1.9 TDI от 1200 до 2000 оборота прекъсва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

1.9 TDI от 1200 до 2000 оборота прекъсва

Мнениеот kombito-tdi » Вто 19 сеп 2006 17:29


При ускорение от 1200 до 2000 оборота се получава прекъсване в работата на двигателя. Някои знае ли на какво може да се дължи този проблем. Двигателят е 1.9 TDI 1Z. Мисля че това се дължи на електрониката на помпата, но не съм сигурен. Може ли да се установи това при диагностика с VAG-COM. Ако може някои да ми даде повече информация за помпата(схеми). При проверка на куплунга на помпата с мултицет всичко е нормално. Веригите са в норми. Един приятел имаше същия проблем, но при него работеше лошо и на ниски обороти и му смениха електрониката на помпата.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 19 сеп 2006 23:10


а лесно ли пали?


kinjal
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kinjal » Вто 19 сеп 2006 23:18


Че що да не пали,това е често срещан проблем при този дизел.Причината може и да не е в ГНП-което същност е и по-добрият вариант.Нужна е диагностика но в движение и то точно когато прави проблема.Успех


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 сеп 2006 1:45


kinjal написа:Че що да не пали,това е често срещан проблем при този дизел.Причината може и да не е в ГНП-което същност е и по-добрият вариант.Нужна е диагностика но в движение и то точно когато прави проблема.Успех
за толкова тди ,които са ми минали през ръ4и4ките въобште не е 4ест проблем то4но в тоя диапазон на обороти а ако проблема е от електронния блок на помпата на вагкома ништо не излиза и по темата;лесно ли пали,пуши ли и какво и каква е работата на мотора -твърдо ли 4ука или е нормално,притрисва ли на бавни обороти от време на време?


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Сря 20 сеп 2006 21:17


Колега пиши ми л.с. и ще ти дам тела на един пич дето работи в Юнитрейд и бачка часпром в тех след 17 часа и ще ти оправи проблема а и ще ти вземе з пъти по-евтино!


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Чет 21 сеп 2006 9:07


айде и аз да се оплача,при мен се появи абсолютно съшият проблем,при 1800-2000 оборота прекъсва и тресе ск.лост,и на място претриса и аха-аха да се стабилизират и пак играят(малко трудно ще опиша работа на двг.)не в голям диапазон 920-950 тва на място,
но иначе е пушка пали от четвърт,върти гуми на 1 и 2 предавка като настъпя върви много яко на ръчкане,но не може да върви бавно,пенсионерски с 40-50,точно тогава почва да прекъсва,ако може някой да ме осветли по въпроса ще съм му много благодарен
п.п.мотора е 1z


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2702
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 21 сеп 2006 9:45


Проблема е в някой реостат по веригите.На педала на газта има един такъв и в ГНП-то има един такъв.Не мога да кажа дали VAG ще го хване.


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Чет 21 сеп 2006 11:23


Vasseto написа:Проблема е в някой реостат по веригите.На педала на газта има един такъв и в ГНП-то има един такъв.Не мога да кажа дали VAG ще го хване.
не го хваща :banghead: ,което много ме притеснява и изнервя,всъщност ако говориш за потенциометъра на газта хваща го и е изправен наред е,това ме навежда на мисълта за ГНП-то,ако е помпата колко може да ми струва и къде ще ме посъветвате да ида
..................................................
колеги говоря за Ауди Б4 94г1.9TDI,извинявам се ако съм подвел някой,но съветите и мненията ви ще ми бъдат от голяма полза :respect

Последна промяна от madfan на Пет 29 сеп 2006 22:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 21 сеп 2006 21:43


madfan написа:айде и аз да се оплача,при мен се появи абсолютно съшият проблем,при 1800-2000 оборота прекъсва и тресе ск.лост,и на място претриса и аха-аха да се стабилизират и пак играят(малко трудно ще опиша работа на двг.)не в голям диапазон 920-950 тва на място,
но иначе е пушка пали от четвърт,върти гуми на 1 и 2 предавка като настъпя върви много яко на ръчкане,но не може да върви бавно,пенсионерски с 40-50,точно тогава почва да прекъсва,ако може някой да ме осветли по въпроса ще съм му много благодарен
п.п.мотора е 1z
ами на мен ми се слу4вало няколко пъти да се срештам с подобни проблеми и винаги излизаше 4е ангренажната зъб4атка на коляновия вал се е поразбила и губи зацепването;така 4а провери си белезите успех


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Пет 22 сеп 2006 8:48


ами на мен ми се слу4вало няколко пъти да се срештам с подобни проблеми и винаги излизаше 4е ангренажната зъб4атка на коляновия вал се е поразбила и губи зацепването;така 4а провери си белезите успех

всичко съм поверил:първо имаше голямо предварение и го оправихме,коляновия вал е добре,дюзите на стенд,компресията,горивния филтър съм сменил,дебитомера е добре само възд.филтър не съм сменил,но все си мисля,че е електронния блок на помпата,та за него колко може да ми излезе и къде е най-добре да се оправи


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 сеп 2006 9:18


madfan написа:
ами на мен ми се слу4вало няколко пъти да се срештам с подобни проблеми и винаги излизаше 4е ангренажната зъб4атка на коляновия вал се е поразбила и губи зацепването;така 4а провери си белезите успех

всичко съм поверил:първо имаше голямо предварение и го оправихме,коляновия вал е добре,дюзите на стенд,компресията,горивния филтър съм сменил,дебитомера е добре само възд.филтър не съм сменил,но все си мисля,че е електронния блок на помпата,та за него колко може да ми излезе и къде е най-добре да се оправи
обърни се към РАБИТ ТДИ тои ште ти даде координати за МАИСТОРА в карлово


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

k

Мнениеот kombito-tdi » Съб 23 сеп 2006 19:28


Тоя шемет в Карлово кадето прави помпите сам скаран с него иначе прави прекъсването с един номер и взима 70 лв. а за смяна на целия ел. блок иска 200лв ако му оставиш стария.Ама аз много го мразя тоя немога да го гледам.Това прекъсване го оправя без да сваля даже и помпата човърка реостата той се сваля с 4 болта за него има резервни части найважна е пластината с променливото съпротивление.Смоята нямам провлеми пали и върви като пушка но всички ел. помпи почват да се обаждат след 250 000.Благодаря на всички. :twisted: :arrow:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 сеп 2006 21:58


Бате и аз докато бях в К-во си мислих че дере кожи за нищо.Ама сега сам в СФ и разбрах какъв маистор е и колко евтино оправя колите.Ако не успееш да си оправиш сам проблема те саветвам да си стоплеш отношенията с него щото в БОШ или УНИТРЕИД 70лв. ще е само да ти я погледнат,да не говорим че за електронния блок 300-400 лв.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Пет 29 сеп 2006 14:27


А да си си мил мотора скоро ??? Штото аз така с моито ТДИ АФН от ъкъл му измих двигателя и същите признаци. Почистих всички контакти на датчици които са открити и скрити , преспа така и си беше ок.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 30 сеп 2006 18:58


Schwepsi написа:А да си си мил мотора скоро ??? Штото аз така с моито ТДИ АФН от ъкъл му измих двигателя и същите признаци. Почистих всички контакти на датчици които са открити и скрити , преспа така и си беше ок.


Питай ме кога ще ида да ми пръскат с вода двигателя :( По добре собственоръчно да го размажа с чука :evil:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade, tyhrh и 55 госта