надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
- golf 2 speed
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 9:25
- Автомобил: Golf mk2 1.6 GTD
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: pleven
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Здравейте колеги за да не пускам нова тема питам вас .Едо въпросче : Може ли да се смени ГНП 1.6 jp с ГНП от JR и Най - важното ще имам ли проблем заради това че JR ГНП маи работеше на повисоко налягане от jp .
- pavel_stoilov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1V 1991
- Местоположение: Бургас
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Двете ГНПта са едни и същи като изключим, че при JR помпата има бустпин. Т.е. може да се смени, но JP е атмосферен мотор и няма да можеш да управляваш бустпина и няма да има смисъл от цялата процедура.
Колега lydas покажи какво се случва с турбо k24 на 2 бара
Колега lydas покажи какво се случва с турбо k24 на 2 бара
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Здравейте колеги от доста време не съм писал в темата и е време да кажа какво се случи преди седмица с колата след малко раздаване на газ по варненската магистрала с колегата pavel_stoilov.След няколко старта колата бе надула маркучите към радиатора и хвърли антифриз през капачката при условие че температурата беше нормална не е прегрявана, к24 за която колегата спомена беше заковала 2 бара докато не изсвири рязко все едно издиша от маркуч.Помислих си че пак е хвърлила някой от маркучите защото доста често се е случвало поради причината че не се кара на малко налягане,но уви като слязох и проверих никъде нямаше проблем по тръбите.След това на прибиране колата се караше на ниски обороти ,но се чуваше че нещо вие.Прибрах колата бавно със съмнения за счупено турбо макар и да не исках да си мисля това и на следващия ден реших да махна маркуча на въздушния филтър и се появи това което се вижда на снимката.Скъсаната ос с гайката за късмет беше в филтъра и не беше преминала през мотора.На колата в момента е монтирано гарет Т3 и тази седмица ще се заменя гарнитурата с метална изработена за 1.6тд с нови болтове на главата. :)
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Решила е да разтовари през перката...,а гейта беше ли вързан или изолиран.
Същото ми се случи самоче с к14, за 400м. Отсечка рязко пуснах газта и резултата беше същия, а звука като самолет..
Метална гарнитура е добър вариант продава се за този мотор стига челото на блока да е идеално право.
Успех ще я направиш!
Същото ми се случи самоче с к14, за 400м. Отсечка рязко пуснах газта и резултата беше същия, а звука като самолет..
Метална гарнитура е добър вариант продава се за този мотор стига челото на блока да е идеално право.
Успех ще я направиш!
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Здравейте колеги колата беше започнала да прекъсва към 2000 оборота когато се подава газ на място ходих да чистят дюзи оказа се ,че дюзите нямат проблем и след известно четене из форумите стигнах до чистене на цедка в резервоара и ето когато отворих цедката какво имаше в нея
Когато се изчисти колата се оправи работеше гладко. Тъй като бях получил ГНП от последните ААЗ с раздвижна ролка за рождения ден от колегата pavel_stoilov ето го и него реших да му сменя гумичките и да се модне до колкото позволява ,но тъй като тази помпа позволява бутало от тди реших преди да се сложи на колата да се постави нещо по голямо бях решил 11мм ,но тъй като бях ограничен от финансите се задоволих и с 10мм за сега от голф 4 ,а ето го и него...- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колата вече е сглобена с новата помпа,но не съм снимал усеща се че тръгва зверски докато не влезе в буст,защото съединителя се пали ужасно при това феродото е чисто ново LuK на няма и 7000км а притискателя LuK около 27000км.Преди това колата докато беше с к24 беше от порядака на 130+ коня на 1.7 бара налягане и съединителя държеше в момента незнам какви коне и въртящ момент има защото немога да натоваря двигателя след 3000 оборота просто все едно няма съединител.След първото каране колата беше на 1.4 бара налягане с гарет т3 който по горе съм споменал,но се разбра че няма как да се кара така и върнах буста на 0,9 ,но положението не е много по различно от предишното съденителя му се вие свят и в момента се мисли варианта за минаване към 210мм маховик феродов от голф 2 ГТИ 8V с притискател от 16V
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колега ако решиш да минаваш на керамика ,в гаража ми имам една на 210 мм свиркаи ако искаш
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Отдавна не съм писал по темата ,но по колата няма почти нищо ново освен ,че се сдоби с маховик от 1.8 RP,феродов диск от гти 112 коня и по твърд притискател от KR. Сетъпа беше сложен с нагласата ,че съединителят е по голям и трябва да държи поне колата на 0.9 бара без да боксува и да се кара нормално , но уви поради не знам каква причина даже може да се каже че държи по малко, а нещата които съм сложил са направо нови карани около 1500км ,закупени от колегата don hose.Има разлика само ,че този сетъп който сложих 210мм се усеща по лек с към 400-500 грама общо сравнение с оригиналния 200мм ,но не мога да си обясня каква може да е причината за това да държи по малко от другия.Ето и една графика ориентировъчна която колата се кара на 0.9 както съм споменал
Има и други графики който са малко по високи на същия сетъп но колата варира между 140-150 коня и 260-270нм на това налягане,но почти няма каране с този съединител замислям се за керамика с 6 плочки на страна но не знам и тя колко ще държи защото искам да подкарам колата на 1.5-1.6 бара налягане и да извлека макса от помпата :) другият вариант е кутия от тди и съединител от ВР6 ,но там хамалогията е малко по голяма да се слагат помпи,да се сменят педали и т.н :)- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Става и без помпи и педали с ето тая джаджа от Т4:
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Явно въртящия момент е голям заради помпата. Филма с 02А кутия не е малък. Трябват ти кутия, маховик, съединител,
полуоски, стартер, лапа предна, жила и лост, това което ти е показал колегата вместо помпа и жило за тая машинка, което в повечето случаи не пасва точно на голф 2. Ако имаш интерес пиши ми. Но да знаеш няма да си доволен от дизелова кутия 02А. Понеже предкамерния дизел иска обороти и колата ще върви тегаво. Вариант да не държи съединителя е маховика да е износен. При мен проблем нямаше но и да си призная не съм го гледал в детайли.
полуоски, стартер, лапа предна, жила и лост, това което ти е показал колегата вместо помпа и жило за тая машинка, което в повечето случаи не пасва точно на голф 2. Ако имаш интерес пиши ми. Но да знаеш няма да си доволен от дизелова кутия 02А. Понеже предкамерния дизел иска обороти и колата ще върви тегаво. Вариант да не държи съединителя е маховика да е износен. При мен проблем нямаше но и да си призная не съм го гледал в детайли.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Отдавна не съм писал в темата ,но поради това ,че интересът е доста слаб.. Колата претърпя основен ремонт на двигателя,челосване на блока нови сегменти ,лагери , основно се отвори поради причина с ниско налягане на маслото доведена от износени втулки на спомагателния вал за маслената помпа .. ,портнах колектора и главата и сложих колектор от 1.9 ,защото колата до момента беше с оригиналния , който е с различна форма от портовете на 1.9 главата . Колата в момента е с керамика , и проблема за сега с буксуването на съединителя е решен
.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колата се кара на драга на Сливен и времето което даде е 15.6
! Можеше и по добро време , но не винаги става това което искаме .Колата тук е с пълен интериор, резервна гума, крик ,музика , инструменти и още някой неща в нея абсолютно както си се кара по пътя нищо не е олекотявано !- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Браво. Много доволно е за 1.6!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта