Изтичане на антифриз
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Изтичане на антифриз
От известно време почна да спада нивото на антифриза. Гледах под колата и забелязах че капе някаде от лявата страна обаче не мога да видя каде точно. Когато колата се кара редовно няма проблем, обаче сега не беше палена около 15 дена и казанчето за антифриза беше почти празно.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Трябва да видиш точно от къде капе. Отпред отляво - това като си застанал срещу колата ли? Може да е съединението м/у водна помпа и кожуха на термостата, там има едно уплътнение, дето старее...Или просто маркуч някой се е разхлабил...
Това е по-добрия вариант - да има теч. В смисъл, че поне си сигурен къде отива антифриза. А грее ли много?
Това е по-добрия вариант - да има теч. В смисъл, че поне си сигурен къде отива антифриза. А грее ли много?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
А като включиш парното духа ли достатъчно топло? Да нямаш теч от там?
Преди време и аз така - абе кво става, губя антифриз, пък не знам (и не виждам) от къде? И не се сещам да включа парното - не беше студено. Отивам на сервиз, но не веднага, загубата не беше голяма, и се оказа, че ми е спукано радиаторчето на парното. Обясниха ми, че ако е леко пукнато, вода се губи само при висока температура и налягане. При тебе може да е само някой маркуч към парното. А това радиаторче май е слабо място на VW...
Преди време и аз така - абе кво става, губя антифриз, пък не знам (и не виждам) от къде? И не се сещам да включа парното - не беше студено. Отивам на сервиз, но не веднага, загубата не беше голяма, и се оказа, че ми е спукано радиаторчето на парното. Обясниха ми, че ако е леко пукнато, вода се губи само при висока температура и налягане. При тебе може да е само някой маркуч към парното. А това радиаторче май е слабо място на VW...
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Те пластмасовите накрайници са няколко, на водната помпа, от блока към парното, от блока към радиатора...
Сетих се още нещо - дано ти е от полза: при такъв спукан накрайник при мене се получи следното - карам си колата, знам че губя течност и след като се прибирам, отварям капака и гледам за течове. Такива не виждам и - шапка на тояга! На другата сутрин отивам до колата, навеждам се да погледна (за всеки случай) и хоп - теч, от единият накрайник. Явно докато блока е горещ а теча малък, се изпарява много бързо. А като изстине - протича!
Писал си, че не си я карал 2 седмици и нивото е било спаднало. А локвичка видя ли? Да не би проблема да е от преди престоя?
Сетих се още нещо - дано ти е от полза: при такъв спукан накрайник при мене се получи следното - карам си колата, знам че губя течност и след като се прибирам, отварям капака и гледам за течове. Такива не виждам и - шапка на тояга! На другата сутрин отивам до колата, навеждам се да погледна (за всеки случай) и хоп - теч, от единият накрайник. Явно докато блока е горещ а теча малък, се изпарява много бързо. А като изстине - протича!
Писал си, че не си я карал 2 седмици и нивото е било спаднало. А локвичка видя ли? Да не би проблема да е от преди престоя?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Имаше локвичка. Аз знам че проблема е от преди това обаче не се е случвало колата да стои толкова време. Когато забелязах че се губи вода долях минах около 1500 км за 3-4 дни и нямаше загуба. След това колата както писах не я бях карал около 15 дни и казанчето за водата почти беше празно а локвичката доста голяма. Огледах за течове още преди да запаля двигателя обаче нищо не видях. Сега утре трябва да погледна отдолу дали не се вижда нещо
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Значи е почти сигурно, че е от някой накрайник! Защото като си минал 1500 км за малко време, т.е. - извънградско, колата не е вдигала температура и налягане на антифриза достатъчни, за да се отвори евентуалната мини пукнатина и да губиш флуид. Пластмасовите накрайници, междувпрочем, имат едни шибани уплътнения, които също се пукат (понякога просто от старост). И течовете се виждат трудно...
А колата никога не е прегрявана, нали?
А колата никога не е прегрявана, нали?
- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз имам такъв проблем.Изтича антифриза ,не е много но не мога да разбера от къде.И не мога да преценя дали когато е в покой или когато я карам.Не и навъртам много километри поради финансови причини.Вадя я само кагато ми трябва или за дълги преходи.Кажете ми до колко и е ли нормално да спада нивото на антифриза.Ако е нормално да спада с колко и на какъв период.Нов съм и искам да знам.Моля помогнете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 34 госта