
Трябва ли да се сваля таблото - тече шибедаха?????
- teneketo
- Мнения: 442
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трябва ли да се сваля таблото - тече шибедаха?????
Да питам ако някой се е мъчил с подобен праблем . Имам един познат дето му тече шибедаха и пълни колата с вода ( Голф 3 ) Знам кое каналче дава проблем , но не успях да го отпуша нито с телчица нито с въздух под налягане, и май нещата отиват на разглобяване. Та трябва ли освен другите тапицерии да се сваля или разкаче арматурното табло щото ако е така просто нема да имам нерви да се занимавам 

- teneketo
- Мнения: 442
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи при подкалника се оттича водата дето се събира от пред където е моторчето за чистачките , а шибедаха на предната колонка при пантите на предната врата - за това съм сигурен щото доста неща свалих .
Та какво ли не опитвах с тел ( но внимателно за да не го скъсам ) наливах вода , духах с компресоха , наливах вода и после с компресора за да мине под налягаде - да ама не !
Та като го поразгледах маркуча трябва да минава през колонката , само че за да разтапицирам всичко май трябва да откача и таблото . Ако е така направо ще се гръмна - не ми се занимава
Та какво ли не опитвах с тел ( но внимателно за да не го скъсам ) наливах вода , духах с компресоха , наливах вода и после с компресора за да мине под налягаде - да ама не !
Та като го поразгледах маркуча трябва да минава през колонката , само че за да разтапицирам всичко май трябва да откача и таблото . Ако е така направо ще се гръмна - не ми се занимава

- teneketo
- Мнения: 442
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера му е....х ма.....та . Трябва да си малко генеколог обаче немеца пак се доказал като изключителен инженер.
Маркучето минава вътре в колонката на предния прозорец и излиза малко над блока с бушончетата, след което влиза в тази гума дето се показва при пантите . Та свалят се малко тапицерии блока с бушоните и релетата и от там може вече да се бърка . Малко е незгодно , но става .
Маркучето минава вътре в колонката на предния прозорец и излиза малко над блока с бушончетата, след което влиза в тази гума дето се показва при пантите . Та свалят се малко тапицерии блока с бушоните и релетата и от там може вече да се бърка . Малко е незгодно , но става .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта