Имам някакви, бледи спомени, че на 6 Волта, кутията, тая до 67-ма, опира още в налалото - на "втулките" на болтовете и шпилките за монтажа, както и на втулката на стартерът, по-навътре - нямам спомен. На 12В опира по-навътре, там стържат самите болтове на притискателят, ако са с вътрешен шестограм или еврейска звезда, ако са нормални се стърже по-малко. При кутията с голите полуоски, опит нямам, но би трябвало, положението да е както при 12В.
Скоро, колега спомена, че при маховик от 1700 не се налагало стъргане на кутията, но ставаше въпрос за "Т2" кутия за 1600, но за кой вид - по-точно, не питах.
Най-лесно и сигурно, става по системата "проба-грешка" с гол и празен блок, само с колянов вал, маховик и притискател...
Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
аз мога да дам мнение от личен опит с два двигателя. единия е 1900DG на кутия с ръкави от 1300 и на 2100DJ на кутия с външни полуоси от 1303. и с двата двигателя имаше такова търкане на кутията, че може да ти омръзне. и тъкмо като си мислиш че ще стане иска още малко. на втория вариант, за да не прекаля с търкането, съм свалил и качил двигателя не по-малко от 13-14 пъти. тъй че смело с опитите
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Не знам дали трябва да го пиша, щото е малко опасно за кутията, ама най-добри резултати на стъргане, съм постигал с пневматичен секач, на оптимално налягане и оптимално наточвате на секачът..., тогава при друг проект, доста използвах пневматичните секачи и бяхме много на "Ти", та не можах да повярвам, колко бързо стана работата, тоя път...
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Аз да кажа че видях има 2 вида скоростни кутий на едните камбаната е отделно а другите се цепят целите на 2. На тия дето камбаната е сменяема никакви ядове една бусова камбана и всичко е ОК!
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
двигателите 1.7 /1.8 са с "готините" маховици, на които не им требе стъргане .... там става и кутия от Т2
в моя случай, трябва да сваля кутията от TL и да я заменя с 1303 заради лагера.
В другите случай ви трябва камбана от Т3, но тя не става на костенурковите, по простата причина, че тя не се дели и трябва или да стържете или да се набутате за нови маховици от 400 евра
в моя случай, трябва да сваля кутията от TL и да я заменя с 1303 заради лагера.
В другите случай ви трябва камбана от Т3, но тя не става на костенурковите, по простата причина, че тя не се дели и трябва или да стържете или да се набутате за нови маховици от 400 евра
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Преправял съм "ТЛ" ска кутия, като съм слагал вилка, лагер и водач от по-новите модели, тоест за диафрагмен притискател... Мисля, че ще ти е по-лесно, имаш 3 резби да направиш за болтовете на водача... Кажи на "ТЛ" ската станаха ли голи полуоски?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
стават! имаше и ТЛи с голи полуоски.
челото при първичния вал /опашката/ на ТЛската е плоско и ще стане. аз ще пробвам да сложа 1303 само ще махна голите полуоски и ще сложа ръкавите.
челото при първичния вал /опашката/ на ТЛската е плоско и ще стане. аз ще пробвам да сложа 1303 само ще махна голите полуоски и ще сложа ръкавите.
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Опа на бусовата кутия опашката е със същите шлици но е малко по дълга. Опита за палене на АВ мотор с бусовата кутия се провали!
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Знам, че въздухарската мания не се дава лесно, ама времената са такива, че трудно се поддържа...
Нали не сте си помислили, че съм се отказал???
Добреееее...
Нищо не съм писал по темета, щото беше малко безпредметно, но да направя рекапитулация на свършеното през паузата.
Първо - направихме тенекиите около цилиндрите и връзката към "колибката". После - всмукателни колектори и монтаж на дроселите:
Снимките са с кофти качество... знам. Няколко десетки лева за фланци, колена. Още нялко десетки лева за фрезова работа и горе-долу работата заприлича:
Направо двъхновяващо, а? Да ама не! От последната снимка до работещ модел имаше още 300-400 лв. работа/части (монтаж на горивни рейки, механизъм за жилото за газта, регулатор на налягането на горивото...)... а цената вече надвишаваше 400. Това са дросели от GSXR нещо си... Бяха 40 и нещо си милиметра, което направо щеше да омаже цялата динамика на двигателя... Задрасках ги (разбирай продадох ги успешно в Ebay.de!) и почнах отначало. Контраразузнаването докладва, че последната мода в USA са дросели от друга марка, които са много по-добре в отношение на дизайна, защото са от V-образен мотор! Набързо напазарувах няколко комплекта, ей така да има! И пак - фланци на лазер, колена, заварки, фреза...
Днес довършиха фрезовата работа, до края на седмицата ще е готов и маркуча за горивото. Надявам се да пристигнат и жилата за да оправя подаването на газ. Ще снимам пак към края на седмицата.
Остава още работа и най-голямото харчене - бутала и цилиндри, разпределителен вал, лагери, повдигачи, пружини, водачи и каквото още се сети човек. Надявам се да финализирам донякъде харчовете ПРЕДИ Новата година.
Снимките са повечко, но всички обичат снимки!!
Нали не сте си помислили, че съм се отказал???
Добреееее...
Нищо не съм писал по темета, щото беше малко безпредметно, но да направя рекапитулация на свършеното през паузата.
Първо - направихме тенекиите около цилиндрите и връзката към "колибката". После - всмукателни колектори и монтаж на дроселите:
Снимките са с кофти качество... знам. Няколко десетки лева за фланци, колена. Още нялко десетки лева за фрезова работа и горе-долу работата заприлича:
Направо двъхновяващо, а? Да ама не! От последната снимка до работещ модел имаше още 300-400 лв. работа/части (монтаж на горивни рейки, механизъм за жилото за газта, регулатор на налягането на горивото...)... а цената вече надвишаваше 400. Това са дросели от GSXR нещо си... Бяха 40 и нещо си милиметра, което направо щеше да омаже цялата динамика на двигателя... Задрасках ги (разбирай продадох ги успешно в Ebay.de!) и почнах отначало. Контраразузнаването докладва, че последната мода в USA са дросели от друга марка, които са много по-добре в отношение на дизайна, защото са от V-образен мотор! Набързо напазарувах няколко комплекта, ей така да има! И пак - фланци на лазер, колена, заварки, фреза...
Днес довършиха фрезовата работа, до края на седмицата ще е готов и маркуча за горивото. Надявам се да пристигнат и жилата за да оправя подаването на газ. Ще снимам пак към края на седмицата.
Остава още работа и най-голямото харчене - бутала и цилиндри, разпределителен вал, лагери, повдигачи, пружини, водачи и каквото още се сети човек. Надявам се да финализирам донякъде харчовете ПРЕДИ Новата година.
Снимките са повечко, но всички обичат снимки!!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Тоя мотор ме възбужда
ще има ли комарници на смукателите
ще има ли комарници на смукателите
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Здравей колега, наскоро правих основен ремонт на един мотор CU 2000 сс и сложих бутала 94, 5 ремонтни за модела, така си запазих оригиналните цилиндри и спестих някой лев та ако не си поръчал още частите може и ти да спестиш някой лев ако те устройва този вариант, а тези дросели новите колко мм са че и аз съм решил да слагам мотоциклетни карбуратори
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Ще има филтри. Някакъв такъв бичим:
Новите дросели са 36мм. Бутала и цилиндри ще купувам 100%. Първо - сигурно са на цената на буталата които споменаваш (просто така се случи), второ - искам по-висока степен на сгъстяване. Няма друг начин.
Новите дросели са 36мм. Бутала и цилиндри ще купувам 100%. Първо - сигурно са на цената на буталата които споменаваш (просто така се случи), второ - искам по-висока степен на сгъстяване. Няма друг начин.
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
316 евро излизат буталата, иначе проекта ти се получава доста добре, правиш го с мерак което е хубаво, браво, ще го следя с удоволствие. PS м/у другото аз си търся термостата и планката за type 4 да не ти е останал излишен такъв? . Успех с проекта!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
Туй запали ли вече ???
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: Двигател тип4 в Костенурка/Карманн Джия
И на мен ми е интересно !
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта