схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Stefaka
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот Stefaka » Пон 16 авг 2010 12:26


колеги имам нужда от схема за вакумните трабички на моноинжекциона
търсих в гоогле и форума но не открих нищо ще съм ви много благодарен ако някой
успее да ми помогне :(




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот zfa159 » Пон 16 авг 2010 13:21


Кажи какъв точно ти е двигателя понеже за различните моно-та са различни и ще ударим едно рамо.
:beer


Потребителски аватар
Stefaka
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот Stefaka » Вто 17 авг 2010 0:08


Много се извинявам колеги пасата ми е 1,8моно RP 89 год. Днес просто от бързината съм пропуснал. Понеже днес тръгнах да си сменям тампона на моното. Вакумните трабички който аз си ги извадих ги запомних и ги върнах по местата им. :?: Но останаха две свободни

Последна промяна от Stefaka на Пет 04 фев 2011 9:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stefaka
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот Stefaka » Пет 04 фев 2011 9:24


Схема все още не съм намерил. Искам да запитам и още нещо от къде е възмощно да смуче въздух освен през кутията на въздушния филтър. Понеже според мен когато запуша отвора на въздушния филтър с ръка трябва да започне да се дави и загасне от недостик на въздух. А при мен реакция няма нито се променят оборотите нито заглъхва. Това е при газ на бензин не работи колата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот zfa159 » Пет 04 фев 2011 9:36


кутията на филтъра има 2 отвора - един за студен и един за топъл въздух. + това от долната и страна има отвори за оттичане ако попадне вода там и дефакто няма как да я затвориш толкова плътно,че да угасне.
За вакуумите - в моното има два отвора за вкуум от задната страна - единия отива в делкото,като при някои модели минава през един ел. клапан,който пуска вакуума при определени условия.
Другия отива горе в капака на самото моно,където има един термоклапан с две тръбички - в едната влиза,а от другата излиза и отива в кутията на въздушния филтър в една клапа,която определя дали двигателя да смуче топъл илис туден въздух.
Щом колата работи само на газ,затапваш още при моното този,който отива нагоре към въпросното клапанче,за да не ти вкарва топъл въздух в двигателя,което е вредно при работа на газ.
Това са му вакуумите,ако няма климатроник или климатик.
А въздух може да дърпа от къде ли не,но установи първо дали имаш проблем и дали е с тези вакууми ;)
:beer


Потребителски аватар
Stefaka
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот Stefaka » Пет 04 фев 2011 9:50


:bowdown Стана ми напълно ясно. В събота и неделя ще оправя вакуумите :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 04 фев 2011 10:40


Изображение
Странно, за един приятел я търсех схемата преди 3-4 дни. Той ме питаше вакума от делкото къде отива :D


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот dj_tuhla » Пет 04 фев 2011 14:29


Въздух може да дърпа и от тръбата към сервото (на спирачките), като това трудно се хваща без да я свалиш.


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот Bobko81 » Пет 04 фев 2011 15:45


:да: :да: И аз съм със същият двигател RP и в големите студове забелязах,че този вакуум който регулира топлия и студения въздух през въздушния филтър май не работи сигурно от годините.Знам,че много е изписано по този въпрос,че когато колата се кара на газ е по добре да смуче само студен въздух но аз преди месец го нагласих да тегли само топъл от генерацията и искам да кажа,че в тези студове загрява значително по бързо и няма разлика в работата на двигателя.Малко да се позатопли и си го връщам както си беше.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: схема за вакумните трабички на моноинжекцион

Мнениеот zfa159 » Съб 05 фев 2011 9:11


Ъ,тази схема е доста интересна и съм виждал и такъв тип вакууми,но на моят стар Пасат (RP 90-та година) няма нито едно от тези клапанчета,които са горе на картинката и схемата беше опростен вариант - 1 вакуум в делкото и един през темп. клапан към клапата за топъл,студен въздух.Гледах тогава да не са ги свалили,но нямаше и кабели и нищо ,които да са излишни.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта