Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Виждал съм бусове с допълнителен номер на прикачен багажник (предимно маршрутки). Не е невъзможно.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Ми то никой не казва,че е невъзможно,ама е збранено.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Абе трябва да има някакво разумно решение, защото като сложиш багаж и номера вече не се вижда, а е това вече наистина ще е проблем, ама па мога и някъде на капака евентуално да го преместя, та да има визуален контакт с властта.
Тия дни за наша обща радост - на буса и на мене, се оказа, че се е пръкнала още една придобивка за него.
Една мултиванска масичка барабар със стойката очаква да заеме своето място в стройните редици на придобивките
Тия дни за наша обща радост - на буса и на мене, се оказа, че се е пръкнала още една придобивка за него.
Една мултиванска масичка барабар със стойката очаква да заеме своето място в стройните редици на придобивките
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Маса от Т4 Мултиван поне и панела за него да беше взел.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
avtohit77 написа:Маса от Т4 Мултиван поне и панела за него да беше взел.
Ми 1000 лева му искаха на салона целия и не даваха само този панел отделно, а пък масичката я имаше дублаж, та успях да намажа
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Няма как панел от Т4 да се сложи на Т3.....Т3-то е по дълго.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Нещо не ми харесваше как катерим баирите с това 1,7д и си викам: Айде на майстор - некоя центровчица да пипне, някое филтърче да смени... Оставих му оня ден колата и днес отидох да пием по бира с него. Влизам - гледам покачили сме се на черешата
Поглеждам наоколо - гърнето с кривките свалени
колектора и генерацията също свалил майстора
Промуших се от долу покрай резервоара за мръсната вода, та да погледна и аз какво пък толкоз има интересно под тия коли, че майсторите все там си седят
Гледам новости някакви се появили
Минах от другата страна - и от там пак същата нова гледка
Приближих се - като истинско изглежда
Хъм... майстора се е заел на сериозно със задачата
Поглеждам наоколо - гърнето с кривките свалени
колектора и генерацията също свалил майстора
Промуших се от долу покрай резервоара за мръсната вода, та да погледна и аз какво пък толкоз има интересно под тия коли, че майсторите все там си седят
Гледам новости някакви се появили
Минах от другата страна - и от там пак същата нова гледка
Приближих се - като истинско изглежда
Хъм... майстора се е заел на сериозно със задачата
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Сега остава да си намериш и ТД ГНП...че с това дето си няма да се получат нещата....Също и разпръсквачите трябва да са с по големи БАР-ове....Провери в Аутодата какво налягане го дават за ТД-то.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
valsanik написа:Сега остава да си намериш и ТД ГНП...че с това дето си няма да се получат нещата....Също и разпръсквачите трябва да са с по големи БАР-ове....Провери в Аутодата какво налягане го дават за ТД-то.
Задължително смяна на дюзи или натягане на 155 бара. ГНП-то е ясно. Търси изпускателни тръби и гърне от ТД, че с тези ще се спъне много.
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
- Автомобил: transporter 3 doka
- Двигател: ky 1987
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
колеги има ли голяма разлика като сложите турбина?
моя и той е 1,7 , как да разбера дали има пръскалки за да мога да сложа турбина?
от какъв мотор слагате турбина и помпа?
моя и той е 1,7 , как да разбера дали има пръскалки за да мога да сложа турбина?
от какъв мотор слагате турбина и помпа?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
ghefa написа:колеги има ли голяма разлика като сложите турбина?
моя и той е 1,7 , как да разбера дали има пръскалки за да мога да сложа турбина?
от какъв мотор слагате турбина и помпа?
Сваляш картера и виждаш дали има пръскалки, след това ти трябва от 1.6ТД: турбо, дюзи, ГНП, изпускателе и всмукателен колектор, стойката на масления охладител с тръбичката за маслото до турбото, въздушен филтър с всички въздуховоди, ауспух с кривката.
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
- Автомобил: transporter 3 doka
- Двигател: ky 1987
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
колеги едвам се сдържах и днес купих турбо с колектора и дюзи от 1,6 тд
напазарих ги от един прятел така , че състоянието им е добро.
сега остава помпа и време
колега подкара ли го твоя бус с турбото вече?
при мен липсва и допжлнителната водна помпа с инсталацията.
някой да помага ако има!
напазарих ги от един прятел така , че състоянието им е добро.
сега остава помпа и време
колега подкара ли го твоя бус с турбото вече?
при мен липсва и допжлнителната водна помпа с инсталацията.
някой да помага ако има!
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
След около две седмици майсторене най-накрая подкарах турбото на кемпера. Нещата се проточиха толкова дълго заради необходимостта да се преправи едно друго по турбото и по окачването му. Самото турбо е Garrett T3 от Голф 2 GTD и е по-голямо от повечето слагани в бусовете. Самата му конфигурация също е по различна - в смисъл студената и топлата част са монтирани под различен ъгъл спрямо основното тяло, което наложи разглобявабяне и сглобяване по подходящия начин. От Голфа бяха взети още маслената помпа, която е с малко по-голям дебит от стандартната бусова заради турбината, ГНП-то и дюзите. Колектора и генерацията от Голфа не стават защото са с централно захващане на турбината, което пък пречи за монтажа на носещата греда и лапата, и за това взех такива от бус. На двете снимки ясно се вижда разликата в захвата.
Към допълнително закупените части прибавяме прикрепящата турбото конзола, маркуча за отичане на маслото, кутията на въздушния филтър и тръбата към него с гумените маншони от двата и края.
Днес за последно монтирахме и изпускателната тръба от турбото до гърнето.
Резултата: Осезателна разлика с преди, като обаче има още какво да се желае!
Към допълнително закупените части прибавяме прикрепящата турбото конзола, маркуча за отичане на маслото, кутията на въздушния филтър и тръбата към него с гумените маншони от двата и края.
Днес за последно монтирахме и изпускателната тръба от турбото до гърнето.
Резултата: Осезателна разлика с преди, като обаче има още какво да се желае!
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Такааа, след няколко месеца каране на 1.7 ТД, реших да сменя мотора с един наличен 1.9ТДИ 1Z. Механичната част е вече кажи речи ОК, но ми се появи драма с окабеляването, защото от жици нищичко не разбирам. А тук жици и компютри дал бог...
Та въпроса ми е има ли някой, който да може да помогне в случая?
Та въпроса ми е има ли някой, който да може да помогне в случая?
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago
Здравей , по темата , аз също съм любител , но успях да очепкам снопа и да дам нужните дължини според кое как съм монтирал. Ей това много пи помогна http://pics.tdiclub.com/members/eugolf4/diags/WD-CoolantHeaterElements-MY98-ENG.pdf ако имаш въпроси по схемата или кое е нужно и кое не ще се опитам да помогна. Утре ако устане време ще потърся цялата схема тази свършва на 9 страница .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта