Здравейте, колата (голф 4 1.6 16v 2000) ми показва грешка Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2 след сканиране с вагком. Колата е с газово. С премахнат катализатор съм понеже се раздроби и започна да бръмчи. Направих си лог файл(от скоро имам кабела и не съм още много на ясно кой от двата вида лог файл е по-използваем).
Sunday,16,July,2017,16:47:57:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 BB
Component and/or Version: MARELLI 4LV 3408
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 31414
VCID: 53A599C7A1009386791-4A9C
2 Faults Found:
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2
P1152 - 35-00 - System too Lean
16785 - EGR System
P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
Readiness: 0010 0001
Thursday,27,July,2017,20:16:08:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
20:16:00 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
20:16:00 Group 033
-1.0 % Lambda
0.448 V Voltage
20:16:00 Group 002
778 /min RPM
16.9 % Load
2.0 ms Time Corr.
275.4 mbar Absolute Pres.
Thursday,27,July,2017,20:17:30:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
20:17:27 Group 033
2.0 % Lambda
0.472 V Voltage
20:17:27 Group 002
753 /min RPM
16.3 % Load
2.0 ms Time Corr.
270.0 mbar Absolute Pres.
Thursday,27,July,2017,20:18:01:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
20:18:00 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
20:18:00 Group 033
1.0 % Lambda
0.468 V Voltage
20:18:00 Group 002
1707 /min RPM
16.4 % Load
2.0 ms Time Corr.
259.0 mbar Absolute Pres.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
20:18:07 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
20:18:07 Group 033
-3.0 % Lambda
0.454 V Voltage
20:18:07 Group 002
2754 /min RPM
14.5 % Load
3.0 ms Time Corr.
241.9 mbar Absolute Pres.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
20:18:16 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
20:18:16 Group 033
-6.0 % Lambda
0.448 V Voltage
20:18:16 Group 002
744 /min RPM
16.1 % Load
2.0 ms Time Corr.
270.0 mbar Absolute Pres.
Thursday,27,July,2017,22:12:17:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
22:12:15 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
22:12:15 Group 033
-3.0 % Lambda
0.458 V Voltage
22:12:15 Group 002
678 /min RPM
15.5 % Load
2.0 ms Time Corr.
272.2 mbar Absolute Pres.
Thursday,27,July,2017,22:14:35:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
22:14:33 Group 032
-17.0 % Lambda
0.0 % Lambda
22:14:33 Group 033
-3.0 % Lambda
0.454 V Voltage
22:14:33 Group 002
2489 /min RPM
13.9 % Load
2.0 ms Time Corr.
235.2 mbar Absolute Pres.
Thursday,27,July,2017,22:19:56:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Address 01: Engine (036 906 034 BB)
22:19:55 Group 046
2378 /min RPM
284.0°C Temperature
0.0 % Lambda
Test OFF
22:19:55 Group 033
11.0 % Lambda
0.472 V Voltage
22:19:55 Group 002
2277 /min RPM
15.6 % Load
2.0 ms Time Corr.
251.0 mbar Absolute Pres.
Не съм много на ясно със самите стойности и се позачетох в една от статиите на ross-tech за fuel trim по-точно.
До колкото разбрах в 032 ми е long term fuel trim и първата стойност е на свободен ход ,а втората когато двигателя е натоварен или високи обороти. При мен тази стойност е -17 като не се мени... като до колкото разбах границите са от -10 до +10 за нормална работа и стойност извън границите подсказва за нарушение на вакуума. Втората стойност ми е 0 и не се мени което май не е нормално? Или пък е нормално да си стои така без значение оборотите. До колкото разбрах подсказва за проблеми с маф сензора ,а моята е с мап и предполагам в случая за него. Другото което забелязах от няколко изгледани клипчета е ,че в 033 напрежението е около 1 ,а при мен стои на около 0,4 въпреки ,че не знам точно колко трябва да е за моята ламбда сонада, но предполагам около 1. Знам за грешката от егр, но не знам допринася ли за другата грешка? Затапил съм го докато купя нов. Ако може някой по-наясно да се изкаже.
Long/Short Term Fuel Trim проблем
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 13 фев 2013 11:00
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1991
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Long/Short Term Fuel Trim проблем
Kолега реши ли проблема
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Long/Short Term Fuel Trim проблем
Я твоят какъв е?
Не се ангажирам на 100%,но смятам че първата ламбда сонда е заминала по данните публикувани от колегата. Да, темата е старичка.
До -25/+25 се смята,че няма проблем по трим времето.
Не се ангажирам на 100%,но смятам че първата ламбда сонда е заминала по данните публикувани от колегата. Да, темата е старичка.
До -25/+25 се смята,че няма проблем по трим времето.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта