Маркуч за топлия въздух

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Маркуч за топлия въздух

Мнениеот Даскала™ » Съб 04 мар 2006 19:08


Да ви питам,този маркуч дет излиза от двигателя и влиза в кутията на въздушния филтър за какво служи?На мен са ми блокирали клапата на кутията с винтче поне съм на газ,обаче бяха рЕгнали баш там маркуча на затворената клапа.Има един golfer,незнам дали го знаете ми рЕгна маркуча в една дупка под тази с клапата.Обаче в последно време почна да гасне колицата на газ.Чух че като карам на газ е добре да си влиза студен въздух,а не топъл през въздушния филтър.Дали да го махна напълно този маркуч?Но остава една дупка на двигателя която дали мога да я затапя?И друго нещо,когато си сложа ръката(запуша) дупката на филтъра оборотите се вдигат,а не трябвали да гасне?Та това са ми въпросите :wink:




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 04 мар 2006 19:18


за оборотите - нов филтър - маркуча си е добре така - повечко въздух няма да и навреди. Затапва се топлия защото той е разреден и по малко като количество. На газта не и е нужен топъл въздух.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 04 мар 2006 19:21


И също студеният въздух да не влиза "под налягане" в смисъл директно да забира въздух тръбата .


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 04 мар 2006 19:31


Италианците го бяха рЪгнали в затворената кУапа,демек си е дърпало студен въздух от тази под нея.Обаче ми казаха че там не му е мястото на тоя мРкуч и го завреа в незапушената дупка и Сичкия топъл въздух от двигателя влиза във въздушния филтър(ма за зимата май така е по добре) :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 05 мар 2006 13:54


Газта винаги си иска студен въздух.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 07 мар 2006 23:22


Последно да мУнем ли маркуча да смуче топъл въздух или да го махна да смуче студен :roll:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 08 мар 2006 21:07


:director :deal


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Маркуч за топлия въздух

Мнениеот golfer » Чет 09 мар 2006 17:03


Даскала написа:...Има един golfer,незнам дали го знаете..

знаеме го :D
обяснявам проблемацията:
При студен двигател клапана е затворен и във въздушният филтър влиза топъл въздух.
когато позагрее клапана отваря и започва да влиза студен въздух.
това е в случай,че всички вакуми,маркучи и клапан са работещи.

в твоя случай тръбата от към генерацията /демек за топлия въздух/ беше сложена в клапана там от където трябва да смуче студен.
газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.
термодинамика на флуиди ли е ? ти ще кажеш нали си Даскал :D
ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Маркуч за топлия въздух

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 мар 2006 18:42


golfer написа:ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?

А аз искам да знам дали да га мУнем или не :lol:
Гасне ми като спра рЕзко :shock


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 10 мар 2006 17:17


това с гасненето по инерция го реших като сложих на отвора на възд. филтър една обикновена хартиено-фолиева тръба за този тип меки връзки я и завих малко на ляво към фара, за да не влиза директно от въздушната струя във филтъра. оттогава вече не ми гасне.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пет 10 мар 2006 17:28


И аз имам същият проблем Даскауе и още не е решен,
не я юркам докато не загрее и немам проблемс :roll:


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Маркуч за топлия въздух

Мнениеот Kashon » Пет 21 апр 2006 10:38


golfer написа:
обяснявам проблемацията:
При студен двигател клапана е затворен и във въздушният филтър влиза топъл въздух.
когато позагрее клапана отваря и започва да влиза студен въздух.
това е в случай,че всички вакуми,маркучи и клапан са работещи.


газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.


kris11 написа:Газта винаги си иска студен въздух.


това може ли да е обяснение защо при мен сутрин като запаля на бензин си работи перфектно като мина на газ колата прекъсва като е на празен ход, чак след като позагрее и влезе в работен режим почва да работи нормално на газ? съответно и разхода ми е мноооого висок засега (18-21/100км)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Маркуч за топлия въздух

Мнениеот kris11 » Пет 21 апр 2006 20:21


kris11 написа:Газта винаги си иска студен въздух.


Това го пише в кигите за АГУ та. Има 2 издания, ако вече не е излязло ново 3 то. Не си го измислям аз.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маркуч за топлия въздух

Мнениеот Immortal » Съб 22 апр 2006 9:21


Даскала написа: Чух че като карам на газ е добре да си влиза студен въздух,а не топъл през въздушния филтър.

Може ли някой да обясни по-подробно студен или топъл въздух е нужен за по-добро изгаряне и работа на двигателя,респективно и по-добра мощност и икономичност.Еднакво ли е и при газ и при бензин?
kris11 написа: Това го пише в кигите за АГУ та.

Надявам се си запознат с проблема и все пак си прочел поне едно от изданията.Можеш ли да обясниш защо газта си иска студен въздух?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 22 апр 2006 15:40


При бензин трябва топъл въздух, но не горещ. При температури около нулата и малко над нея бензина започва да прави ледена копричка по дифузора на карбураторните, предполагам и за инжекциите е така, точно където е стеснението.
За газта съм чел , че от топлият въздух се влошава качеството на сместта / газ въздух/ и оттам загуба на мощност.
Сега не ми се роеи в книгата ама хайде :
"АГДвигатели "доц.ктн Т.Анчев и ктн Ангел Димитровна :
"цтр. 34 Загубата на мощност може да се компенсира ......по 1 от сл.начини:
-разделяне на пълнителният от изпускателнит колектор, както и изключване на подгряването на пълнителният тракт.
-охлаждане на сместта
-повишаване на степента на сгъстяване,"
.. "стр.99 Изюисквания при монтаж на газова апаратура
Най-напред трябва дасе започне с някои изменения по двигателя . С цел подобряване на напълването на цилиндрите с газо-въздушна смес е необходимо да се изолира подгряването на карбуратора, да се постави смукателната част на филтъра в положение на лятна експлоатация, а освен това филтърът да се разположитака, че въздухътда не навлиза под налягане. Ако това не се спази , възможно е нарушение на работата на ред.изпарителя особено при динамични режими на движение на автомобила."
Това е от по-старото изданние. Новото не мога да открия.
Хората са кандидати на техн. науки, в книгата има и формули ,който иска да чете .

Затова и на малолитражката на Даскала е била блокирана клапата на въздуха в режим студен въздух още от Италианските газаджии.
Също така , ако се поставя спортен конусен филтър на K&N в комплекта има маркуч , който се извежда напред за да смучи студен въздух.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта