
заглавието mod edit: golfer
simon написа:Сваляш маската с емблемата само на щипки е първо отгоре освобождаваш.Фара е на 4 болта с 10 или 8 камък,развиваш ги и фара излиза само му откачаш тока отзад.Има метални скобички 4-6 махаш ги с отверка лекичко.Следва най-интересното стъклото е залепено за пластмасата на корпуса,започваш лекичко пак с макетно ножче да прерязваш лепилото/ако е студено не залепва обратно/ обикаляш го няколко пъти и вече само с дърпане сваляш стъклото,не заклинвай нищо между стъклото и пластмасата,че ще го дочупиш и по-трудно ще изчистиш малките парченца,а е хубаво да остане оригиналното лепило/после за всеки случай и силикон,че попропускат често водица фарчетата.Не е лошо да прегледаш вътре механизмите за регулиране и да избършеш рефлектора с памуче без течности обаче.Успех.Накрая металните скобички можеш малко да ги посвиеш /да държат стъклото като набиеш спирачки да не падне/
simon написа:4 отгоре има и две точно под фаровете.Трябва да изтеглиш маската напред след като откачиш горните щипки.Нов/стар фар/е 50 лева ама пък е истински,стъкло 20-25 лева ама пък не е истинско,при хубаво изчистване на рефлектора разлика има само от надписа на стъклото във външния вид на колата не си личи стъклото да е по-мътно или нещо такова.Силикона е много полезно нещо също като телта за москвичите/не искам да обидя никой/.Старите фарове на г3 пропускат вода.
simon написа:Там горе може ли да се кара със спукано стъкло на фара?По-стари на годинки от първите голф3 съм виждал доста поизпотени фарове.А пък за новите хелаа пък и ако смениш и мигачите и халогенчета нещо стопове?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта