Хайде колеги, след толкова време мисля, че е време да представя и моя проект. Много от снимките ми заминаха, така както ми замина и стария лаптоп. Темата мисля да я представя като „преразказ“ и в последствие ще я държа в движение с всякакви промени по колата.
Надявам се да помогна с малко информация относно промените по колата, и да очаквам съвети за в бъдеще.
Интересното при мен беше, преди даже да съм купил колата, си купих джанти
Изпадна доста добра оферта и нямаше как да я изпусна. А именно BBS LM R18x8, ET35, 5x100, 57.1 централен отвор.
free image upload
След джантите, даже и гумите бяха закупени преди колата. 225/40/R18 Fulda SportControl.
Oбщо взето не ми хареса как гумите застанаха на джантите, но ... това е положението. По натам нови размери.
И все пак трябва да дойде и момента в, който трябва да си купя кола . Колата бе закупена 13.10.2014г. от автокъща в обеля. Голф 4 1.8Т АГУ. Нов внос, Швейцария 1999г. 210 000км. реални ( не съм проверявал все още, дали са реални
Колата я взех с 16ки джанти със зимни гуми ( в много лошо състояние ), дълбоко рекаро ( плат ) климатроник, СД пайнер, фарове r32 style. Само за това се сещам в момента.
Малко снимки от опитите да излезнем от гаража...
Но така и не успяхме...
След като се стопи малко снега, се почна вече същинска част от проекта, а именно безграничното даване на пари за части. Тъй като гледах, че всеки почва от предницата, аз реших да почна от задницата. Четох една тема на колега ( Сива 4ка от Костинброд, Венци , в последствие ще спомена и него ) в форума и си харесах от него задна броня R-line, обаче аз исках да е с дупка за ауспух. И почнах да му пиша, да го занимавам с глупости :D,от къде си я поръчал, пари, доставка, състояние, общо взето всичко.
Дойде момента и на поръчката. Бронята беше поръчана от Srs.tec. Цената беше 600лв. + 150лв. доставка от Германия с DHL. Нямах търпение да я видя в нас. След 2 седмици чакане, най накрая беше в хола.
Вече и на колата
imgur
Почнахме да се оглеждаме за генерация. Исках да е качествена и да се направи един път. Купих 3 метра тръби на 63мм. , 4 колена ( които в последствие не се използваха ), мека връзка, резонатор и крайно гърне Magnaflow от Heed auto.
image upload free
Тъй като исках качествена изработка, се свързах с Мартин Христов от Heed auto. След разбираме, кое как и защо реших, че те са хората при, които ще оставя колата.
Точно тука липсва снимка на колата от долу, но останах повече доволен от тях.
Дойде ред на махането на задната чистачка. Дълго се чудих как да затапя дупката на прозорец и реших да отида в Bricolage, да видя какво предлагат. Нещото което взех, беше тапа за мивка
След малко шкурка и черен мат спрей + мат лак, стана горе долу добре. ( долу ще пусна обща снимка на задницата )
По натам в проекта ще спомена по модерен начин, да се скрие дупката в прозореца.
След тапата исках да взема спойлер за 5та врата. Дълго време търсих и четох от къде мога да си набавя. Нацелих една тема тука във форума, за един пич, който прави отливки от Р32 спойлери. Цената беше добра, 80лв. и в крайна сметка си взех и спойлера.
[size=150]Обща снимка на всичко което съм направил до момента.[/size]
image upload
Дойде ред да оправяме и джантите, защото борда не беше в добро състояние. Реших сам да си ги полирам. Минах през много размери щкурки, като почнах от 320 суха и минах през всички водни. Накрая кече + паста и блясъка беше горе долу добър.
Както си шкурих джантите, така реших, че е време да променим предницата на колата.
Идеята беше за R32 визия, лип от купра, GTI емблема.Точно 3 дена след поръчката на бронята, беше в нас.
Дойде и ред на липа.
Оригинален купра лип.
upload gambar
След него, по мое учудване много бързо пристигнаха и решетките
pic host]
И още един аксесоар
image hosting adult
Бронята беше боядисана и чакаше да бъде монтирана. И до там се стигна.
how to use print screen
free image host
Не след дълго, след монтажа на предната броня, някой ми сефтоса задната. Нямаше как да не я оправя и беше свалена за лепене и боядисване. Случват се и такива неща.
Връчена при майстора.
И готова за монтаж вече
Точно след бронята, дойде и момента в, който направих първата интериорна промяна, а именно оригинална шофьорска дръжка. ( алумин)
Тъй като много ми харесва една турбо бензинова кола как съска с blow off, реших да се оглеждам за такъв. Не след дълго видях обява за италиански двубутален blow off и него отнесох…
След не дълго радване, 1ва, 2ра, 3та и звука на разтоварване ненадейно излезна една доста дълбока дупка пред мен, през която реших, че няма да ми закачи, но уви. Белята стана.Спукан картер и счупен нож. ( това беше преди да сложа R32-та броня ).
След оправянето на картера и всички останали неща, дойде ред за окачване. Спрях се на марка Ta-tehniks. Окачването беше поръчано от колега. Не след дълго дойде и то.
post images
С новото окачване, идва и новата визия на джантите. Нова боя, ново полиране, нови гуми, фланци, по дълги болтове и чистене на болтчетата на джантите.
Много досадно, но ефектно се изчистиха болтчетата. Спирт за горене + паста за зъби + четка за зъби с мек косъм ( за бебета )
how to screenshot on windows 7
Дойде и новия размер гуми. 205/40/r18 Nexen
photo uploader
Фланците, болтовете, също + комплект тампони и праховици.
Ето и снимка на поливната кола l
photoupload
Много дълго и с нетърпение очаквах момента в, който майстора ще ми се обади да ми каже, да отида да сложим окачването. Е и това се случи.
[b]Този път ми хареса как се нареди всичко. От толкова време най-накрая да ми хареса, но винаги има едно „НО“, нещо липсваше.[/b]
picture share
Тука вече ще покажа малко фотосесия :D
И малко снимки с колегата, Венци :
МК4-LB5R-Deep-Blue
- Freyyaa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: GTI 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Така докато си правихме снимки, отново отнесох малко части.
Духалки от VW Bora,арматурно табло с перфорирана кожа, full fis табло, оригинална навигация на VW,MFD и оригинално копче за фаровете ( алумин )
След доста мъки таблото беше монтирано.
След арматурното дойде ред да се сложи и километража и навигацията.
adult image sharing
Духалките и копчето за фаровете също бяха сложени.
До тук добре, но както спомах малко по горе, нещо ми куцаше по колата.Тука вече идва по сериозната част от проекта. Тъй като имах не малко косурчета по боята на колата, реших да я вкарвам за цялостно боядисване. Дълго време се чудих за цвета и накрая се спрях на R32 синьо. Кода на боята беше LB5R. Колата исках да стане без забележка с новата боя и да бъдат боядисани фалци на врати, багажник и кош. След консултиране с Венци,той ме прати при негов човек.Колата беше оставена и просто чаках.
Докато бях на почивка дойдоха и новите стопове.
free image upload
След 4 дълги за мен седмици, най накрая майстора ми се обади да отида да си взема колата. Резултата беше просто повече от добър.
Духалки от VW Bora,арматурно табло с перфорирана кожа, full fis табло, оригинална навигация на VW,MFD и оригинално копче за фаровете ( алумин )
След доста мъки таблото беше монтирано.
След арматурното дойде ред да се сложи и километража и навигацията.
adult image sharing
Духалките и копчето за фаровете също бяха сложени.
До тук добре, но както спомах малко по горе, нещо ми куцаше по колата.Тука вече идва по сериозната част от проекта. Тъй като имах не малко косурчета по боята на колата, реших да я вкарвам за цялостно боядисване. Дълго време се чудих за цвета и накрая се спрях на R32 синьо. Кода на боята беше LB5R. Колата исках да стане без забележка с новата боя и да бъдат боядисани фалци на врати, багажник и кош. След консултиране с Венци,той ме прати при негов човек.Колата беше оставена и просто чаках.
Докато бях на почивка дойдоха и новите стопове.
free image upload
След 4 дълги за мен седмици, най накрая майстора ми се обади да отида да си взема колата. Резултата беше просто повече от добър.
- Freyyaa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: GTI 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
След тази операция по колата, вече знаех, че имам един доста сериозен и напреднал проект.
Още една фото-сесия с моя приятел Валентин Велинов.
[/url
[url=https://postimg.org/image/il6yn3j7f/]
Дойде време и за първото ми ходене на VW сбирка. Volkswagen фолклорен събор Узана 2016г.
Изживяването и атмосферата бяха просто превъзходни.
Както казах, в началото на поста, това хоби просто е едно безгранично даване на пари, но поне ни носи радост
Тука идва и началото на още една преработка с адски много снимки, а именно окачването.
Много исках да имам една доста ниска кола, но в същото време да мога да карам с нея малко по скойно по хубавите ни пътища. Ще се опитам да дам обяснение на всички снимки, които кача.
4 броя въздушни възглавници:
1 бутилка за въздух. Тука избрах голямата.
free image hosting
4 манометъра за отчитане на налягането във възглвниците
post images
Влагоувител, манометър и кранче за спиране на въздуха в бутилката
how do you print screen
Преходници, ъгълчета, бързи връзки и т.н
Компресор, управление ( клапани ) и бутони
Бутилката е готова. Направена заварка за маркуча.
adult photo hosting
Малко дъски за конструкцията.
free photo upload
И вече почваме с конзолата с манометрите.
Кабелите за бутоните и те са свързани вече
image upload with preview
И тука вече се започва едно голяма разглобяване, сглобяване, снаждане и т.н....
Конструкцията и тя е в процес на сглобяване
На усилвателчето му намерих много хубаво място. Скрито да не се вижда.
Управлението, компресора и бутилката и те са свързани вече.
Фланците на амортисьорите готови, сглобени и монтирани на колата.
След около месец, месец и половина чакане всичко да бъде готово и на лице и малко нерви, колата бе сглобена и готова да се тества. Колата се държеше много добре, а резултата беше ... уникален!
Това е височината на 6 бара (предна/задна линия ) и на 0 бара.
След окачването вече реших, че с тези тесни джанти, няма да мога да изкарам хубава стойка и миналата седмица бяха продадени. Новите ще бъдат поръчани след 24 декември и когато дойда тогава. За сега ще запазя в тайна техния модел, но ще споделя техните размери. R18, 5x100, предни 8.5j, задни 9.5j. Гумите мисля да бъдат 205/40 за предните и 215/35 за задните. Новите фланци ще бъдат на 25мм и 4те да може да ги намалявам, докато застане така както искам. Щанга от 4motion + биалетки също ще бъдат монтирани на пролет с джантите.
Това е което съм правил по голфа за сега. Следват още доста неща като дроп плейтове, прагове, монтиране на оригиналните решетки на предна броня, нов салон и т.н ... Ще държа темата в движение колкото се може по бързо
Благодаря за търпението!
Още една фото-сесия с моя приятел Валентин Велинов.
[/url
[url=https://postimg.org/image/il6yn3j7f/]
Дойде време и за първото ми ходене на VW сбирка. Volkswagen фолклорен събор Узана 2016г.
Изживяването и атмосферата бяха просто превъзходни.
Както казах, в началото на поста, това хоби просто е едно безгранично даване на пари, но поне ни носи радост
Тука идва и началото на още една преработка с адски много снимки, а именно окачването.
Много исках да имам една доста ниска кола, но в същото време да мога да карам с нея малко по скойно по хубавите ни пътища. Ще се опитам да дам обяснение на всички снимки, които кача.
4 броя въздушни възглавници:
1 бутилка за въздух. Тука избрах голямата.
free image hosting
4 манометъра за отчитане на налягането във възглвниците
post images
Влагоувител, манометър и кранче за спиране на въздуха в бутилката
how do you print screen
Преходници, ъгълчета, бързи връзки и т.н
Компресор, управление ( клапани ) и бутони
Бутилката е готова. Направена заварка за маркуча.
adult photo hosting
Малко дъски за конструкцията.
free photo upload
И вече почваме с конзолата с манометрите.
Кабелите за бутоните и те са свързани вече
image upload with preview
И тука вече се започва едно голяма разглобяване, сглобяване, снаждане и т.н....
Конструкцията и тя е в процес на сглобяване
На усилвателчето му намерих много хубаво място. Скрито да не се вижда.
Управлението, компресора и бутилката и те са свързани вече.
Фланците на амортисьорите готови, сглобени и монтирани на колата.
След около месец, месец и половина чакане всичко да бъде готово и на лице и малко нерви, колата бе сглобена и готова да се тества. Колата се държеше много добре, а резултата беше ... уникален!
Това е височината на 6 бара (предна/задна линия ) и на 0 бара.
След окачването вече реших, че с тези тесни джанти, няма да мога да изкарам хубава стойка и миналата седмица бяха продадени. Новите ще бъдат поръчани след 24 декември и когато дойда тогава. За сега ще запазя в тайна техния модел, но ще споделя техните размери. R18, 5x100, предни 8.5j, задни 9.5j. Гумите мисля да бъдат 205/40 за предните и 215/35 за задните. Новите фланци ще бъдат на 25мм и 4те да може да ги намалявам, докато застане така както искам. Щанга от 4motion + биалетки също ще бъдат монтирани на пролет с джантите.
Това е което съм правил по голфа за сега. Следват още доста неща като дроп плейтове, прагове, монтиране на оригиналните решетки на предна броня, нов салон и т.н ... Ще държа темата в движение колкото се може по бързо
Благодаря за търпението!
Последна промяна от Freyyaa на Пет 07 апр 2017 16:11, променено общо 1 път.
- sharpshooter_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 11 окт 2011 21:40
- Автомобил: CorradoG60 Ford KugaTDCi
- Двигател: PG
- Местоположение: Sofia
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Ей така се прави, браво! Ще следя темата с интерес
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
От чисто любопитство, каква е годността на въздушните възглавници и стабилността в завоите?
- Freyyaa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: GTI 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Ами товаримостта на 1 възглавница е около 2 тона ( на една! ), като годност не знам. Много трудно, даже е невъзможно да спукаш възглавница. От към стабилност, колата е много стабилна. Аз съм с 8 клапана. Това означава, че всяка една възглавница е сама за себе си. Когато на завой завиеш налягане няма къде да ходи, а си седи в възглавницата. Когато колата е направена с 4 клапана. Това означава, че са предните амортисьори са на една линия и като направиш завой налягането от едната отива в другата и тогава колата се накланя и става нестабилна.
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Супер се развива колата.
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Браво за старанието и положения труд и успех и занапред. След оптичния следва и силовия тунинг .
Как намираш колата с това окачване като комфорт и поведение на пътя? И възглавниците от каква кола или камион са, както и компресора? Извинявай за многото въпроси но отдавна се каня да мина на въздух, а досега не намирах така добре обяснена тема
ПП- ако прецениш, че темата ще се изцапа може и на лични!
Как намираш колата с това окачване като комфорт и поведение на пътя? И възглавниците от каква кола или камион са, както и компресора? Извинявай за многото въпроси но отдавна се каня да мина на въздух, а досега не намирах така добре обяснена тема
ПП- ако прецениш, че темата ще се изцапа може и на лични!
- Freyyaa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: GTI 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Не, напротив. Ще споделя тука да може да се види от колкото се може повече колеги.
Относно силовия тунинг. Мисля него да го оставя за накрая, защото ако правя нещо искам да е нещо от сорта на 350-400к.с
За комфорта, не мога да бъда компетентен в момента, защото я карам на 15ки джанти на 65 гума и си вози горе долу добре. Ще видим как ще е с 18ките. По принцип при въздушното окачване, колкото повече въздух има във възглавницата, толкова е по стегната тя, следователно колата вози по твърдо и е стабилна на пътя. Като има по малко налягане, са по меки, следователно вози по меко.
Възглавниците са купени от един пич, нямам идея дали са от кола или камион.
Компресора е от BMW X5.
Относно силовия тунинг. Мисля него да го оставя за накрая, защото ако правя нещо искам да е нещо от сорта на 350-400к.с
За комфорта, не мога да бъда компетентен в момента, защото я карам на 15ки джанти на 65 гума и си вози горе долу добре. Ще видим как ще е с 18ките. По принцип при въздушното окачване, колкото повече въздух има във възглавницата, толкова е по стегната тя, следователно колата вози по твърдо и е стабилна на пътя. Като има по малко налягане, са по меки, следователно вози по меко.
Възглавниците са купени от един пич, нямам идея дали са от кола или камион.
Компресора е от BMW X5.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Страхотна е!!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
siso_k написа:От чисто любопитство, каква е годността на въздушните възглавници?
Преди време си писах с Airride Customs Romania и по тоя въпрос казаха, че на 5 години е пропоръчително да се сменят. Даже ми пратиха и снимка на възглавница на 5-години, прилично напукана беше, но все още здрава.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
То все пак материала се изморява, а и с времето според мен няма как да не изгуби свойствата си тая гума. Но предполагам, че цената на една възглавница няма да е нещо колосално, така че не би трябвало да е голям проблем да се смени след 5 години...
Иначе поздравления за колегата - много стилно направена кола.
Иначе поздравления за колегата - много стилно направена кола.
- Freyyaa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: GTI 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Да, възглавницата предимно се разваля от прахта и снега която влиза м/у гънките от чистите ни улици, но аз мисля на месец, месец и половина да махам джантите и да ги почиствам ( без да свалям амортисьорите ). 5 години са си доста време, възглавниците са от порядъка на 30-40лв. за 1 чисто нова. То на по малко сменяме койловъри, така, че не е проблем.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: МК4-LB5R-Deep-Blue
Готин проект.
Няма смисъл.
Избрания от теб модел на възглавници няма чак толкова триеща се част.И да ги миеш, финния прах който е като шкурка винаги ще го има. Възглавницата е направена от много катове плат и гума, така че спокойно няма да мръдне и при външно нацепване. Проблемите се получават при възглавниците които имат чашка и самата гума се обръща в основата си. Там работната й повърхност е малка и бълзо се амортизирва този ивица, и си изкарват спокойно 10 години (150к км).
Freyyaa написа:...но аз мисля на месец, месец и половина да махам джантите и да ги почиствам ( без да свалям амортисьорите )...
Няма смисъл.
Избрания от теб модел на възглавници няма чак толкова триеща се част.И да ги миеш, финния прах който е като шкурка винаги ще го има. Възглавницата е направена от много катове плат и гума, така че спокойно няма да мръдне и при външно нацепване. Проблемите се получават при възглавниците които имат чашка и самата гума се обръща в основата си. Там работната й повърхност е малка и бълзо се амортизирва този ивица, и си изкарват спокойно 10 години (150к км).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта