Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Колеги от Стара Загора кажете ми къде да отида на диагностика за да видят как стоят нещата с колата ми защото описания проблем с газовата уредба остава и много ме е яд.Имам газова уредба а карам на бензин пори тези цени просто е безумно.Между другото преди малко се връщам от майстор-газаджия гледа умува и нищо не измисли.Откачи ми буксите на рейката и ми каза да пробвам утре сутринта дали ще запаля лесно и пак ще отивам.според вас има ли връзка между газовата паленето на бензин?
Много се съмнявам,че е заминала ламбда сондата,но утре отивам на диагностика и всичко ще стане ясно.Само да ви кажа,че с 8 литра бензин минах 40 км,което си е егати разхода ,за кола 100 коня
Много се съмнявам,че е заминала ламбда сондата,но утре отивам на диагностика и всичко ще стане ясно.Само да ви кажа,че с 8 литра бензин минах 40 км,което си е егати разхода ,за кола 100 коня
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Първо направи грамотна диагностика на бензиновия комп. За да си сигурен, че проблема е в ламбдасондата. Понякога проблема за непаленето сутрин може да е и в датчика за температура на хантифриза/водата, но това зависи и от типа инжекцион....
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Колеги вчера ходих на диагностика и излезна ,че ламбда сондата не работи въобще.Сменихме я с чисто нова Бош универсална(130лв).Надявам се разхода да ми падне доста.Тъпото е,че проблема с трудното палене сутрин остава неразрешен след като колата е карана на газ.Незнам вече какво да я правя.
Майстора ми каза,че свещите били доста зацапани от много богатата смес досега и били доста черни и ми каза да покарам 100 км да се поизчистят и тогава може би ще се оправи паленето.Ако не ще трябва да ги сменя,при положение,че са сменени преди няма и 1000 км (Сложих BERU).
Я кажете според вас има ли връзка между трудното палене като е студена и свещите,които все пак са за бензин,а не за газ?
Ще трябва ли да ги сменя с такива пригодени за работа на газ?
Майстора ми каза,че свещите били доста зацапани от много богатата смес досега и били доста черни и ми каза да покарам 100 км да се поизчистят и тогава може би ще се оправи паленето.Ако не ще трябва да ги сменя,при положение,че са сменени преди няма и 1000 км (Сложих BERU).
Я кажете според вас има ли връзка между трудното палене като е студена и свещите,които все пак са за бензин,а не за газ?
Ще трябва ли да ги сменя с такива пригодени за работа на газ?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Моите и те са за "бензин" (по каталог на производителя) и нямам проблеми с палене. Насочи усилията си другаде, не в и модела на свещите
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Нищо им няма на свещите,майстора като е видял че са мръсни що не взе един парцал или една финна шкурка или ножче и да ги зачисти.Сваляш ги и взимаш един парцал с малко бензин или някакъв разредител или спрей за почистване на нещо и ги минаваш хубаво,ако има нагар повечко първоначално с ножче леко ги зачисти и това е.
Ако свещите са ти по каталог точно за твоя двигател не слагай други.По-добре няма да тръгне.Беру са много хубави,ако не са менте не може да ти правят ядове.Иначе ако са яко мръсни може да пали по-трудно.
Аз сега съм с беру и преди тях карах с бош ,които си бях купил лично от Холандия и бяха на над 50хиляди км и имаха още електрод и всичко,но бяха към края и реших да ги сменя и като сложих новите свещи точно на газ почна да пали като види ключа,докато със старите искаше да врътне поне 2секунди.Иначе вървеше и разход беше ок със старите,ама километрите си казват своето явно.
Ако свещите са ти по каталог точно за твоя двигател не слагай други.По-добре няма да тръгне.Беру са много хубави,ако не са менте не може да ти правят ядове.Иначе ако са яко мръсни може да пали по-трудно.
Аз сега съм с беру и преди тях карах с бош ,които си бях купил лично от Холандия и бяха на над 50хиляди км и имаха още електрод и всичко,но бяха към края и реших да ги сменя и като сложих новите свещи точно на газ почна да пали като види ключа,докато със старите искаше да врътне поне 2секунди.Иначе вървеше и разход беше ок със старите,ама километрите си казват своето явно.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Ще покарам стотина километра да се поизчистят малко да видим какво ще стане след това.Ако ли не старите бяха NGK и съм супер доволен от тях,най-много пак такива да си взема,не че Беру да лоши,но...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Доколкото знам имало и пясъкоструй за почистване на свещи. Освен това като ги сваля майстора, погледна ли разстоянията между електродите? Ако не е, и решиш да ги почистваш е по-добре да се погленат с луфтомер.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
@kingoftheroad колегата каза че свещите са му на 1000км,тоест нови ,но зацапани от богатата смес.
Иначе ако караш в града много няма да се почистят.Свали ги и ги почисти,сега е слънчево времето ,вземи си едно кафе и слез и ги почисти.Няма какво да купуваш нови беру са си много добри,просто ги почисти.Ако не се орпави проблема значи не е от свещите,а от нещо друго.
Иначе ако караш в града много няма да се почистят.Свали ги и ги почисти,сега е слънчево времето ,вземи си едно кафе и слез и ги почисти.Няма какво да купуваш нови беру са си много добри,просто ги почисти.Ако не се орпави проблема значи не е от свещите,а от нещо друго.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Колеги да ви кажа какво установих.Значи отивам да паля колата завъртам първия път(около 2-3 завъртания на стратера),връщам ключа,след това въртя пак ключа и веднага пали колата.Според вас какво значи това,не пали от първия път
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Може и клеморед да е, може и имобилайзер...
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали след каране на газ-Проблема си остава неразрешен
Според мен е случайно.Като въртиш първия път в цилиндрите влиза гориво,сгъстява се ,и после като врътнеш пак само се запалва вече и си готов.Дали е клеморед сигурно е възможно,но не вярвам.За да си сигурен хвани някой да те бутне сутрин ако запалиш веднага от бутане тогава е възможно,ако не значи няма общо.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Колеги след месеци ходене по мъките,проблема с паленето най-накрая се реши
След смяна на Ламбда сондата и някакво реле(незнам точно кое,забравих да питам майстора),колата се оправи.Вече пали студена без проблеми,минава си на газ почти неусетно и разхода ми падна почти наполовина,ако не и повече заради Ламбдата.
Благодаря на всички отзовали се по темата и изказали мнение по въпроса.
След смяна на Ламбда сондата и някакво реле(незнам точно кое,забравих да питам майстора),колата се оправи.Вече пали студена без проблеми,минава си на газ почти неусетно и разхода ми падна почти наполовина,ако не и повече заради Ламбдата.
Благодаря на всички отзовали се по темата и изказали мнение по въпроса.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
най сетне колега ,
тоя голф те попиля !
тоя голф те попиля !
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Като се започна от лятото,че досега.Какво ли не му смених,вече е като нов.
Важното е,че сега се оправи и си карам автомобила който ме кефи отново.
Важното е,че сега се оправи и си карам автомобила който ме кефи отново.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Трудно пали след каране на газ-Решено най-сетне
Колега пробвай нещо и от мен -по този начин:1.Като вкарваш колата в гаража ,премини на бензин и я угаси при работещ на бензин ДВГ!2.Прави това винаги ,когато я гасиш за по-дълго време...!Поздрави!
Колата ти няма да има никакви проблеми!
Колата ти няма да има никакви проблеми!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта