Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Private Jet Traveller MK2 1990

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14418
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Съб 03 фев 2018 19:51


Добре, че не се хвана на бас, щеше да ме черпиш :Mr Green Fun

http://www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/357121207B




Explode12
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот Explode12 » Съб 03 фев 2018 20:00


Като се преминава на 2 перки се ползват части от пасат. Радиатор, дифузьор и вентилаторите. Става(ли) без преправяне.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14418
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Съб 03 фев 2018 20:02


Да, но е добре да си с голфовия радиатор. Разликата е, че тънкото маркучле има щуцер на радиатора, а при Пасат тънкото маркучле за казанчето идва от средата на дебелия маркуч към фланеца. Иначе другото си е 1:1. При мен паснаха нещата без да преправям. В смисъл, че пасатовия S-образен маркуч от радиатора към фланеца с датчиците има отклонение, което отива към казанчето за антифриз.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 315
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf2
Двигател: MH-1988
Местоположение: В село Велино

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот caro » Съб 03 фев 2018 20:15


Затова е по добре с Пасатов ,че това маркуче много пречи като се бачка около мотора ,но трябва да се смени и пластмасовия фланец на главата с такъв от Пасат.За черпалото немаш проблеми и без да губя пак ша черпя :beer :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boboe и 3 госта