Stenly написа:Бате колко мъка щеше да си спестиш ако беше сложил един 1.4 16в двигател..... или нещо 1.6 наклонените напред мотори ... с малко разстъргани цилиндри ...
Определено,ама като се закрастих с 1.8 двигател та така и си остана,то и великото мислене за и против трая точно 10 минути и се продължи по план график
Иначе забавянето идва от нямане на време,това време не достига никога
Ако кажа че по коша има точно работа за два пълни дни,но доста често се работи по 3-4 часа в неделята и след това бягам да си гледам и другите задачи.Но за сметка на това не се отказвам и съм решил да докарам нещата до край и без да има компромиси с качеството.Ако трябва още ще се забавя но няма да притупвам нещата.Иначе след коша идва другата част от проекта която гласи горе долу ето това:
Освен боята,преди нея ще има доработки по купето.За сега смятам на тавана,по точно таван да няма
Две шибидаха от голф3 или от друга кола с същия размер,като единия,този който е отпред по възможност да се вдига на горе.Така колата е като панорамния прозорец при мерцедес,тъй като е по малка от голф3 то шибидаха приляга точно като панорамен прозорец,като оставям по средата гредата на покрива и съответно ламарината отпред(където са сениците,по средата(гредата) и отзад ще бъдат черни(да се слива с шибидаха)За отпред съм подготвил фарове от рено 11,за бронята се двоумя дали да не е от същото рено с пръскала.Вратите дръжките остават оригинала,вече е решено твърдо за тях,но затапвам дупките за ключовете.Багажник,запълване на номера и ключалката,като ключалката се мести зад една голяма емблема и ключалката ще е от друга кола(форд
)Лайсните ще видим за тях,или оригиналните или от старите аудита 100 с надпис на лайсната на предния калник вместо ауди,ГТИ.Пълен комплект от разпънки,както на ботушите отпред и отзад,така и на предните носачи.Подсилване на задните калници с буфери при страничен удар(дано да не стават такива работи)Коритото на резервната гума ще се режи и ще се напасва от друга кола цяло широко корито,имам нещо напредвид за там.Резервоара ще отлети и той и вместо него доста по малък + един допълнителен с нафта за нафтовата печка вебасто.Акумолатора и той отлита от мястото си и се приземява над скоростната кутия,на неговото място каца съд за течноста на чистачките,който е с точния размер за там.Спирачките,сменен е сервоапарата и спирачната помпа и са от пасат,за апаратите ще има ъпгрейд по нататък.Интериор,освен смяна на бушониерата ще има нови кори от поло 2ф но модифицирани от мен,колони за високи,средни и ниски на предните кори.Смяна на дръжката за отваряне на вратите с такава от форд сиера модел 80 години.Дръжките стоят много изродско
.Седалки имам едни от ауди,мисля че са дълбоко рекаро,мисля да добавя към тях малко глезотийки или казано пълен ел.пакет за тях от алфа.Ел. стъклата са ясни,те са от форд,таблото от поло 6н2 с някой модификации от мен.Задни седалки мисля да са моите старите предни + добавки готови от други коли.Като сборуваме всичко това ще е нужно и претапициране с хубава кожа.Мисля за по нататък да сложа обърнати джанти,така колата ще се отвори
За сега това се сещам,за всичкото това ще е нужно доста време и мноого пари
ПС-Ето снимки на кората,само където се колебая как да е дръжката,дали да им сменя местата лява-дясна.Нека всеки да си каже предпочитанието за разположението,аз ще слпжа двете снимки тука.
Вариант 1
Вариант 2