Не знам дали стои клингерита, ще проверя.
В събота имам намерение да започна полека с този ремонт.
Първо ще затворя винтилите на бутилката.
Ще оставя двигателя да работи докато изкара газта от тръбите.Най-вероятно за секунди ще свърши, двигателя забълбука и ще угасне.
Има ли опасност тогава да влезе въздух отнякъде и да направи поразия?
След това ще демонтирам бутилката със затворени винтили (иначе тя е почти празна).
После свалям ключа и оправям кабелите.
Трябва ли да откача минусовата клема на акумулатора докато махам ключа и свързвам кабелите?
После ще демонтирам изпарителя и ще махна плочката.
Ако няма уплътнение ще взема едно и тогава ще завивам с по-късите болтове.
Тръбичките под колата най-вероятно ще чакат за достъп до канал.
Добре ли съм разбрал дотук.
Искам да кажа, че когато човек се захване нещата почват да му се изясняват сами, но съм много благодарен за съветите, защото така ще се престраша да действам сам.
Мерси.
Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Няма опасност да влезе въздух. Пък и да влезе двигателя от въздух не се плаши, то редовно си влиза
Минусувата клема е хубаво да я откачиш за безопасност Тръбата и да стои отдолу не пречи.
Минусувата клема е хубаво да я откачиш за безопасност Тръбата и да стои отдолу не пречи.
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Чудесно, мисля че вече ми се оформи картинката.
Ще обиколя магазините за авточасти в града, но понеже вече питах на няколко места и не можаха да ми предложат нито маркучета, нито болтове ще потърся и някакъв онлайн шоп за фолксваген.
Сега като се замисля остана един неизяснен въпрос: какво да правя с кабелите от които ще разкача емулатора за грешки (на снимката долу в ляво), които са свързани с него посредством бялата клема - вижда се малко на снимката?
Мога ли да ги прекъсна някъде в началото им или трябва да ги свържа някъде?
Ще обиколя магазините за авточасти в града, но понеже вече питах на няколко места и не можаха да ми предложат нито маркучета, нито болтове ще потърся и някакъв онлайн шоп за фолксваген.
Сега като се замисля остана един неизяснен въпрос: какво да правя с кабелите от които ще разкача емулатора за грешки (на снимката долу в ляво), които са свързани с него посредством бялата клема - вижда се малко на снимката?
Мога ли да ги прекъсна някъде в началото им или трябва да ги свържа някъде?
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Колеги шофьори моля дайте ми отговор на следния въпрос:
Демонтирах ключето газ/бензин, жицата за бензин я прикачих към + полюс на таблото и колата запали.
Остана обаче един свободен кабел, който играе ролята на бубина и беше означен на ключето като спирала.
Той минава директно при двигателя и се увива, ако не се лъжа около един от четирите кабела на делкото.
Към минус ли да вържа другия му край, който е в купето или къде?
Благодаря.
Демонтирах ключето газ/бензин, жицата за бензин я прикачих към + полюс на таблото и колата запали.
Остана обаче един свободен кабел, който играе ролята на бубина и беше означен на ключето като спирала.
Той минава директно при двигателя и се увива, ако не се лъжа около един от четирите кабела на делкото.
Към минус ли да вържа другия му край, който е в купето или къде?
Благодаря.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Този кабел не ти е нужен и направо го махни - той е необходим на ключето газ/бензин и взима импулс от високоволтовия кабел на някоя от свещите или от бобината.
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Благодаря много за бързия отговор.
Значи кабела е добавен при монтажа на газовата уредба и ако тя се демнотира, вече не е необходим.Аз се опасявах да не би да има някаква връзка с динамото и като не е свързан да спре да ми зарежда акумулатора.
Сега вече ми е ясно.
Значи кабела е добавен при монтажа на газовата уредба и ако тя се демнотира, вече не е необходим.Аз се опасявах да не би да има някаква връзка с динамото и като не е свързан да спре да ми зарежда акумулатора.
Сега вече ми е ясно.
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Да не си вързал + на помпата с директен + тои минава през реле за време.Като дадеш на контакт помпата завъта за 5 сек и спира ослушаи се завърта чак когато запалиш.Болтове се взимат от железарията но не помня дължината им .Имаи предвид че за този клингерит или бакелит е дебел почти колкото плочката.Да не сложиш нещо тънко ще объркаш смесообразуването.
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Помпата не съм я пипал, тя не се изключваше, когато карах и на газ.
За клингерита, ми казаха, че в тоя модел двигател липсва.Слага се гарнитура, дали е така не знам.
За клингерита, ми казаха, че в тоя модел двигател липсва.Слага се гарнитура, дали е така не знам.
- ВелкоКарагеоргиев
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 08 ное 2017 21:00
- Автомобил: VW Polo 12V
- Двигател: AZQ 2003
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Как да сваля моята газова бутилка като на нивомера има кран само на изхода, а на входа няма?
Нивомерът е mimgas 84223.
Благодаря!
Нивомерът е mimgas 84223.
Благодаря!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Какви правила следвате при демонтаж на газова уредба
Затваряш изхода и демонтираш. На входа има обратен клапан в сондата.
Защо не изпразниш бутилката, преди да я свалиш?
Защо не изпразниш бутилката, преди да я свалиш?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта