кутията на филтъра има 2 отвора - един за студен и един за топъл въздух. + това от долната и страна има отвори за оттичане ако попадне вода там и дефакто няма как да я затвориш толкова плътно,че да угасне.
За вакуумите - в моното има два отвора за вкуум от задната страна - единия отива в делкото,като при някои модели минава през един ел. клапан,който пуска вакуума при определени условия.
Другия отива горе в капака на самото моно,където има един термоклапан с две тръбички - в едната влиза,а от другата излиза и отива в кутията на въздушния филтър в една клапа,която определя дали двигателя да смуче топъл илис туден въздух.
Щом колата работи само на газ,затапваш още при моното този,който отива нагоре към въпросното клапанче,за да не ти вкарва топъл въздух в двигателя,което е вредно при работа на газ.
Това са му вакуумите,ако няма климатроник или климатик.
А въздух може да дърпа от къде ли не,но установи първо дали имаш проблем и дали е с тези вакууми
