Странно виене Пасат Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rumboni
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Странно виене Пасат Б5

Мнениеот rumboni » Вто 12 фев 2008 20:35


Появи ми се странно виене при положение,че са сменени всички ролки,ремъци.Имам съмнение за водна помпа ама виенето започва като позагрее малко.Какво друго може да е?
Пасат Б5




Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 12 фев 2008 20:39


Хидравликата, но тя май ще вие като запалиш и после може да утихне ако има малко масло...


Потребителски аватар
rumboni
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот rumboni » Вто 12 фев 2008 20:59


и още по-странно е ,че като я исфорсирам виенето намаля
на ниски обороти вие повече.
???


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: ре

Мнениеот Dan4ote » Вто 12 фев 2008 23:53


rumboni написа:и още по-странно е ,че като я исфорсирам виенето намаля
на ниски обороти вие повече.
???

Я виж за всеки случай дали имаш хидравлична течност.


Потребителски аватар
rumboni
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

re

Мнениеот rumboni » Сря 13 фев 2008 0:00


как мога да проверя сам,че нещо не съм в час,че ако немога да се справя да я карам на JP-to


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: re

Мнениеот Dan4ote » Сря 13 фев 2008 0:12


rumboni написа:как мога да проверя сам,че нещо не съм в час,че ако немога да се справя да я карам на JP-to

Изображение
Където е върха на червената стрелка има едно казанче с една врътка. Отвърташ врътката и на нея има една пъчка, която мери нивото на хидравличното масло. Виж дали е между двете граници.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Сря 13 фев 2008 0:30


Всъщност разположението на 1.9 тди май не е такова...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 9:08


Dan4ote написа:Всъщност разположението на 1.9 тди май не е такова...

На основните неща (освен по двигателя) е такова разположението.
Нивото на хидравличната течност се мери при топъл и работещ двигател - иначе е малко по-ниско.


Потребителски аватар
rumboni
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

re

Мнениеот rumboni » Сря 13 фев 2008 12:56


днес смених течността ама без да я точа цялата просто с една спринцовка я изтеглих (300мл.) да се изпразни казанчето.
Долях нова (Dextron III )и пак вие.Виенето е 100% от помпата.Установих,че като задържа на 2500 оборота и въртя волана и тогава се поусилва.
Колко мл. е цялата течност дали не е от това че не съм я сменил цялата?
Мерси на отзовалите се.

Последна промяна от rumboni на Сря 13 фев 2008 15:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 13:25


Старата течност с какъв цвят и прозрачност беше ?
Ако четеш руски, ТУК има описание на процедурата "смяна и промиване на хидравличната течност". Пише, че 1-2 литра стигат за промиването.
Малък "edit" на предишното ми мнение - за проверката на нивото. Ето как пише че се прави :
Уровень жидкости в усилителе рулевого управления можно проверять в холодном состоянии или нагретом при эксплуатации (» 50° С). Предписывается проверять уровень жидкости в усилителе рулевого управления в холодном состоянии.
На автомобиле, который не эксплуатировался, при выключенном двигателе установите передние колеса для движения прямо вперед.
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
1. Отвинтите крышку с бачка усилителя рулевого управления.
2. Чистой ветошью протрите щуп, находящийся в нижней части крышки.
3. Навинтите и снова отвинтите крышку.
4. Проверьте уровень жидкости, который должен быть около метки MIN. Допустимое отклонение уровня жидкости на щупе от метки MIN ± 2 мм.
При необходимости долейте свежую жидкость.
Не допускайте состояния, при котором бачок усилителя рулевого управления будет пустой.
5. Завинтите крышку на бачок усилителя рулевого управления.
6. Совершите контрольную поездку, при которой жидкость усилителя рулевого управления прогреется до температуры примерно 50° С. Проверьте уровень жидкости, который должен находиться между метками MIN и MAX.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Сря 13 фев 2008 14:04


Ако имаш проблем с руския, обаждай, ще помагам.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 14:40


vetmed написа:Ако имаш проблем с руския, обаждай, ще помагам.

Ако е отправено към мен - не, нямам проблеми с руския, а нямам време да превеждам написаното.


Потребителски аватар
rumboni
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

re

Мнениеот rumboni » Сря 13 фев 2008 15:29


хаха с руския нямам проблем, имам ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ
Течността беше черна и много рядка,исмуках 300мл. и долях толкова.
Проблема си остана и установих,че като я загася за 5 мин. после запяла и спира 7-8 мин после пак започва да вие.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 15 фев 2008 9:41


Ето описание на процедурата по смяна и промиване на системата (писано е за Пасат Б5, но не виждам причина да има съществена разлика за други модели, че дори и марки). Моето участие е само за превода - не се ангажирам с това, че точно такъв е правилния начин и ред за действие.

Течността трябва да е G002 000.
В момента VAG слагат течност G004 000.
Течностите са взаимозаменяеми, опаковките са едни и същи !
Или, пълният аналог от Febi M6162

За пълната промивка на системата трябват от 1 до 2 литра течност !
Самият процес на промивката:
1. Вдига се предната част на колата (с крик или на подемник), като не бива да се забравят правилата за безопасна работа и осигуряване !
2. Отвива се капачката на резервоара за течност.
3. Сваля се гумения маркуч и се излива течността.
4. Въртят се (имитира се завой до упор (от край до край) в двете страни) на ръка колелата, докато не престане да тече течност.
5. Системата е най-добре да се промие с течност за хидравлика 2-3 пъти.
6. Закрепва се на мястото си гумения маркуч който сме свалили.
7. Налива се течност, въртят се колелата, течността ще намалява.
8. Когато спре да намалява, долива се до мин и се пали двигателя.
9. Хидравликата ще шуми (не се плашете, в този етап не е опасно) и в казанчето ще идва въздух.
10. За промивка се повтаря операцията 2-3 пъти.
11. Завива се капачката на резервоара и може да се кара.

Точки 4 и 7 се правят при неработещ двигател !


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 15 фев 2008 11:04


Я да попитам в тази тема и аз нещо. Колата ми е Голф 3 и хидравликата е доста твърда. Течност има и е доста рядка. Колата е от Италия, едва ли течността е сменяна някога. Имате ли идея, ако сменя течността дали хидравликата ще "поомекне"?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта