Моето T4 Каравеле 2.5 TDI 1998г.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
DA@KA Я дай малко инфо че не мога да схвана за какво иде реч с тези чертички. И със какво ще се подобри работата на двигателя когато се раздели кутията на въздушния филтър, ако е това де.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
Не разделяме кутията колега,а правим още един отвор в нея.Идеята е повече входящ въздух.Ефекта е няам думи ,буса стана "влака стрела".Става въпрос за 2.5 ДИЗЕЛ колега при теб няма приложение.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
колеги,днес и аз направих допълнителен отвор във филтърната кутия,ефекта е видим.
бусчето тръгна по леко на 5-та скорост върви с 50 км.а като караш с 80 само галиш педала на газта.
Не случайно и германците го преработват,по новите модили са направени така в завода.
DA@KA мен
бусчето тръгна по леко на 5-та скорост върви с 50 км.а като караш с 80 само галиш педала на газта.
Не случайно и германците го преработват,по новите модили са направени така в завода.
DA@KA мен
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
Може да има ефект и при бензиновия, след 96-та е сменена кутията на въздушния филтър. Ако на VR6-цата е същата кутия, може да се пробва...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
pepi74 написа: ...тръгна по леко на 5-та скорост върви с 50 км.а като караш с 80 само галиш педала на газта...
на 5-та с 50км/ч недей кара. Износват се бързо зъбните колела. По-добре превключване на 5-та над 70км/ч минимум. По принцип на градско 5-та не е толкова необходима.
А ето сравнение между дизелова и зебинова скоростна кутия. AFK срещу CPV. Само диференциала е по-дълъг основно.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
Тази схема нищо не ми говори Ванка ,до сега знаеш това ми е третия бус и чак сега тръгнна нормално за мен.
Защо се износват зъбните колела повече ,каква е разликата?
Защо се износват зъбните колела повече ,каква е разликата?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
Чел съм някъде по руския форум, че при превключване на 50-60км/ч на 5-та, и последващо ускорение (особено под товар, или изкачване), механичното натоварване на зъбните колела е по-голямо. При превключване около 70-80 км/ч поемането на двигателя е по-леко, и износването не е чак толкова голямо, и смазването е по-добро. Освен това броя зъби по зъбните колела на 5-та е най-малък от всички останали предавки. Така го обясняват братушките, а и тук на форума четох нещо подобно.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
DA@KA написа:Проблема с чукането се оправя с едни 60 лева.Толкова струва остичката (№4) която предава движението от разпределителния вал до вакум помпата.
Вчера наи после смених оста срещу 67лв. и 30 минутна борба.Сега дразнещото чукане на гореш двигател го няма. А от днес след като изчетох темата във форума,си направих управление на темпомата(само за 4лв.)За моя изненада беше активиран и мина успешно теста Сега чакам поредното пътуване да го пробвам.
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
DA@KA написа:DA@KA написа:Проблема с чукането се оправя с едни 60 лева.Толкова струва остичката (№4) която предава движението от разпределителния вал до вакум помпата.
Вчера наи после смених оста срещу 67лв. и 30 минутна борба.Сега дразнещото чукане на гореш двигател го няма. А от днес след като изчетох темата във форума,си направих управление на темпомата(само за 4лв.)За моя изненада беше активиран и мина успешно теста Сега чакам поредното пътуване да го пробвам.
колега дано да се е оправил проблема ти но при мен не се получи,тази зимаята смених оста покарах малко на загрял мотор нищо не се чуваше но след ден два си прочука както преди и все още карам така но май ще трябвам да сменям помпа няма друга алтернатива обаче италянците ми искат едни 350 евра малко ми се струват множко,ще да я порачам от БГ
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
За сега няма грижи,все пак освен оста има и видимо износване на самата помпа но не е фатално според мен .Важно е гърбицата на разпределителен вал да е ок.В интерес на истината моята ос не чукаше толкова много,но се притесних от снимките на гърбицата и затова предприех този ремонт.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
А от днес след като изчетох темата във форума,си направих управление на темпомата(само за 4лв.)За моя изненада беше активиран и мина успешно теста Сега чакам поредното пътуване да го пробвам.[/quote]
Колеги ако имате такава опция ви съветвам да я активирате.Разхода не съм засичал още ,но екстричката си заслужава.
Колеги ако имате такава опция ви съветвам да я активирате.Разхода не съм засичал още ,но екстричката си заслужава.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
Ми такива като мене дето са със жило на гЪз-та ко да правим
Темпомата е хубава екстричка. Пожелавам ти мнооого дълък път че да му се нарадваш пълноценно.
Можеш да ми дойдеш на гости
Темпомата е хубава екстричка. Пожелавам ти мнооого дълък път че да му се нарадваш пълноценно.
Можеш да ми дойдеш на гости
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
евала ДА@КА и аз за то ва си мечтая отдавна ама незнам дали ще стане при мен като нямам борд комп.
или има някаква алтернатива инъче и аз съм с електронна газ
или има някаква алтернатива инъче и аз съм с електронна газ
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
galyaradeva написа:Ми такива като мене дето са със жило на гЪз-та ко да правим
Темпомата е хубава екстричка. Пожелавам ти мнооого дълък път че да му се нарадваш пълноценно.
Можеш да ми дойдеш на гости
И при теб има вариант. Но при колите с жило на газта е с вакуумчета. Или поне на Мк2 и Мк3 Голф/Джетта е така. Има някакви промени по педалите и има отделен комп. за темпомата. Разгледай в ЕТКА има схема. Просто е доста по-сложно от дизелаците с ел.газ, където имаш да смениш лоста и да свържеш 4 жици.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Каравеле 1998 2.5 TDI
xcentric написа:евала ДА@КА и аз за то ва си мечтая отдавна ама незнам дали ще стане при мен като нямам борд комп.
или има някаква алтернатива инъче и аз съм с електронна газ
щом си с електронна газ значи имаш комп.какъв е проблема.Намери буксата зад таблото с бушоните останалото е лесно ,както каза колегата stefan4o.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта