Онзи сърдит:
"Защо трябваше да псувате?!" :shock
"Не съм псувал, казах ви какви сте - некадърници. Кажете ми кой е отговорен за това, че заявлението не е обработено и вкарано в системата? Нали вие го приехте?"
"В системата е проблема. Вие като сте за 20 лева не се притеснявайте, няма да дължите нищо повече!!!" :shock
"Не ми казвайте за колко лева съм, кажете ми кой не си е свършил работата?"
:stumm

Платих си текущите задължения и излязох, защото не ми се разправяше повече с този ... управител. Ако такива са управителите, Бог да е на помощ на Виваком. Много скоро, с такова отношение към клиентите, ще трябва да ги търсят с лупа.

Извинявам се за дългото писание, но това са фактите. Исках да ви дам пример как некадърността на служителите на една компания може да ѝ навреди и въпреки конкурентните продукти, които предлагат на пазара, да откажат бъдещите си клиенти.

И един съвет - пазете всички документи, които подписвате, защото иначе "Информацията може да не се налее в системата." И да трябва вие да платите за това.




Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2777
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: OPEL ASTRA G
Двигател: Y17DT 2001
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот predat0r » Чет 18 окт 2012 21:06


Наистина са некадърници... На един приятел миналата година му дойде над 400лв телефонна сметка.. И той им казва дайте разпечатка или дайте обяснение как е станала тази сметка талкова.. Те в виваком са му казали за тези неща си има съдилища.. :beer Отворете дело или си заплащате като поп :beer


eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот eddyman » Чет 18 окт 2012 21:27


Това им е редовен номер на Вива мошениците, молбата за изключване на услугата директно я пускат в кофата. Един приятел разбра чак когато го потърсиха за фирма за събиране на вземания, че не са му обработили молбата, продължили да се трупат такси та накрая и задължението продали. Ако нищо неподозиращия клиент не си пази копия на документите върви доказвай.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3329
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот Ljubon » Чет 18 окт 2012 21:49


Цял роман си написал! facepalm
Този епитет от заглавието обаче е валиден и за останалите оператори. Аз мога да напиша подобен роман и за Глобул, ...някой ден. :deal
Както се казва - всичките тия са маскари. :bishop


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот ping23 » Чет 18 окт 2012 22:06


Според собствения си опит ще подредя трите оператора по некадърност.
На първо място с най много изцепки са именно VIVACOM след това поставям MTEL и в дъното на таблицата поставям GLOBUL за това и съм им клиент.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2652
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот k_garchev » Чет 18 окт 2012 22:11


Всички телефонни оператори са мошенници!Аз лично съм "най-доволен" от виваком!За прекратяването на договора разбирам да те лъжат и прочие,но за преместването е съвсем друга бира!Това не мога да го разбера как така не искат нов потребител и то който се прехвърля от друг мобилен оператор!


Потребителски аватар
Smeagol
Мнения: 1960
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот Smeagol » Чет 18 окт 2012 22:17


Всичките са еднакви facepalm
Със същата сила мога да кажа какви лъжливи служители имат Глобул и Мтел... Но и те не са виновни - бонусните им схеми са такива, че трябва да те лъжат, за да вземат някой лев отгоре...
Важното е че си чел като си подпивал и не си казал - карай, за някакви 50 лв.
Човек трябва да си търси правата - най-добре го знаеш.
Ще се радвам на пазара ни да влезе голям международен оператор със собственото си лого и да видят тези мошеници тогава...
Смъквали цените те... :evil:


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот AmW » Пет 19 окт 2012 0:11


Познато... до болка познато...
Това е и една от причините да не желая да съм им клиент повече... както се вижда и от темата в раздела mhihi
Моята борба с преноса на номер към виваком беше около месец.... придружена с няколко сим карти, на 3тата вече стана.
Имаше момент в който не вярвах, че ще мога да ползвам номера си с вивакомска карта...
Както казах няколко пъти последните няколко дни... байганьовщина!
Няма едно положително нещо аз което да се хванеш... едно дори ! Обслужването на клиенти е трагедия, политиките им са трагедия, офертите за мобилни телефони, интернет, телевизия и тн са трагедия... цялата работа е една пълна българска работа (колко и да не ми се иска да го кажа)
Лошото е, че на където и да погледнеш е само това... една пълна българска работа...мързеливи, комплексирани, алчни и малки хорица !


Потребителски аватар
eng
Мнения: 996
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот eng » Пет 19 окт 2012 0:13


Е те тука и аз ще се разпиша като супер недоволен от тях и тяхното отношение към клинетите.
Значи случая е следния-мой роднина е на договор от една година (12 месеца) към Виваком, отиваме на 13-тия месец с молба да бъде прекратен договора, като междувременно между деветия и десетия месец на ден се обаждаха поне по два пъти за увеличаване периода на договора на още една година, човек най-любезно им отказваше и те продължаваха.при последното обаждане което беше около месец преди да свърши ш...я договор ми се обажда неква кифла и пак започва с офертите, аз и казах че не желаем повече да ни се обаждат и да ни притесняват, НЕ желаем подновяване на договора, а да си остане месец за месец след свършването на едната година-попитах ги разговора записва ли се , отговора беше-да.Пак ги попитах дали се записва разговора-положителен отговор и приключихме офертите.
И така на 13-тия месец усмихната служителка ни казва че договора е подновен за две (2) години , аз меко казано ми изтръпна ченето но пак я помолих вежливо да провери-тя каза да за две години е ако искате да се откажете ще трябва неустойка да плащате.От там светкавично въртене на музикалния 123, питане разпитване, пък жалби пускахме и не и не -нямат никъде записано, не може нищо да се направи -съжаляваме и т.н.Е това кво е?Като се има предвид че човек е от 6 години редовен платец на тая фирма без да е закъснявано нито един път за сметката.
Мисля следващата ми карта да е "на ваучер" само не знам на кой от трите оператора да се спра.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10437
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: Берковица
Контакти:

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 19 окт 2012 7:23


МТел си задържали абонатите, виваком загубили няколко, като цяло и за двата оператора драма няма никаква. Драмата обаче остава за хората, егати циркаджийте!
Сигурен съм че всеки може може да разкаже подобни перипетии с някой от операторите, аз примерно и за ментел и за глобул мога да разкажа, но няма смисъл, банда некадърници и те така. Хората които ще тръгнат да си търсят правата са много нисък процент в сравнение с тези които почват да си плащат по договорчето съставено им от пъпчив младеж в някой си офис и така колелото си се върти.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6262
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 19 окт 2012 7:35


:bowdown :bowdown :bowdown
Добри евала за написаното,аз и не се съмнявам в теб де mhihi mhihi ,но това написаното ми беше много полезно ,защото мислех да взимам цифрова и интернет от тез НЕЩАСНИЦИ,щот нещо Булсаткома ме издразниха,ма като гледам на всекъде е такава боза,баси и държавата живеем :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2212
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот Vasseto » Пет 19 окт 2012 8:39


Здравей Добри!
Всички офиси на виваком са на някаква точкова система. И когато има нещо от твоя сорт то точките са в минус. То тогава служителите се опитват да не се случва това с техния офис.

Преди 2 години се опитвам да спра телефона на бесрочен договор в къщи и се получи мн лесно. Спрях да го плащам за 5 месеца. Телефона спря още на 3-я месец.
Аз отивам в офис на виваком и казвам:
-Искам да спра моя телефон.
Оказа се позната на касата и ми казва:
-Не мога аз да ти го спра. Има минусови точки за мен.
Аз тъп и опорит:
-Ами помести се ти и да дойде твоята колежка.
-Не може точките са на целия офис.
И ме посъветва да отида в друг офис да си свърша работата. Платих си телефона с кредитната карта и си заминах. Отоидох в другия офис и о небеса. Тоз телефон платен и спрян без да виждат за какво. Голям кеф. Казах им да не предприемат нищо и си заминах.
От тогава нямам телефон.

Поздрави Вассето


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3329
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот Ljubon » Пет 19 окт 2012 9:00


eng написа:Мисля следващата ми карта да е "на ваучер" само не знам на кой от трите оператора да се спра.

Направо хващай четвъртия - b*b. Говориш - плащаш, не говориш - не плащаш. :idea: И нямаш договор. Не ти трябват скъпите ваучери. :012:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6262
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 19 окт 2012 9:14


Ljubon написа:
eng написа:Мисля следващата ми карта да е "на ваучер" само не знам на кой от трите оператора да се спра.

Направо хващай четвъртия - b*b. Говориш - плащаш, не говориш - не плащаш. :idea: И нямаш договор. Не ти трябват скъпите ваучери. :012:

това не ели към М-те :oops: :idea:


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2777
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: OPEL ASTRA G
Двигател: Y17DT 2001
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Vivacom! Банда некадърници*

Мнениеот predat0r » Пет 19 окт 2012 9:14


Това лято Юни месец ми звънят от Globul че ми е излезнала офертата и мога да си подновя договора а моя свършва септември месец.. Канят ме в офиса от който звънят.. Така аз като цяло доволен от Globul. Взимах някой лев в джоба да си купувам телефон.. Отивам в офиса казвам и че ми са се обадили.. Да да заповядайте господине.. Сега тука почва филма.. Пита ме любезно служителката доволен ли сте от тарифния си план. Аз отговарям да много съм доволен. Globul Generation ползвам към 5 номера 2000 минути и 2000смс... Делничните дни от 22 до 08 часа към цялата мрежа 2000минути / събута неделя цял ден/ Неограничен интернет.. всичко това за 7,90.... И тя ми казва че съм нямал право да запазвам тавифния си план.. И аз и викам добре тогава да ми предложи нещо тя.. Тя ми предлага към цялата мрежа 2000 минути и 2000смс. за 13.90лв... Аз пак се съгласявам и веднага е попитам какъв телефон мога да си взема.. И тя ми отговаря изберете си от витрината.. АЗ викам то тука много голямо разнобразие 5-6 телефона на кръст :lol: ... Спирам се аз до Nokia 100.. И е питам цена.. И тя ми отговаря 2лв на месец понеже Globul Generation са 2г. Става 24м x 2лв = 48лв... Аз и викам да го взема кеш тя вика нестава в кеш само на лизинг.. Тогава се ядосан казах и че в другите оператори го дават за 0 или 1 лв а тя ми иска с 14лв договор за ми го пробута за 48лв... Казах и че струва онлайн 30лв.. И и казах че в техния офис няма да подписвам нищо ще отида в главния офис.. Даже и казах че им познавам началника... Отивам в другия офис при началника. Казвам му че ми е излезнала офертата той проверява и казва да излезнала е... Казах за тая бъркотия която станала в другия офис.. И го попитах имам ли право да си запазвам тарифния си план.. Той веднага отговаря. Ами ако си доволен и те устройва много ясно че ще си го запазиш. Аз пак го питам ама имам право нали Той отговаря Защо да нямаш ? След това му обесних подробно какво е станало... В предишния офис.. Той ми каза че по принцип те имат право да се обаждат за оферта но нямат право да приканват точно в определен офис.. Клиента има право да ходи там където си иска... След това дойде ред за телефон.. И той ми каза че имам право само на лизинг даже ме покани до него да погледна компютора че всичко е на лизинг.. Попитах го това защо е така.. Каза че защото за 2 години максималната сметка ми е била 12.49лв (Заради ниските сметки които съм плащал.. Както и да запазих си тарифния план.. Взимах си Nokia C2-01 на лизинг 4.38лв на месец x 24 месеца.... Поне по-добре от Nokia 100 :Mr Green Fun



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта