Наученото и придобитият опит през годините, ни даде мотивация да специализираме в определени услуги които твърдим, че са едни от най-качествените на пазара на автоуслуги в България. В нашия сервиз никога няма да чуете „Ние правим всичко по всички коли“, или „Щом е на 4 гуми и има мотор ще можем да го оправим“. Затова решихме да направим сервиза специализиран в конкретни сравнително малко на брой услуги, качеството на които държим да е едно от най-добрите. Идеята ни е вграждайки оригинални и/или изпитани марки алтернативни части и следвайки процедурите за ремонт на VOLKSWAGEN AG да подсигурим вашето спокойствие за дадения експлоатационен период от прозиводителя, като разбира се дадем гаранция за извършеното. Поради тази причина сервизът избягва работата с части на клиента или такива с неизяснен произход и качество. Винаги сме се стремяли извършвайки даден ремонт или манипулация да не се налага да се повтаря, освен разбира се след изминаване на определените за това километри. Стремим се да забелязваме евентуални проблеми докато са още малки и се опитваме да не позволяваме да станат сериозни. В същото време се стараем да не сме от типа сервизи които сменят наред без да мислят докато се реши даден проблем. За съжаление границата е доста тънка и не винаги може да се вземе най-правилното решение, но изхождайки от опита и човечността си обикновенно ни се получават нещата. Най-често печелим клиентите си със старателно извършени ремонти, вложени оригинални или най-добрите алтернативни части, което да отговаря на определението дадено от хората които ни се доверяват, че сме „коректен сервиз“.
Давам елементарен пример за това колко е важно да се обръща внимание на детайлите при извършване на даден рутинен ремонт: При смяната на маховик на автомобил оборудван с DSG трансмисия се обръща по-сериозно внимание на зъбите на оста на съединителя. Ако са износени е добре да се смени и той, защото иначе заради получената хлабина новият маховик ще се изхаби сравнително бързо.
Считано от 01.01.2020 г. Сервизът ще се опита да въведе нов за него начин на работа, а по-точно: Въвеждаме 2 типа услуги – основни и допълнителни. Основните услуги ще се извършват по график чрез резервация по телефон или чрез сайт /предстои изграждането и пускането му в експлоатация/. Когато имаме свободно работно място и време в графика ще записваме и часове за допълнителните услуги предлагани от нас. Също така ще се опитаме да създадем едно работно място за така наречените „бързи ремонти“, чрез което да можем да реагираме за съответния ден или максимум за ден напред.
Основни услуги предлагани от VAG Сервиз Герман:
Първоначално и периодично обслужване на автомобили от VOLKSWAGEN AG /бензинови и дизелови/ – тук предлагаме пълно първоначално обслужване на новозакупени автомобили, както и периодично такова.
Смяна на съединител с маховик на ръчни трансмисии на автомобили от VOLKSWAGEN AG .
Смяна на маховик на DSG 6 и 7 степенни кутии.
Смяна на съединители на DSG 6 и 7 степенни кутии.
VCDS "диагностика" на дизелови автомобили от ВАГ групата.
Допълнителни услуги които сервизът предлага:
1. Охладителна система.
2. Ходова част и окачване - смяна амортисъори, лагери, маншони, карета, шарнири, втулки и носачи, тампони макферсон, накрайници, пружини и др.
3. Спирачна система - смяна накладки, спирачни дискове, спирачни помпи, жила ръчна спирачка, датчици за АБС.
4. Климатична система – зареждане и диагностика на климатични системи работещи с R134 и R1234YF
Телефон за връзка 0878 514122 Ники
1) Пълното първоначалното обслужване включва следните дейности /като някой могат и да не присъстват в зависимост от желанието на клиента/ – смяна ангренажно задвижване, водна помпа, пистов ремък с прилежащите му ролки и обтегачи, смяна масло и филтри, машинна смяна на спирачна течност, бърз оглед на окачване, спирачна система, трансмисия и описване на моментното състояние и препоръки за предстоящи ремонти.
2) Периодично обслужване – извършва се на 10 000 км. или 15 000 км. – смяна на масло и филтри със зануляване на сервизен интервал.
3) При смяната на съединители на 6 и 7 степенните DSG кутии се използват ремонтните решения на Schaeffler group, както и специалните инструменти препоръчани от тях.
За повечето ремонти извършвани в сервиза имаме практика да даваме гаранция за период от 6 месеца до 2 години. Обикновено 6 месеца е гаранцията за ремонтирани определени детайли в които се влагат нови части /на мястото на изхабените или неработещи стари/, като стартери, алтернатори, климатични компресори, ходравлични помпи, скоростни кутии. 2 години гаранция получават ангренажните комплекти, качествените или оригинални електронни модули – дросел клапи, модули за отключване/заключване на врати, ЕГР клапи, импулсни датчици и др.
Гаранционни условия при които работи сервизът:
Частите за ремонта да са подсигурени от сервиза .
Да са спазени условията на VOLKSWAGEN AG за подмяна на съвкупност от части. /Например: Смяна на прахозащитен комплект при смяна на амортисъори. Смяна на спирачни накладки при смяна на дискове. Смяна на водна помпа при смяна на ангренаж на автомобили в водна помпа задвижвана от ангренажен ремък. и др./
Гаранцията при смяна на ангренажен комплект важи при подмяна на ангренажен ремък, ролки /обтяжни и паразитни/, водна помпа и при положение, че не са констатирани течове на масло, гориво и други течности предразполагащи към дефектиране на даден детайл от ангренажното задвижване. При констатиране на теч, омасляване и др., се предлага възможно решение на клиента, като след съгласието му се предприемат мерки за отстранавянето на проблема. При отказ от клиента гаранция не се дава.
При дефектиране не по вина на ползвателя на част, детайл или комплект закупен и монтиран от сервиза, ремонта по отстраняването на дефекта или замяната на частта/детайла/комплекта е за сметка на сервиза.
При опит за измама или дефект произлязъл заради неспазване на условията за експлоатация или не спазване на гаранционните условия ремонта е за сметка на клиента.
Гаранцията не покрива последствия от нормално износване на частите, неправилна експлоатация или неправилна подръжка.
Гаранция за вложените авточасти от производителя, на които автосервиз “VAG Сервиз Герман” е официален представител, e в период до три години. Тази гарнация се разглежда при предоставяне на фактура с резервни части и труд на представителя, смяната на часта определена за дефектна или възстановяването и бива одобрено от производителя.
Работно време с клиенти от Понеделник до Петък от 10.00-18.00
Събота и Неделя почивни дни
Обаждания в извън работното ни време може да не бъдат приети.
Считано от 01.05.2017 сервиза вече НЕ предлага услугата за преглед на автомобил преди закупуване, така че по такъв случай няма никакъв смисъл да ни търсите вече. Ако някога има промяна ще бъде упоменато тук.
Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман
Последна промяна от °niksi° на Нед 11 юни 2023 8:28, променено общо 46 пъти.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
А я аз да попитам как стоят при вас двамата нещата с "пътна помощ" тъй да се каже? Васко беше споменал нещо по темата, ама ако утре примерно се потроша и звънна на единия от двамата имате ли възможност да долитате? ако е някъде извън София (наблизо де) бихте ли се дигнали и на каква цена? Щото кво да викам разни СБА или прочее мародери....
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nii написа:....
Значи на мене лично може да се разчита по всяко време стига да имам възможност - доколкото знам и Ваското е така но той да си каже.
Става дума, за следното закъсва някой, звъни, ако мога идвам и ако мога помагам - не го правя за пари защото е кофти в такава ситуация да се гледа изгодата и материалното. Имал съм случай да ходя до Монтана за помощ.
По-късно ще допиша още нещо че излизам.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта