.:компресия:.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

.:компресия:.

Мнениеот L&R » Вто 24 яну 2006 16:27


Да направим една тема :roll: с данни за комперсията на ДВГ на VW за да се ориентираме по-бързо при покупка на нов автомобил или при нужда от ремонт на стария.

Дизеловите агрегати на Голф3:

Компресия в bar измерена при Т на маслото 30грд.

1Y,AAZ/D,TD/
на нов 34 долна граница 26

AEY,1Z,AHU,AFN/SDI,TDI/
на нов 25-31 долна граница 19

Замерване с VAG tool 1381 и 1323 ;)
Разлика м/у цилиндрите маx 5bar(вижда ми се много , но така пише) и
то ако е в по-горните граници.

Последна промяна от L&R на Чет 27 апр 2006 16:35, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 24 яну 2006 17:10


1,05 литра GN
1,3 литра НК
Компресия:
Нов двигател 8-10 бара
Минимална стойност 7,0 бара
Максимално допустима разлика между два цилиндъра... 3,0 бара

Последна промяна от SnowMaster на Вто 24 яну 2006 17:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 24 яну 2006 17:20


1,6 литра:
Без катализатор , EZ
С катализатор RF
1,8 литра:8 клапана
С впръскване [Jetronic) EV
с Карбуратор GU
GTi - след 1987 года:
Без катализатор РВ, GU
с катализатор RH, HP. PF
Компресия
1 ,6 литра:
Нов двигател 9-12 бара
Минимална 7,5 бара
Максимална разлика
между два цилиндъра 3,0 бар
1,8 литра:8 клапана
Нов двигател .,10-13бара
Минимална 7,5 бара
Максимална разлика
между два цилиндъра 3,0 бара


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 24 яну 2006 17:51


VW POLO 90-94 Repair handbook написа:VW Polo MK3 - 1990 - 1994
Двигатели с код:
AAU, AAV, 3F:
Нов: 10-15 bar
Минимум: 7bar
Макс. разлика: 3bar
ред запалване: 1-3-4-2 /1ви цилиндър от към анг. ремък/


Двигател с код PY
Нов: 8 - 12 bar
Минимум: 6 bar
Макс. разлика: 3bar
ред запалване: 1-3-4-2 /1ви цилиндър от към анг. ремък/


AAU - 1043cc, моноинжекция катализатор
AAV - 1272 cc, моноинжекция катализатор
3F - 1272 cc, многоточкова инжекция, катализатор
PY - 1272 cc, многоточкова инжекция, катализатор, турбо

На автомобил с незнайно колко километри..
всички цилиндри са между 14~14.5 bar.


По принцип за тази работа има AutoData.. ама.... щом сте рекли


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пон 08 май 2006 0:51


колеги моля за съвет...
свалих си руското пдф-че за двигателя... аеф 1.9 дизел... степен на сгъстяване 22.5 :1 при положение че 1Y е с същите данни и е 26 минимална компресия за ползван двигател???

или степен на сгъстяване не значи компресия??? това по малко от тди-то...


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Sunny » Пон 08 май 2006 8:26


rudolf написа:степен на сгъстяване не значи компресия???
:да:

Каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване
ЦЪК
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот rudolf » Пон 08 май 2006 17:04


,,имах такива смътни спомени,,,значи да си търся някъде другаде компреса ми колко е?...тамън бях придобих самочувствие на безтурбино -ТДИ :D
mod edit: vaskoto1



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v и 33 госта