Polo Classic AEX 1,4 1997г - Кнук Сензор
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Polo Classic AEX 1,4 1997г - Кнук Сензор
Здрвейте Колеги! Знаели някой къде се намира този кнук сензор на Поло Класик с код AEX 1,4 Бензин 1997г.Понеже на диагностика с на мой приятел компа показа грешка в този сензор а в къкво се съмнявам?съмнявам се в него че колата се замисля при рязко подаване на газ,и ако искам да потегля трябва доста да я изфорсирам за да тръгна и да не угасне,доста мудно набира,ще съм ви благодарен ако знае някой на къкво се дължи и знае каде е този сензор.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW POLO CLASSIC AEX 1,4/Кнук Сензор
Това е т.нар. детонационен датчик. Огледай по блока на двигателя отпред. Ако тоя датчик дефектира, предполагам ще мине в авариен режим на запалителната таблица.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW POLO CLASSIC AEX 1,4/Кнук Сензор
Благодаря колега,ще прегледам по блока а по раблото не ми свети чека,само на диагностика показа тази грешка,възможно ли е да е мудна и от МАФ сензор и оборотите да падат до 500оборота някога като изключа от скорост и пак се вдигат на 860/900 и си ги кове там.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Колеги!възможно ли е аз да намам този кнук сензор,колара ми е с пласмасовия охлюв.
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Имаш нок сензор, той е, като една слушалка, при мен се намира отзад на блока, мисля, че е от лявата страна, като застанеш срещу двигателя.
Би трябвало да си с МАП сензор, не с МАФ, намира се на всмукателния колектор отляво.
Детонационният датчик, като засече детонации, компа променя аванса, нещо такова се случва.
Не мисля, че проблема ти е в нок сензора, изчисти си дросела, почисти си и МАП сензора, но със спрей за сензори, ако искаш, но задължително дросела.
Датчиците не оказват, чак такова голямо влияние на празния ход или при ускорение, огледай си вакуумите и клапанчета ако искаш.
Каква точно е грешката за нок сензора? До сега не съм чувал някой с поло да си сменя нок сензора или да му е правил проблеми.
Би трябвало да си с МАП сензор, не с МАФ, намира се на всмукателния колектор отляво.
Детонационният датчик, като засече детонации, компа променя аванса, нещо такова се случва.
Не мисля, че проблема ти е в нок сензора, изчисти си дросела, почисти си и МАП сензора, но със спрей за сензори, ако искаш, но задължително дросела.
Датчиците не оказват, чак такова голямо влияние на празния ход или при ускорение, огледай си вакуумите и клапанчета ако искаш.
Каква точно е грешката за нок сензора? До сега не съм чувал някой с поло да си сменя нок сензора или да му е правил проблеми.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Дросела съм го изчистил до блясък,МАП сензора и него съм чустил с спрей за карбуратори,проблема е там че като загрее колата и искам да потегля,примерно на светофар,трябва доста газ да и и подам за да не угасне,като и натисна педала на гаста до дупка се замисля дали да се изстреля,сеедно съм я стиснал за гушата и като отпусна леко педала тогава се засилва а на място работи като чадовник и като и подам пак рязко гас на място първо претреперва сеедно да угасне и тогава се изфорсиева но бавно,свещите сменени,бубина също съм сменил.
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Колега, мисля, че щом дава грешка за нок сензора и гасне, значи ти е разбазикана центровката, на дросела има един болт, отиди при някой, който разбира да ти настрои предварението.
Сега се сетих същия случай с един колега, при него правеше същите номера и му даваше грешка за нок сензора.
Ето и темата:
viewtopic.php?t=426529
Мисля, че твоя случай е същия, ако не се оправи смени нок сензора, завива се с динамометричен ключ, 20Nm, ако не се лъжа, но според мен пробвай решението на колегата по горе.
Сега се сетих същия случай с един колега, при него правеше същите номера и му даваше грешка за нок сензора.
Ето и темата:
viewtopic.php?t=426529
Мисля, че твоя случай е същия, ако не се оправи смени нок сензора, завива се с динамометричен ключ, 20Nm, ако не се лъжа, но според мен пробвай решението на колегата по горе.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Блаходаря колегаза съветите по не ми се занимава с разни майстори и и незнам такъв който да разбира от това,аз за това и оиша тук че тук всички са патили и знаят по добре,ако се размества този болт на дросела няма ли да вдигне разхода на гориво,иначе аз ще ае пробвам да го направя това,другото което е аз с загасването и паленето проблеми нямам само когато искам да изпреваря някой е много мудна сеедно няма въздух и като отпусна педала тогава се засилва,вярно че като въртя волана на място и съм пуснал фарове и парно оборотите падат до към 500 и като пусна волана се стабилизирват,като въртя делкото и съм го натоварил с консуматори тогава оборотите започват да играят.
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
А иначе грешката която ми показа е тази:00524-knock sensor 1(G61)
31-00- open or short to Ground
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
31-00- open or short to Ground
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Ти прочети ли цялата тема? Същата е грешката и на колегата. Нок сензора е свързан с предварението (аванса), ако не е в ред дава грешка, от това ти зависи вървенето на колата, ако искаш я прави, ако искаш я карай и така, щом не е много зле работата, както си решиш.
Предварението при теб се настройва ръчно, при мен е електронно, излиза, като градуси във VCDS.
Виж си и ангренажния ремък дали е на белези.
Предварението при теб се настройва ръчно, при мен е електронно, излиза, като градуси във VCDS.
Виж си и ангренажния ремък дали е на белези.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 мар 2017 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Прочетох го колега но нали казвам че като се опитвам да напрявя някаква центровка от делкото и започват да играят оборотите доста,белезите са на място,аз съм сменял ремъка и гледах няколко пъти дали си ще си съвпаднат белезите,горе на разпределителният вал има една точка която я докарах на едно издадено пишляче на пласмасовата кутия на ремъка и доло на коляновият вал гледах шайбата с една резка която гледах да съвпадне към нулата а не към буквата F,днес открих и друго,клапана за вторичен въздух който е на канистара не работи а от него излиза маркуче което води до дросела,възможно ли е този клапан да прави магариите с клатенето на обороти.
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят T1 Plus с помощта на Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo Classic AEX 1,4 - Кнук Сензор
Да! Затапи го за проба, но няма да ти даде грешка за нок сензора, според мен, ама знае ли човек, твоята кола е по стара от моята, но при мен вследствие на паразитен въздух не ми е излизала грешка за нок сензора.
Много "майстори" правят така, като смуче въздух, вместо да намерят откъде дърпа, те започват да базикат болта и така "оправят" проблема, при мен няма болтове, защото съм с електронна газ и само вдигат рамене, защото няма, какво да базикат.
Много "майстори" правят така, като смуче въздух, вместо да намерят откъде дърпа, те започват да базикат болта и така "оправят" проблема, при мен няма болтове, защото съм с електронна газ и само вдигат рамене, защото няма, какво да базикат.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта