FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Добре си направил за смяната на Cam Follower-a, аз лично ходих директно с номер, че никъде не знаех как да го обясня. Не е част от помпата, хубаво е да се сменя на 60к, а да се проверява .. по-често, аз ако карам пак 2.0TFSI, бих го проверявал на всяка смяна на маслото, реално е няколко болта работа. Имайте напредвид, че дори и леко износен, пак може да надере вала и от там следващия да се износва по-бързо, защото няма да приляга плътно и тн.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
това важи ли и за 1.4TSI?
как се нарича този елемент на български?
как се нарича този елемент на български?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здр смених веригата и обтегача просто не мога да позная колата колко тиха стана така че съвет от мен,ако чувате леко придрънкване сутрин при първо палене моето беше за 1 секунда и ако двигателя става по шумен когато загрее трябва смяна. това важи за всички TFSI и FSI двигатели . Става въпрос за 150 и 200 конски сили двигатели за по малките нямам представа дали имат такова задвижване на разпределителните валове.
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
И какви кинти ти излезе всичко ?
Части ... ?
Труд ... ?
Време в бокса ... ?
Части ... ?
Труд ... ?
Време в бокса ... ?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
смених обтегач 06F109217A,верига 06D109229B,гарнитура на вануса 06D103121B,гарнитура на капака 06F103483D,уплътнение на помпата за високо налягане WHT 005184,уплътнение N 10691601,3 болта за помпата за високо налягане N 91089601,3 болта за обтегача N 10196303,болт за разпределителния вал 06D109281D.сменил съм всичко както го дават по немските и английските форуми за тези неща цената е около 200лв.Ако не си сменял и cam follower желателно е и него,аз го смених скоро.Труд около 4 часа доста играчка е трябва и майстора да има специален уред за застопоряване на разпределителните валове и специален болт нещо средно между торкс и шестограм много е особенно за развиване на единия болт за да се освободи веригата.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
[quote="maimo"]смених обтегач 06F109217A,верига 06D109229....
Точно както го е описал един колега по-горе, колата стана по-шумна, когато е загрял мотора, получаваше се също така и едно стържене. При мен смяната излезе около 300 кинта с труда, но наистина си трябва специален инструмент. Даже, когато си взех пасата от майстора, беше абсолютен мъртвец...Върнах се при него и той го отвори отново и се оказа, че не е направил някаква настройка. След донастройката всичко беше шест.
Точно както го е описал един колега по-горе, колата стана по-шумна, когато е загрял мотора, получаваше се също така и едно стържене. При мен смяната излезе около 300 кинта с труда, но наистина си трябва специален инструмент. Даже, когато си взех пасата от майстора, беше абсолютен мъртвец...Върнах се при него и той го отвори отново и се оказа, че не е направил някаква настройка. След донастройката всичко беше шест.
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравейте!
Карам Audi A3 2.0 FSI 2004 г.
Газ/бензин 150 к.с
Имам следния проблем колата ми гасне в движение и спирачката се вдървява, което е нормално когато изгасне. Другия прпблем е, че понякога педала на газта отказва о светла лампичката на акумулатора. Колата мина 2 пъти през обстойна диагностика и не намира грешка.
Карам Audi A3 2.0 FSI 2004 г.
Газ/бензин 150 к.с
Имам следния проблем колата ми гасне в движение и спирачката се вдървява, което е нормално когато изгасне. Другия прпблем е, че понякога педала на газта отказва о светла лампичката на акумулатора. Колата мина 2 пъти през обстойна диагностика и не намира грешка.
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Нещо подобно беше с колата на един познат и се оказа от инпулсен датчик,колянов вал.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
В последния брой на немския Auto Bild за пореден път през последните два месеца VW бива критикуван.
В продължителния тест на VW GOLF 1.4TSI Comfortline DSG с първа регистрация 15.01.2013 след изминати 153 772км, кутията е развалена. Шофьорът се е оплаквал от проблеми с DSG-то много по-рано. При герулярното посещение в сервиз при 150 000км е била инсталирана нова версия на софтуера на кутията, но и това не е помогнало. Средния разход на колата е 7,7л/100км.
В продължителния тест на VW GOLF 1.4TSI Comfortline DSG с първа регистрация 15.01.2013 след изминати 153 772км, кутията е развалена. Шофьорът се е оплаквал от проблеми с DSG-то много по-рано. При герулярното посещение в сервиз при 150 000км е била инсталирана нова версия на софтуера на кутията, но и това не е помогнало. Средния разход на колата е 7,7л/100км.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
При DSG-тата със сухи съединители, всичко след този пробег е чист късмет изглежда. Казват ли нещо за синхронизацията - верига/ремък(не знам коя версия е конкретния мотор)?
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Би трябвало да е с ЕА211 (ремък), който се вгражда от началото на 2012г - http://www.cargroup.org/assets/speakers/presentations/40/schmidt_oliver.pdf
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Тоя бая се е повозил....
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Колко много да се е повозил?
Грубо сметнато Голф-а е шофиран около 140 седмици, което прави около 1 100км/седмица.
Аз за да ходя на работа минавам по 1 000км/седмица, понеделник и сряда на курсове - още 60км и вторник вечеря с колеги - 15км. Общо 1 075км/седмица. Добре поне, че събота излизаме с колата на жената.
Иначе около 10% от служителите във фирмата пътуват най-малко по >1 000км/седмично (>200км/ден) само за да ходят на работа с лична кола. После със същия автомобил се правят и уикенд туровете, които понякога са над 500км.
Грубо сметнато Голф-а е шофиран около 140 седмици, което прави около 1 100км/седмица.
Аз за да ходя на работа минавам по 1 000км/седмица, понеделник и сряда на курсове - още 60км и вторник вечеря с колеги - 15км. Общо 1 075км/седмица. Добре поне, че събота излизаме с колата на жената.
Иначе около 10% от служителите във фирмата пътуват най-малко по >1 000км/седмично (>200км/ден) само за да ходят на работа с лична кола. После със същия автомобил се правят и уикенд туровете, които понякога са над 500км.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Cam follower-а го има в Порше, мисля беше към 30 лв. За другото не мога да помогна, не съм имал такива проблеми
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Cam follower-а в Порше е над 90лв.
Ако искаш мога да ти поръчам на Ina няма никъде наличен преди бях търсил и за мен и за един приятел.
Ако искаш мога да ти поръчам на Ina няма никъде наличен преди бях търсил и за мен и за един приятел.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта