Екстра
.
.
Вече и със анти-крило


Намерих си броня за Т3то малко ремонт и ще му променя визията 



Тази маса ми разказа играта поне 100 пъти я вадих слагах докато и пасна пантите.
След това голямото напасване на панели.Като ги демонтирах свалих всички щипки необходими за монтажа така ми стана по лесно да ги монтирам при мен.
Иначе леглото със добавката си пасна идеално

VW-то ми няма гнило и няма от каде да се намокри ватата.Като реших да сменям панелите ватата не беше вадена от 2години.Извадих я онзи ден при 5градуса и беше суха като барут.Така че,за момента сам доволен от нея.Може да поема влага но ако има течове.

PACH написа:Колкото и да е чудно, найстина ватата остава суха, проверено на няколко буса.Лично аз не съм фен на ватата, защото колкото и добре да прилягат панелите, от вибрациите частици от ватата винаги ще летят във въздуха.Не ми се дишат такива неща и затова предпочитам други изолации.
DA@KA написа:PACH написа:Колкото и да е чудно, найстина ватата остава суха, проверено на няколко буса.Лично аз не съм фен на ватата, защото колкото и добре да прилягат панелите, от вибрациите частици от ватата винаги ще летят във въздуха.Не ми се дишат такива неща и затова предпочитам други изолации.
И аз съм съгласен с Ванката за частиците от ватата,но напрактика Т4 Каравелката и Мултито са фабрично изолирани (натъпкани)с нея.Само плъзгащата врата е без изолация.

batchi написа: ....Другото решение е да се сложи ватата в тънки наилонови чували и тогава да се натъпче
в кухините...

,а ще ги тапицираш ли и тях?? А да попитам, от какво ти е люка??Marian Yachev написа:Страхотна е комбинацията с панелите,а ще ги тапицираш ли и тях?? А да попитам, от какво ти е люка??

Върни се в “VW Bus Club Bulgaria”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта