Днес по случай "черния петък" моите родители отидоха в магазин Техномаркет на Цариградско Шосе и купиха телевизор SAMSUNG LE-40D503 за 599 лева.
Аз си сменях дисковете и накладките и като приключих отидох при тях да видя новия телевизор, който още си беше в кашона както са го взели от магазина. Още с отварянето на кашона видях, че телевизорът НЕ Е НОВ, А Е ВТОРА УПОТРЕБА.
Познах го от пръв поглед, защото това е четвъртият ТВ Самсунг, който купувам. Нямаше фолиото около екрана, нямаше фолиото по стойката, пликчето с кабелите беше разкъсано, на гърба на ТВ имаше видими следи където се е допирала стойката за стена, буксите бяха прашлясали отвътре, имаше следи от употреба - наистина трудно забележими за неспециалист, но очевидни.Директно го качих в колата и отидохме обратно с майка ми в магазина на Цариградско шосе, където започна драмата. След разправии с няколко човека от склада си признаха, че е бил МОСТРА, но никой не беше казал това предварително на родителите ми, които са пенсионери по над 60 г. и много не знаят какво да гледат! В Техномаркет като видят някой, който много много не разбира, гледат да му набутат някоя залежала мостра! Предвид, че моделът е вече на над 2 години, то напълно възможно е точно този телевизор да е стоял постоянно включен в продължение на над 2 години, а ТЕХНОМАРКЕТ Цариградско шосе го продават като нов, БЕЗ ДА УВЕДОМЯТ КЛИЕНТА - АКО МИНЕ НОМЕРА!
Стигнахме до заключението, че телевизорът не може да бъде сменен с нов такъв, защото нямат такива и ще връщат парите. Тук се появи една надменна женица - абсолютна овца, която се представи като управител на обекта - Хермина Хачикян. Дано се намери после в Google после!
Тя обясни, че тъй като телевизорът е платен с дебитна карта няма как да ни върнат парите, а трябва да попълним молба и да ни върнат парите по банков път другата седмица. Аз й обясних, че това не ни устройва, защото искаме с тези пари да купим същия телевизор от друго място и то преди неделя, когато промоциите навсякъде свършват. Тя се врътна и каза, че това не е възможно, защото нямат такава практика. Едва ли не ни обвини, че хем си купуваме телевизор на промоция, а имаме и изисквания да е нов!
Не стига, че са излъгали преди покупката, ами се опитаха и след това да ни карат да се чувстваме виновни, че притесняваме служителите на ТЕХНОМАРКЕТ с претенциите си
Тогава вече аз не издържах и направих такъв скандал, че целият магазин на Цариградско шосе разбра за какви мошеници става въпрос. Дойде охраната от СОТ, както и още няколко служители на магазина. Разправяхме се още дълго време. В крайна сметка и служителите и сота разбраха, че не са прави и си замълчаха. Само тази пръчка управителката продължи да се държи нагло и надменно, сякаш не тя на нас, а ние на нея сме длъжни! След скандалът все пак се оказа, че има начин да ни върнат парите на момента...
Въпреки, че носех с мен телевизора и касовата бележка се наложи и баща ми, който е собственик на дебитната карта, с която е платено да дойде на място, за да му върнат парите. Опитаха се да поискат и документ, издаден от банката, че тази дебитна карта е негова
Странно как когато взимат пари не искат такъв документ, а сега поискаха. В крайна сметка след почти 3 часа прекарани в магазина в обяснения и пререкания ни върнаха парите! Тук отново наглото човече Хермина Хачикян - "управител" намекна как специално за нас правят изключение... Да им се чувствам длъжен, задето са ми продали телевизор втора употреба, без да ми кажат! Един от служителите дори каза - "Ама защо не са питали дали не е бил мостра? Знаете ли колко много хора си купуват мостри? Това трябва да се пита! И не ги оставяйте да пазаруват сами телевизори като не разбират (визираше родителите ми)!! Ние сме най-големият магазин за техника в Източна Европа...
След подобно отношение вече НЯМА ДА ПАЗАРУВАМ ОТ ТЕХНОМАРКЕТ и препоръчвам на всички, които си ценят времето и нервите да се насочат към други вериги!
Ето още преживявания в Техномаркет: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=235521
А ето и контраста: Като излязохме от магазина с парите в джоба и един провален съботен ден, звъннах на колегата от форума Sunny, който работи в ЗОРА и му казах какъв ТВ търсим. След малко ми се обади обратно и каза, че евентуално може да имат бройки в магазина на Царско село и този на бул. Гоце Делчев до Южния парк. Минахме покрай Царско село - беше 19:20 и магазинът беше затворен. След това отидохме до Южен парк. Като пристигнахме магазинът също беше затворен - беше 19:30, а на вратата пишеше събота и неделя до 19 ч. Въпреки това, като ни видяха пред вратата служителките отвориха вратата, питахме ги имат ли такъв телевизор и О ЧУДО - имаха го и се съгласиха да ни обслужат с усмивка и въпреки, че работното им време беше свършило преди повече от 40 минути! Представете си - продадоха ни чисто нов телевизор същият модел, а цената му беше същата като тази в ТЕХНОМАРКЕТ, където продават втора употреба!
Отново благодарности на Sunny и на МАГАЗИНИ ЗОРА, заради които нещата след цял ден разправии в крайна сметка си дойдоха на мястото и в хола на родителите ми в крайна сметка има нов телевизор! Нека да звучи като реклама - има защо

ВНИМАНИЕ!!! Ако все още се колебаете дали да купувате нещо от ТЕХНОМАРКЕТ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО прочетете и


личеше си че ТВ-то е бачкало доста,по вентилаторите беше посъбрах доста прахоляк но какво да се прави
и ние се набутахме май с тж втора ръка така като гледам защото бащами като е ходил до техномаркета ми каза че буквално са го свалили телевизора от стилажа ..нямаше фолио на екрана...а телевизора струва 999лв от треска за техника в техномаркет