1.9 ТДИ 105 коня впечатления от двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот arrougance » Съб 16 май 2009 13:00


Tomcat написа:не съм особенно впечатлен от ПД. семейната кола е Туран 2.0 ТДИ 140 кс. доста шумен мотор, трябва да внимаваш при всяко потегляне, в града караш - 1ва, 2ра, 3та и директно 6та. харчи си стабилно, градско подминава 8.
иначе дава уникално усещане за ускорение, лошото е че е само усещане, АБФа е доста по-бърз без да те кара да си мислиш че караш совалка. но най-много ме дразнят ръчните скорости, постоянно трябва да ги сменяш.


В града 6-та ?!?! Я кажи на кви километри вкарваш 6-та,че ми стана интересно.От 3-та на 6-та да сменяш звучи доста оптимистично,само не разбрах с каква цел го правиш.Не знам на теб как ти се струва шумна колата,ама аз съм със съвсем други впечатления.А това,че те дразнят ръчните скорости си е въпрос над който е трябвало да се замислиш преди да си вземеш чъчка...




Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28783
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот dobrin » Съб 16 май 2009 13:21


Не е това предмет на тази тема. Говорим за 1.9 TDI PD 105 к.с. Иначе аз на шеста превключвам на 70 км, стига да позволява обстановката. Което съвсем спокойно става на България, на Цариградско, на Околовръстното и така.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот Atanas14 » Съб 16 май 2009 13:39


arrougance написа:
Tomcat написа:не съм особенно впечатлен от ПД. семейната кола е Туран 2.0 ТДИ 140 кс. доста шумен мотор, трябва да внимаваш при всяко потегляне, в града караш - 1ва, 2ра, 3та и директно 6та. харчи си стабилно, градско подминава 8.
иначе дава уникално усещане за ускорение, лошото е че е само усещане, АБФа е доста по-бърз без да те кара да си мислиш че караш совалка. но най-много ме дразнят ръчните скорости, постоянно трябва да ги сменяш.


В града 6-та ?!?! Я кажи на кви километри вкарваш 6-та,че ми стана интересно.От 3-та на 6-та да сменяш звучи доста оптимистично,само не разбрах с каква цел го правиш.Не знам на теб как ти се струва шумна колата,ама аз съм със съвсем други впечатления.А това,че те дразнят ръчните скорости си е въпрос над който е трябвало да се замислиш преди да си вземеш чъчка...


6та е образно казано. наистина съжалявам че не взехме автомат, и да колата е шумна, много.
зимата пали като икарус или поне издава подобни звуци.


добрине, тези 2 двигателя си приличат доста, и на човека мисля че ше му е полезно да научи мнения от първа ръка


Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28783
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот dobrin » Съб 16 май 2009 14:11


Tomcat написа:добрине, тези 2 двигателя си приличат доста, и на човека мисля че ше му е полезно да научи мнения от първа ръка

Да, така е, имах предвид, че не е особено удачно сравнението на бензинов Голф 150 к.с. и дизелов Туран 140 к.с.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7285
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот hooligan_sk » Съб 16 май 2009 14:37


dobrin написа:
Tomcat написа:добрине, тези 2 двигателя си приличат доста, и на човека мисля че ше му е полезно да научи мнения от първа ръка

Да, така е, имах предвид, че не е особено удачно сравнението на бензинов Голф 150 к.с. и дизелов Туран 140 к.с.


Колегата излага една истина за моторите като цяло, а именно че турбо дизела подвежда и се усеща по-бърз отколкото е, заради големия въртящ момент :) А аз лично съм пробвал моя мотор AHF 110кс 235нм в Голф 4 срещу Фабия Тди 105кс 240нм от 80км/ч на 4та предавка с газ до долу, колите тръгват еднакво и към 95км/ч фабията започва бързо да изостава. Нз, това ми е впечатлението от мотора и още че лесно гасне ако не даваш повечко газ на старта :)


Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28783
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот dobrin » Съб 16 май 2009 14:49


Именно това е една от основните разлики между бензинов и дизелов двигател - дизеловият има на разположение целия си въртящ момент в сравнително ниски обороти, докато при бензина е обратното. Затова и при дизела първоначалното усещане е за повече вървене.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5602
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот morfei1 » Съб 16 май 2009 19:13


....то кола в ежедневни условия се кара с въртящ момент, не с конски сили (макар двето неща да вървят ръка за ръка), които реално достигате на 100% малко преди да ви изключи ограничителя... било то дизел или бензин :Mr Green Fun

Усещането за повече вървене, не е само усещане, а си е живата истина.

Аз съм на мнението, че 1.9 105к.с е по-добрият избор, макар да е по-муден. Не случайно преди време от Аутобилд, го нарекоха железния мотор на VW. От 2.0TDI само оплаквания съм чувал досега.... работата стана като мъртвородения 2.5 V6 TDI мотор на Ауди. Ако ще е 2.0TDI то определено ще е CR, а не PD.

Поради тази причина, ако реша да се меткам на Голф 5 след време, ще е с точно този мотор и задължително 6-скорости или DSG.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот maimo » Нед 17 май 2009 9:10


скоро имаше една тема в които се говореше 4е PD по-добър от CR :D колега как ще сравняваш кола която тежи 1700кг с кола която тежи 1100кг :roll:


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1057
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: Touran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот Ицку® » Нед 17 май 2009 10:01


Надявам се в най-скоро време да имам впечатления от този мотор с DSG ск.кутия, но на Туран. Иначе 2.0ТДИ с ръчни скорости, пак на Туран не осетих кога вдигнах 130.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот Atanas14 » Нед 17 май 2009 20:04


maimo написа:скоро имаше една тема в които се говореше 4е PD по-добър от CR :D колега как ще сравняваш кола която тежи 1700кг с кола която тежи 1100кг :roll:

ако иде реч за мен,

да мога да ги сравнявам, първо карам едната, после другата и ги сравнявам. не казвам че искам турана да върви като голфа, странното е че ти се струва че дизелака върви повече, но реално усещането лъже.
не казвам че ПД е лош двигател, но има своите минуси. надявам се новите да се по-добри


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот dude » Нед 17 май 2009 22:31


трябва да намеря някой да ме повози на такова ауди, да видя дали го има това досадно придърпване при тръгване, все пак това би трябвало да е по-леко дори от голфа мисля. А интересно е, ако се чипоса дали ще е по-поносимо положението с тръгването


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5602
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот morfei1 » Пон 18 май 2009 8:41


dude написа:трябва да намеря някой да ме повози на такова ауди, да видя дали го има това досадно придърпване при тръгване, все пак това би трябвало да е по-леко дори от голфа мисля. А интересно е, ако се чипоса дали ще е по-поносимо положението с тръгването


След чипосване почват да въртят гуми на първа втора и трета :Mr Green Fun


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот rosy » Пон 18 май 2009 8:53


Та да кажа и аз. Имам Голф 4 1.9 ТДИ помпа-дюза. Преди беше 101 коня, сега след чипа трябва да е 131.
Както и да, помпа дюзата си върви доволно. И се чува доволно mhihi Абе шумен си е като цяло. Което мен леко ме дразни.


Потребителски аватар
Night_elf
Рошаво мазало
Мнения: 3418
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
Автомобил: Vw Golf V
Двигател: 1.9 TDI BKC
Местоположение: София

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот Night_elf » Пет 22 май 2009 16:07


На този двигател на голф 5 1.9 ТеДИ 105 коня ,чип-а не е много за препоръчване.
Аз исках да слагам ,но в последствие разбрах ,че е доста проблемен.
Визора може да обясни по-подробно за какво иде реч.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5602
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Впечатления от 1.9 ТДИ 105 коня

Мнениеот morfei1 » Пет 22 май 2009 21:58


Няма да е от чипа - софтуера, а по-скоро от калпав тунер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 10 госта